poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1321 .



Superiori Ingerilor
eseu [ ]
viata dupa viata

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Emundin ]

2007-04-03  |     | 



Voi sunteti entitati marete, fiecare din voi fiind unic, creatorul este cu siguranta divin. Ce conteaza cu adevarat este felul in care ca recunoaste intelingenta ce se numeste Viata. Ori, dupa ea, voi toti sunteti eterna parte din Spiritul lui Dumnezeu. Voi nu intelegeti inca intregul vostru pret dar nu intarziati in a intelege.

Pentru mine sunteti frati mult iubiti – si nu numai pentru mine dar si pentru toate entitatile din toate universurile si din toate planurile de viata vizibile si invizibile. Noi suntem uniti unii cu ceilalti prin har, inteligenta si mult mai mult inca din dragostea a ceea ce se numeste Dumnezeu – minunata Gandirea care ca sustine si va pazeste intotdeauna, in ciuda tuturor extravagantelor voastr.

Fiecare din voi este o comoara de o valoare nepretuita. Intr-adevar, unul singur din voi daca ar fi lipsit, Viata, universurile si structura lor n-ar fi putut sa existe. Pentru voi si din pricina voastra, Viata s-a putut desfasurata din abundenta, Gandul si inteligenta sa au putut sa se desfasoare si sa formeze realitatea atat de bogata si frumoasa. Sunteti cu siguranta pretiosi, deoarece, in ciuda felului in care ca percepeti, fiecare de partea sa, a ajuns in soectaculoasa desfasurare de Tot-Ceea-Ce-Este. Voi sunteti niste entitati minunate. De altfel, priviti la toti cei ce formeaza umanitatea: fetele se aseamna, cu siguranta, totusi nu sunt doua identice. Voi sunteti asemenea florilor unei magnifice gandiri, care seamana polenul, facand sa se nasca flori mereu mai frumoasa, mereu mai bogate in nuante. Fiecare are frumusetea lui, care difera de cea a celorlati: fiecare este Dumnezeu exprimandu-se hotarat, urmand prorpiile si unicele lui destine,

Candva ati fot Gand emitand Lumina. Dumnezeu perpetuindu-se in entitatea fara de sfarsit. Ca sa puteti explora o imparatie mai vasta, ati conceput cu grija infinita si dua multe tentative, corpuri de materie sau daca preferati gand coagulat. Corpurile v-au permis sa va exprimati pe acest plan de existenta in plus si sa explorati toate structurile Gandului care este Dumnezeu. De asemenea, de-al lungul aventurilor in infinita creativitate, v-ati tranfurmat: din lumina fara forma, ati devenit materie celulara, barbat si femeie. Fiecare a devenit Dumnezeu-om, Dumnezeu-femeie: Spirit de Dumnezeu exprimandu-se prin organismul viu care contituie fiinta omeneasca.

