poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1222 .



Hotarare
personale [ Gânduri ]
16 iulie 2009

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [vio1055 ]

2009-07-16  |     | 



Astăzi, 16 iulie 2009, m-am hotărît sa nu mai fac nimic fără bani sau să fiu răsplătită pentru munca mea.
E o hotărâre foarte gravă în ceea ce mă privește.
Timp de zeci de ani fac munca patriotică, așa se numea pe vremea noastră, cei trecuți de 5o de ani.
Nu vorbesc numai de activitățile cotidiene, ci chiar de sfaturi, gânduri, idei...de cele mai multe ori geniale, de tot ce inseamna a-ți pune mintea la contribuție, a născoci tot ce se poate ca să faci viața celor din jurul tău mai bună, mai frumoasă. Mai sunt și greșeli inerente, dar de, fiecare plătește pentru greșelile sale.
Îmi vine să râd în hohote... eu care nu am luat aproape nimic de la nimeni pentru serviciile facute, să mă apuc să zic : " ce dai la afacerea asta? " . Halal să-mi fie, grozavă hotărâre.
Sper să nu-mi zboare textul undeva, că am mai pățit-o cu"Bradul"- vitamina nu știu care.
Deci, tot aici hotărăsc să comentați fraților și voi în vreun fel, tot ceea ce citiți aici. Lăsați și voi un gând, un rând, două vorbe...
Este plata voastră pentru ca va punem sufletul nostru
pe tavă cum s-ar zice.
Eu plătesc...fac comentarii la tot ce scrie pe blogul său Ioan Liviu Mureșan (Ioanbistrițeanu.ro) și-mi pare sincer tare rău că nu întotdeauna fac publice multe dintre comentariile mele la textele sale( comentarii pe care le fac deseori în gând). Să nu credeți ca scriu la vreun ziar, revistă sau altă publicație, nici vorbă. Eu îmi omor timpul liber, care e din ce în ce mai puțin în fața calculatorului. Am lasat jocul de table la care ajunsesem expertă și m-am lansat în amintiri... din viața mea. Așa am descoperit fără să vreau acest site.
Imi pare rău că nu pot să aduc comentariile mele aici... nu mă pricep încă. Serios, vă scriu în direct,
fără nici o ciornă.
Citiți-l pe Ioanbistrițeanul.ro și mă mai gasiți și acolo.
Ce dai Ioane ? Þi-am făcut reclamă. Iertare, habar nu am cât de important ești tu în lumea scriitorilor, dar în "lumea mea" ești foarte important. Gata cu hotărârea...faceți și voi ca mine ...scrieți câteva rânduri în fiecare zi. Sunt sigură că vă veți simți mai bine și fizic, dar mai ales psihic. Succes !

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!