poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 3692 .



Weekend electronic
scenariu [ Film ]
Scenariu de scurt metraj pentru exterior

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [BJ ]

2006-06-08  |     | 



W e e k e n d e l e c t r o n i c

Secventa I – parcare, exterior, dimineata

O tanara foarte elegant imbracata – in costum deux – pies: taior si fusta cu camasa alba si purtand doua genti pe umar – de aproximativ 25 de ani vine in dreptul masinii. Se opreste in fata masinii, deschide portiera din spate si pune cele doua genti. Deschide portiera din fata se urca la volan.

Secventa II – interior masina de dimineata.

Tanata inchide portiera. Isi aranjeaza taiorul. Se apleaca in spate, ia una dintre genti si scoate o agenda electronica, care o ataseaza pe bord, o porneste, apar o multime de programari. Porneste masina. Demareaza.

Secventa III – interior masina – semafor – dimineata

Tanara a ajuns intr-o intersectie puternica aglomerata. Claxoneaza. Agenda incepe sa sune, se uita la ea si o opreste repede, pe agenda scrie: Programare discutie client despre investitie, ora 9 fix. Deschide radioul. Din radio se aude vocea prezentatoarei: “Este o dimineata nemaipomenita de vineri, inca putin si vine weekendul! In dimineata aceasta un program special de muzica...”
Tanara inchide radioul masinii. Incepe sa claxoneze din nou.
La un moment dat suna telefonul. Se intoarce, telefonul continua sa sune.
Pana sa ia telefonul, culoarea semaforului se schimba in verde si incep claxoane din jur, tanara renunta si porneste masina.
Se opreste la o alta intersectie. Ia telefonul.
Pe ecranul telefonului scrie: 1 Apel pirdut.
Tanara apasa pe butoane. Apare textul : Mihai.
Duce telefonul la ureche.

Secventa IV – interior masina, interior, dimineata

In interiorul unei masini un barbat de aproximativ 28 – 30 de ani imbracat in costum, este la volan, conduce. La un moment dat incepe sa sune un telefon. Acesta incetineste. Langa el, pe scaunul de pasager este o borseta, ia borseta cu mana dreapta, o deschide si incepe sa caute in ea. Scoate telefonul, incetinirea sa a provocat o reactie din partea celorlalti soferi care au inceput sa claxoneze puternic. Acesta lasa telefonul din mana si isi continua drumul.

Secventa V – interior masina tanara, interior, dimineata

Tanara a ajuns in fata unei cladiri de birouri, este o cladire inalta iar peretii ii are imbracati in sticla. La intrarea cladirii, se inghesuie mai multi oameni imbracati in costum. Fiecare are serviete in mana si par foarte grabiti de asemenea cate unii au si un telefon mobil la ureche.
Tanara este in masina si se uita la imbulzeala. Intoarce privirea. Pe partea cealalta a cladirii este un parc. In parc se vad o multime de oameni care se plimba pe alei si par foarte degajati si indiferenti fata de venimentele care se intampla peste strada. Tanara vede o bunica cu doi nepoti care se plimba, o tanara cu un carucior care pare foarte fericita, o pereche de tineri care se tin de mana si se plimba degajati pe una dintre alei.
Agenda electronica incepe din nou sa sune, tanara se repede la ea si o opreste, pe agenda scrie: 9.15 intalnire Mihai. Scoate agenda de pe dispozitiv, o baga in buzunarul taiorului.

Tanara coboara din masina. Isi ia cele doua genti. Se opreste in fata cladirii. Isi scoate telefonul mobil din geanta, suna, se aude sunetul telefonului, i se respinge apelul, se vede o masina argintie care parcheaza repede in fata cladirii, din ea se da jos tanarul din secventa anterioara, pare foarte grabit, o ia de mana si intra repede in cladire.
Vedem din nou parcul si persoanele din el.

