poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1916 .



SANTIER
scenariu [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [dorinta19 ]

2003-04-29  |     | 



[scenariu dupa o fotografie din 138 DOWNSTAIRS cu un batran ce sta cu spatele, asezat pe niste schele la inaltime, in jurul acestuia vazandu-se alte constructii - arata destul de veche]

Doi muncitori in salopete ies cu genti de serviciu pe umar, unul dintre ei se clatina la iesire pe poarta santierului, intentioneaza sa incuie scotand cheile din buzunar, dar pune numai lacatul asa, de forma. Dupa ce acestia se indeparteaza cu pasi nesiguri, de oameni beti, apare un batran, imbracat in haine demodate, pantaloni de stofa, intrati la apa, sacou maro neasortat, cu palarie (de pasla?) pe cap. Trece pe langa un panou publicitar din care retinem: "Un nou centru comercial se va deschide in curand in aceasta cladire: NU UITA, Strada Otilia VOITINOVICI Nr. 19". Batranul calca incet, fiind atent sa nu faca zgomot, sa nu starneasca vreun caine. Ajunge la liftul de serviciu, folosit numai de munciori, care dupa terminarea constructiei va fi dezasamblat. Arata exact ca un lift normal, singura diferenta ar fi ca in loc de pereti are sarma impletita cu ochiuri, din el putandu-se admira santierul, cladirile darmate pe jumatate din imprejurimi, ici colo mai vazandu-se cate un perete intreg, ramas in picioare. La capatul maidanului se vad case, in partea opusa, exista blocuri deja date in folosinta cu balcoanele neterminate, lipsite de balustrada. Liftul ajunge la ultimul etaj, observam ochii umezi cu care se apropie de marginea blocului, de fapt un etaj intermediar, neacoperit inca de podeaua etajului superior. Se aseaza in fund pe niste cutii de carton pline cu materiale de constructie. Ochii i se umezesc si mai mult in timp ce scoate din buzunar o fotografie in care apare acesta, o femeie de varsta apropiata si doua fetite, ce stau cu umerii incadrati de palmele celor doi adulti, in fata acestora. Aparatul de filmat se retrage lasand sa se vada intregul maidan de ruine printre care se joaca cativa copii, spatele baranului zguduit de un plans zgomotos, si peretii nefinisati de fier beton ai turnului.

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!