poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 3243 .



Calatorie prin intuneric
scenariu [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Tenismerti ]

2006-12-17  |     | 



Ploaia ce sta sa rupa zavoarele cerului intunecat cu fulgerele ascunse in necuprinsul nor ce acopera lumea, parca.Sirene de politie isi ascut tipatul pt a se intrece cu vocea ragusita a unui betiv ce iese din carciuma infecta tinut de doi camarazi de pahar.
Garsoniera cu peretii scorojiti sta in intunericul cleios, primind, in rastimpuri, flacari de lumina...aruncand pete de umbre.
Tod...in mijlocul camerei...cauta cu disperarea unui muribund raspunsurile pe care, fara incetare, le-a cautat de-a lungul a 35 ani....
-35 ani...fara sa aflu luminita ce imi poate aduce bucuria unui minut a vietii, 35 ani in care sangele si praful au curs de pe frunte si carti....in care lumina a mii de lumanari a stralucit pt un nimic...35 ani, in care painea-si pierdea importanta...iar apa, apa...singura...apa...isi arunca racoarea in lutul asta nemernic...plin de imbecilitate si sila....scarba nebuna si ....!
Se ridica brusc...scaunul cade insotit de stranutul cerului ...ramasita luminii unui candelabru ars al cerului.Perdeaua valsa in fata schimonosita a scheletului incruntat....vantul arunca rafale de stropi pe catul geamului..iar ochii negri, priveau la....la...ei.
-De ce nu mor?
Prapastia se deschidea la picioarele lui...crengine uscate isi asteptau victima...care in caderea ei isi lasa tributul in sange si lacrimi.
-Pt ce am trait?....de ce fac lumii atata rau...ascultand si risipind pareri unor oameni carora nu le pasa?Cu ce-s mai bun decat cel mai depravat betiv ori cel mai teribil criminal?Nu-s eu oare unul?...Un ucigas al propriului suflet?...un maniac?...care nu se multumeste cu sangele si moartea propriu-zisa ...ci vrea sa vada suferinta...s-o simta ...s-o atinga...sa strige...sa planga...DOAMNEEEEEEEE!!!...DE CE EU??????...CE TREBUIE SA PLATESC?....DE CE NU-S CA CEILALTI? un simplu om ce-si afla bucuria in paharul unei bauturi spirtoase si a unei tigari?
-Poate ca esti un simplu om...insa nu vrei sa accepti asta!
-Cine-i acolo?...Cine a vorbit?
-Ar fi trebuit sa stii...tu m-ai creat...sunt in tine...si totusi pot gandi singur!...Am reusit sa ma despart de tine!
-Aaaa...nemernicul tod...hehehehe....nu rezisti tentatiei de a te face simtit...e bine, te accept acum...ce ai nou sa-ti reprosezi?
-Ridicol, patetic, om siplu ce aspira spre mai sus...teribilul om mediocru...asta-mi esti!
-Stiu...iar nimicul te aduce-n sanul imbecilitatii...pana si tu?...tribila constiinta ...suferi de asta?
O umbra ridica scaunul cazut....se aseaza...
-Doar fac parte din tine...tu esti asa!...
-Cata perspicacitate...nu esti decat un zero....asta pt ca depinzi de mine...traiesti prin mine...in mine...in mine
-Te obsedeaza ideea?....hohohoohhoo.....te inspira?
-Ma incanta...(un zambet discret ii inflori pe buzele uscate...ochii i se aprinsera)...te invat, azi, sa dansezi..!
-Un tango nebun?
-Nu...un vals....nebun!
Afara...ploaia isi incapu cantecul de toba...perdeaua ...biciuita cauta parca sa se fereasca de nemilosul tortionar..ce lovea fara crutare...fara mila...fara..-------------------
Tod lua cutitul de pe masa tocita de brad...isi sterse broboadele de sudoare de pe frunte...si ..privind spre cerul ce plange... isi reteza venele mainii stagi
-Hohohohoho....un gest disperat...pacat ca iti este frica de moarte...in curand te voi vedea, innebunit, infasurandu-ti mana-ntr-un cearsaf...!
Tod privea sangele ce-i siroia in palma deschisa..si care se prelingea printre degete
-Ce ferbinte-i!
-Nu ma uimesti!
-De ce oare-i asa cald?...nu am trait cu pasiune....
-Pasiunea este a oamenilor mari..iar tu...tu nu esti decat o gaza!
-N-am trait decat cu un singur gand...sa mor...fiecare clipa...fiecare minut trait insemnand un pas spre fericire
Ultimele cuvinte se afundau intr-o toropeala nemiloasa...ce alerga-n valuri de caldura si frig..imaginea peretilor mucegaiti incepea sa se unduiasca..intr-un ritm de vals iar bubuitul cerului se pierdea intr-o alta dimensiune.


.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!