poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 2266 .



O dorinta imposibila
scenariu [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [dorinta19 ]

2003-06-03  |     | 



Un barbat de treizeci de ani, cu inceput de chelie, nebarbierit, se tezeste din somn intr-un pat mare, de doua persoane. Locul din stanga acestuia este gol, dar arata de parca cineva ar fi dormit in el. Mobilierul dormitorului este de o culoare pala, linistitoare, la fel ca tapetul pastelat. Camera e perfect luminata de o fereastra ce tine aproape cat tot peretele opus patului. Barbatul se dezmeticeste, frecandu-se la ochi cu pumnii, in timp ce-si cauta la marginea patului cu picioarele papucii. Se aude un zgomot ca de zavor metalic, ceea ce il face pe acesta sa tresare, si sa isi indrepte privirea spre usa de lemn, fara geam decupat a dormitorului. In incapere intra o femeie, cu gesturi mecanice pune pe birou o tava cu o ceasca de cafea fierbinte, o zaharnita si o ceasca cu lapte. Barbatul nu isi pune nici zahar si nici lapte in cafea, ci apuca ceasca grabit si merge la fereastra. Cand o termina, o pune inapoi pe tava, si in clipa urmatore se aude iarasi zgomotul acela metalic, usa se deschide, aceeasi femeie intra in camera, cu o fata inexpresiva, cu o privire ce nu spune nimic aceasta il apuca de brat si impreuna pasesc prin camera. Dormitorul se transforma intr-o celula de inchisoare, cu peretii murdari, o fereastra mica, in partea de sus a peretelui, cu zabrele, cu un pat modest, saltea murdara, mucegaita. O ceasca de cafea e asezata pe podeaua de ciment. Un gardian il trece pe barbat de usa cu gratii groase vopsite albe, tinandu-l de brat, mai sus de cot. Ajung la o alta usa, la capatul unui culuar. Dupa cateva clipe gardianul revine pe hol si intra pe o alta usa laterala, intr-o incapere spatioasa, cu scaune. Pe unele dintre ele stau gardieni, pe unele civili. In al doilea rand e o femeie frumoasa, cea pe care o vazusem mai inainte aducand cafeau (sau cel putin asa i se paruse condamnatului, ca ea e) plangand zgomotos, un plans violent ce ii face intreg corpul sa tremure. La un moment dat se aude un zgomot electric, civilii se sperie, mai ales femeia care incepe sa planga si mai tare, acoperindu-si fata de batista. Batranul din dreapta femeii, o imbratiseaza si o strange la piept, femeia continuand sa planga. Gardienii raman la fel de inexpresivi.


pe parcursul piesei, pe banda sonora, se aude GRIEG - PEER GYNT dispozitie matinala.

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!