poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1845 .



Scrisoare către Adela-Adriana MOSCU - S.U.A.
eseu [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Mihai LEONTE ]

2005-12-18  |     | 




- Scrisoare către Adela-Adriana MOSCU ...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
- Am stat mult să mă gândesc dacă să-ți scriu sau nu? M-am hotărât să-ți scriu. Știu că aștepți o scrisoare.Cine să ți-o scrie? Iată eu, pe care mă consideri prieten. Îți voi scrie ca și cum aș scrie fiicei mele. Þie, care ești ca un avion supersonic ce a zburat de asupra mapamondului, cucerind în totalitate, ceea ce era de cucerit, prin dans și prin cuvinte.Þi-ai asumat asemenea bijutierului, răspunderea de transformare a diamantului simplu și neatrăgător, prin măiestrie, într-un briliant de mare valoare, ce va rămâne pentru nemurire. Da, ești un adevărat orfevru, ce reușești să filigranezi totul prin cuvintele tale.
- Poezia ta e plină de cascade, de înălțimi și abisuri. Numai cine citește cu mare atenție, ce ai scris tu ADELA, poate să înțeleagă totul, sau nimic. Versurile tale sunt pline de viață, de mișcare continuă, strecurând în suflet nostalgii, dar și avânturi patriotice, mesaje către suflete, mesaje către credință, odihnitoare și latente precum vulcanii adormiți, izbucnind apoi parcă fără de veste. Nu asculta cuvintele negre ale unora ce încearcă să te oprească din drumul tău impetuos. Du-te fără nici o teamă. Privește înainte. Trebuie să fii fericita, așa cum tu încerci să-i faci pe alții fericiți, prin arta dansului, prin arta scrisului. Ești buna prin arta ta, de ce ar trebui să plângi? De ce să ai îndoieli? Trebuie să fii puternică și să înfrunți viața așa cum ai făcut-o și până acum. Þelul tău să-ți fie acel apogeu, spre care tindem toți, bătrânețea, de care nu trebuie să ne fie frică, căci așa cum spunea ilustrul filosof francez VOLTAIRE; ,,Bătrânețea este un far la care ajung doar cei puternici’’, iar ilustrul nostru compatriot filosoful Emil CIORAN spunea că; ,,Rolul nostru este de a întoarce viața pe toate părțile, inspirând o ispită veșnică de a exista’’.
-Așa cum ai luptat până acum, luptă în continuare, căci lupta cu viața trebuie dusă până la epuizarea totală, pentru a demonstra lumii că ai fost o ființă puternică. Motivul luptei tale sunt cele două mlădițe, ce trebuie să se înalțe cât mai sus, spre piramida vieții. Ai simțit cât e de greu fără acel sprijin al părinților. Merită să lupți pentru a-ți vedea rodul dragostei tale înflorind alte flori, pentru viață, pentru veșnicia vieții pe planeta noastră, supranumită TERRA.
- Vorbind despre poezie urmează constatarea poetului francez Baudelaire care a spus; ,,Omul poate trai fără pâine,dar nici o zi fără poezie’’. Tu ești artista care
,,mănâncă poezie pe pâine’’.De ce să arunci bunătățile creațiilor tale? Fă tot ce e posibil și luptă pentru ca noi să ajungem la gândurile tale, deschizându-ți sufletul prin poezie. Generațiile care vin, vor afla astfel că a existat o doamnă a poeziei, numită simplu ADELA -ADRIANA MOSCU, care atunci când va fi în eternitate ne va trimite bezele, pentru ca sufletul ei nobil să danseze printre cei rămași să continue lupta vieții nemuritoare.
- CURAJ, FIICÃ A ROMANIEI ETERNE, MERGI ÎNAINTE,
TOT MAI DEPARTE …SPRE INFINIT…
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
- Mihai LEONTE – Moldova Veche – ROMÂNIA.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!