Sunteti de o remarcabila inteligenta, caci voi nu mai ca ati insuflat suflul Vietii celulare, dar ati transimis suprema voastra inteligenta materiei, ca sa se poata sa se inobileze si sa evolueze. Ati conceput o stiinta a evolutiei si ati ecoluat prin ea, trecand de la ceea ce se numeste omul din Neanderthal, la omul Sapiensa. In decursul timpului, gratie a numeroaselor experiente, a diverselor etape de evolutie pe care le vad asezate in fata mea, capabile sa se tina drept pe picoarele lor. Toti cei ce traiesc in aceasta lume de materie, trebuie sa demonstreze puterea inteligentei lor la acest nivel deosebit de Viata- un minunat nivel intr-adevar, caci aici Gandul, Tatal vostru cel iubit, exista sub toate aspectele, mergand de la lumina la materie compacta.
Stiati ca inteligenta se dezvolta peste tot in univers? Dar in aceasta lume, aceea a planetei Terra, convetuirea intre Gand si materie a atins apogeul evolutiei.
Voi, barnati si femei, credeti ca ati ramas in urma? Sunteti inferiori celor din lumea invizibila? Cu siguranra nu sunteti. Sunteti prinsi intr-o frumoasa aventura, accea de a intelege in tolalitate mecanismele Gandului. Ca sa puteui intelege Scopul lui Dumnezeu, a trebuit sa fiti Dumnezei sub forma umana. Caci imparatiea lui Dumnezeu este in expansiune – din lumina El se transforma in electron si materie. Nimeni nu poate cunoaste si exprima Imparatia lui Dumnezeu in totalitatea sa atata timp cat n-a fost Dumnezeu in forma omeneasca.
Devenind numai barbat sau femeie, putem exprima ceea ce Tatal este la diferentele Gandirii. Caci fiind dumnezeu-om, Dumnezeu-femeie, nu sunteti numai gand, emotie si vointa in evolutie, ci si lumina, electroni si materie.
In sfarsit, pentru a intelege in totalitate mecanismele Gandirii imbratisati in totalitate a trebuit sa fi fost foarte maleabil si va fi iubit foarte mult, caci altfel n-ati fi putut pargurge drumul spre diferite planuri de existenta – pana la acest plan, cel prin care obtinem despre Dumnezeu sub forma materiala.
Cei care n-au fost inca Dumnezeu-Om, Dumnezeu-Femeie, nu pot detine intreaga experienta despre Dumnezeu, din pricina ca eu nu poseda nici intelepciunea, nici inteligenta despre totalitatea Vietii. Numai cei veniti in acest plan, care au devenit parte din splendoarea sa, care l-au construit, nuami aceia pot intelege complecitatile iubirii, bucuriei creatiei. Numai asemnea calatori, cum sunteti voi, si-au insusit inteligenta eternitatii si dorinta de a perpetua – caci ei singuri creaza pentru totdeauna totalitatea Vietii. In sfarsit, atata timp cat ca dainui acest plan de materie, el ca permite Vietii sa se perpetueze intr-o infinita creativitate. De asemnea, a fi om, a fi femeie, este cu siguranta participarea la Viata lui Dumnezeu.
Exista un termen, acela de inger. Multi dintre voi isi doresc sa fie asememnea creaturi divine. Cu toate acestea, starea de fi inger prezinta un foarte serios incovenient: accea de a nu avea intelegerea echilibrata. Ei nu simt nici spimpatie, niuci mila pentru specia umana. De altfel, cum ar putea o fiinta din invizibil sa va inteleaga perfect, daca n-a fost ca voi? Umanitatea este mult mai avansata decat ingerii, daca le lipseste intelegerea despre Dumnezeu sub forma omeneasca; in consecinta, intelegerea lor despre omanei, in bucuriile si necazurile lor, obligatoriu nu poate fi decat limitta.
Eu va spun ca avand experienta de a fi om, este un lucru sfant, caci numai asa se poate avea intreaga experienta a lui Dumnezeu. Numai fiind Om puteti merge pana la hotarele Imparatiei lui Dumnezeu.
Devenind oameni, voi nu v-ati degradat.Asta trebuie sa intelegeti. Penru ca daca n-ati fost oameni, nu puteti intra in Imparatia lui Dumnezeu. Caci cum s-ar ridica la Cer cel care mai inainte n-a coborat la viata?
Daca sunteti pe acest plan, este pentru a-L cunoaste pe Dumnezeu in corpul material in care traiti. Ceea ce va mentine in dezvoltarea voastra creatoare, este Viata, aceeiasi Forta de Viata de un principiu universal unica, acela de a evolua fara incetare, de a se dezvolta fara incetare, de a deveni fara incetare, Scopul Vietii voastre dintotdeauna a fost sa faceti experienta vietii si sa invatati de la ea, apoi sa inobilati toate lucrurile invatate si sa le reintregrati in principiul Vietii.
Voi traiti creatia. Voi va Jucati cu gandirea creatoare si o exprimati in materie in asa fel incat sa cresteti in intelepciune si inteligenta si sa patrundeti marele mister cea sunteti. Cu toate acestea acest plan este in intregime iluzoriu. Toata lumea crede ca planul tridimensioanl este real. Efectiv toate jocurile omului sunt iluzorii, ele sunt comparabile cu miste visuri, aceasta realitate poate disparea lasand in loc un vis. Lumea adevarata este lumea interioara, aceea a sentimentelor. Lumea adevarata, se poate spunde, nu exista decat din punct de vedere al sentimentelor: nu este guvernata de logica ci prin iubire de miscare.
Aceasta lumea. Ce pretindem a fi adevarata, n-ar putea exista in absenta calitatii voastre de a o cunoaste prin sentimente prezente in sufletele voastre, caci fara de ele n-ar putea exista.
Tot acest paradis material a fost creat cu singurul scop de a putea trezi sentimente in sufletele celoror care au luat parte la minunata creatie. Din ce motiv? Ca sa primeasca cea mai minata recompensa a Vietii, sa cunoasca intelepciunea

.  | index










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!