poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 689 .



Cum as putea...?
personale [ Gânduri ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [TIRZIURALUCAANDREEA ]

2009-10-21  |     | 



Sa-mi infranez bucuria?Ar fi o curata nebunie!Nu as putea sa-mi permit sa fac vreodata acest lucru!Ar insemna sa nu mai fiu EU ,sa nu ma mai bucur de ceea ce in mod normal, ma bucur in fiecare zi!Recunosc , ca orice om ,sunt incercata si de momente de tristete,insa am senzatia ca ele sunt niste pasari fara aripi pe CERUL BUCURIEI,practic ma trezesc plutind aievea prin BUCURIE! Trebuie doar sa-ti doresti sa fii BUCUROS,... si vei fi!
Cum as putea sa nu ma bucur dimineata cand observ primele raze de soare,fie ele si mai palide uneori?Cum as putea sa nu ma bucur cand plimbandu-ma prin parc, un copil imi zambeste si mi gangureste?Cum as putea sa nu ma bucur cand o persoana necunoscuta alege sa-mi vorbeasca.....si discutia se sfarseste cu laude la adresa mea(nu complimente gratuite)?Cum ar putea sa nu mi bucure fiinta o melodie in care ma regasesc....si care-mi este dedicata?Cum as putea sa nu ma bucur cand aud cuvintele:TE IUBESC...?Cum as putea sa nu ma bucur cand scriu o poezie cu dedicatie , dar cand imi este scrisa una ,practic, cand sunt muza?Cum as putea sa nu ma bucur cand primesc un telefon de la o persoana speciala care credeam ca m-a uitat?Cum as putea sa nu ma bucur ca am niste PARINTI ADORABILI, un FRATE si o SORA(cumnata mea),care-s minunati,o bunica grijulie,...cum sa nu ma bucur de prietenii adevarati?Cum as putea sa nu ma bucur de :valsul norilor, dansul fulgilor,picaturile de ploaie...si de cerculetele ce le creeaza-n balti,susurul apei,de sunetul vantului,mirosul florilor,zborul unui fluturas ,trilul unei pasari, latratul unui catelus,umbra unui copac ,primii muguri,aparitia curcubeului, covorul de frunze ruginii,aerul padurii,spuma marii?Cum as putea sa ma las coplesita de unele tristeti ...cand sunt atatea bucurii care-mi provoaca un zambet ...de primavara , vara,toamna, iarna....de oricare ar fi el.... si ma fac sa iubesc cu si mai multa patima VIATA!Practic lucrurile marunte sunt cele care creeaza BUCURII ADEVARATE si ele insumate alcatuiesc BUCURIA DEPLINA!
PS:Daca as putea fi un exemplu de BUCURIE,acest lucru M-AR FACE CU ADEVARAT FERICITA!!;)

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!