poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 2704 .



False recunoașteri 2
personale [ Gânduri ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Elena Istrati ]

2010-02-12  |     | 



Nu îmi place să vorbesc despre mine. Aș putea crede ca din cauza profesiei- când atât de mulți oameni îți vorbesc despre ei înșiși începe să ti se pară inadecvat să mai vorbești și tu despre tine. Dacă mă duc cu gândul spre niște vremuri pe care o perioadă am crezut ca le-am uitat cu desăvârșire, îmi dau seama că în adolescența mea, prietenii și colegii mi se confesau atat de mult, încât nu mai aveam nici un chef să încep a mărturisi și eu ceva despre mine. Confesiunile acelea le atrăgeam ca un magnet. Oarecum, erau pedeapsa mea ca știam să ascult...rareori recompensa, pentru că mi se mărturiseau- de cele mai multe ori- tristeti, revolte ori drame.
Recunosc că prefer să-mi fac confesiunile simbolic – mai ales prin poezie. E un mod de a-mi striga trăirile în fața tuturor, fără ca să fiu pe deplin înțeleasă și fără să încarc pe nimeni.
Recunosc că, foarte rar, simt nevoia să marturisesc un mic secret vreunui prieten. Așa că încep prudent la telefon: ,, Știi, aș vrea să-ți povestesc o experiență de-a mea...’’ Consecința e că, până ne și vedem ca să pot împărtăși spectrul de emoții încercat, mie deja mi se par prea subiective trăirile mele. Și cum prietenii, luați de ale lor, uită să mă mai întrebe ,,Ce-ai vrut să spui atunci?...’’ deja subiectul respectiv se întoarce în partea mea de umbră.
Ceea ce, pe plan spiritual, ar putea însemna un progres... Recunosc însă că, pe planul relaționării cu cu lumea concretă, mă poate priva de experiența împărtășirii sufletești cu o altă ființă umană.

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!