poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 774 .



insemnari... (3)
personale [ Jurnal ]
cuvinte interzise

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [dorul ]

2005-06-10  |     | 



Singur in fata unei coli albe. Parca au trecut secole de când m-am așezat in fata foii acesteia. Versuri? Nu! Proza? Nici atât!? Personale? Ce m-ai ghicit! Oare ce te-o fi determinat sa crezi asta, daca nu secțiunea in care va fi post-atata?

Azi vroiam sa ii spun un lucru. Aproape ca mi-au ieșit cuvintele pe gura ca si cum as le-as fi spus cu cea mai mare ușurința, obișnuit fiind cu ele. Mă tem… mă tem de mine, mă tem de ea, mă tem si de cea mai mica bătaie a vântului. Mă tem de focul creat de vâlvătaia cuvintelor. Mă tem de flăcările ce ard atât de puternic, insa se pot stinge la cea mai mica picătura de ploaie. Mă tem sa nu dărâm structura atât de nestatornica a noului univers creat in jurul a doua stele prea depărtate una de alta pentru a-si vedea una alteia lumina.

Ne năștem! Ne-am născut ca sa ne vorbim unul altuia! Ne-am renăscut unul in brațele neguratice ale celuilalt. Am luat foc inca o data, pentru a ne mistui in propriul fum ca sa devenim unul. Dar cu ce folos? Cu ce folos ca visele noastre sunt atât de aproape unele de altele?

Mă arunc in brațele unei neguri pe care nu o cunosc. Caut lumina unei stele pe care nu am văzut-o niciodată; doar legende auzite, nebunia, frenezia, dorința de a o găsi si de a o face a mea. Dar mă simt gol! Mă umplu cu iluzia unei încercări disperate, pe care nu o regăsesc decât in spiritual. Atât de mult se minte omul când spune ca nu are nevoie de material. Atât de mult se iluzionează in clipele acelea, încercând sa trăiască totul in postura unui geniu, tânjind insa după ceea ce descoperă intr-o lume a norocului…

Mă întreb cum suntem oare in realitate? Mă întreb cum suntem! Poate ca… poate ca ar trebui sa fim mai simpli…

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!