poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1100 .



Egalitate
personale [ Gânduri ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [PaDaS ]

2000-12-30  |     | 



Egalitate

PaDaS * (ptr. SUP)

În nemărginitul său inegalabil, universul uman cunoaște și trăiește un cadru bine creionat, o agoniseală de ani, un plin de nevoi care-și pun amprenta zilnic asupra existenței individului. Acolo, în imensul mărginit ne găsim noi, noi și nevoile noastre, fiecare ocupând un loc anume, fiecare înzestrat cu ceva față de altul, …bref, la gunoi cu deviza “Suntem egali”, prostii de doi lei, ce le cred doar cei prea naivi, prea puțin copți sau cei slabi ce cred că totul e alb-negru, NU suntem egali, și nu vom fi niciodată. E clar că egalitatea nu există, că fiecare se crede mai altfel, că fiecare visează altceva, că dorim tot ce e mai bun pentru noi, de aici și contradicția , pleonasmul egalitate nulă, ideea este că nu există două ”bunuri” pe lumea asta, ci numai unul, și asta nu trebuie demonstrată. Într-un fel suntem caracterizați de un egoism inegalabil, mărșăluit cu atâta disperare. E adevărat un singur lucru, e dureros dar ele există… și există că rezultat al lipsei egalității, este superioritatea sau inferioritatea oamenilor, ea nu se plimbă numai prin zone intelectuale, ci prin fiecare clipă petrecută de om. Fiecare om a simțit pe pielea sa…. Mă întreb oare toate acestea duc spre ceva bun ? ..răspunsul meu ar fi diferit față de al tău cu siguranță ( Te consider INF de nu obs. calitatea devoratoare și strigătoare a textului), ideea este că întotdeauna va exista acea plăcere neagră … bref….chiar vrem EGALITATE ??????.

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!