Secventa VI – parcare, exterior, dimineata

Vedem aceeasi tanara care vine nou catre masina, este imbracata tot elegant dar un pic mai degajat, este iarasi cu doua genti pe brat.
Deschide portiera din spate si lasa celalte doua genti. Merge in fata. Se urca, isi aranjeaza hainele, se apleaca pe spate ia una din genti si scoate agenda electronica, o pune pe bord. Porneste masina. Asteapta cu motorul mergand. La un moment dat claxoneaza. Se uita in jur si nu vede pe nimeni. Agenda electronica incepe sa sune, tanara se uita la ea, o lasa sa sune, apoi o inchide si ofteaza, pe agenda scrie: “10.00 de predat raport investitie”. Claxoneaza din nou, de data aceasta de trei ori. Din unul dintre blocuri il vedem pe barbatul din secventa anterioara, care iese in fuga. Este imbracat in costum si este un pic nearanjat, in mana are o servieta neagra. Merge catre masina argintie, o deschide, se urca in ea.

Secventa VII – interior masina barbat, dimineata.

Barbatul se uita in oglinda retrovizoare. In spatele masinii lui este masina tinerei. Ea claxoneaza, el porneste masina. Ea asteapta ca el sa fii plecat, dupa care demareaza si ea.

Secventa VIII – interior masina tanara.

Cele doua masini se opresc una langa cealalta intr-o intersectie, din nou este foarte aglomerat. Se aud multe claxoane, si in jur sunt soferii nervosi care claxoneaza, masinile se pare ca s-au oprit pe loc in intersectie.
Oprindu-se una langa cealalta, din masina tinerei vedem masina barbatului. Ii vedem cum se uita unul la celalalt. Ea la un moment dat vrea sa se aplece spre scaunul pasager ca sa deschida geamul. Insa coloana de masini inainteaza. Inainteaza si ea. Masinile se opresc din nou una langa cealalta. Tanara din nou se apleaca peste scaunul pasager, deschide geamul, barbatul din masina alaturata deschide si el geamul, pare ca vrea sa-i spuna ceva. De afara se aud multe claxoane si sunetele sunt asurzitoare incat nu se pot auzii unul pe celalalt. Barbatul ii face semn sa astepte dupa care ii arata hands-freeul de telefon mobil, ea se uita la el, apoi inchide geamul. Barbatul se uita la ea, ea da din cap, vrea sa scoata si ea telefonul din geanta insa coloana de masini inainteaza. Ea lasa geanta si porneste masina. Vedem cele doua masini care merg pe strada.

Secventa IX – interior masina tanara, dimineata

Cele doua masini au ajuns in fata cladirii din ziua anterioara, parcarea din fata cladirii este aproape plina. Masina barbatului este in fata masinii tinerei. El intra in parcare si isi parcheaza masina. Tanara nu vede nici un loc de parcare. Intoarce masina, merge peste strada unde este parcul, se uita in jur si vede un loc liber. Parcheaza. Se uita in jur si vede din nou oamenii din ziua precedenta. Trage frana de mana, ofteaza, isi pune hands-free-ul la ureche, ia agenda electronica de pe bord, o baga in buzunarul de la haina si se da jos din masina. Merge la portiera din spate. Deschide portiera. Vrand sa ia cele doua genti din spate, vede prin geamul masinii aleile parcului care acum sunt foarte populate, si multa lume in jur, batrani care stau pe banci si discuta, un grup de copii care se joaca, un grup de tineri care patineaza pe patine cu rotile. Vrea sa ia cele doua genti. Le ia in mana dar apoi le impinge inapoi, isi da hands-free-ul jos de la ureche si il arunca in masina. Inchide portiera si porneste spre parc.
Ajungand in parc gaseste o banca libera la marginea unei alei pe care se aseaza. Se uita in jur si pe fata ei i se poate citi un sentiment de fatisfactie, fericire dar si degajare. Agenda telefonica incepe sa sune, fara sa se mai uite la mesaj o inchide.
Se aude un sunet de telefon mobil. Ea se uita in jur si observa o alta tanara cu un carucior ca scoate din unul dintre buzunarele acestuia un telefon mobil si raspunde, tanara isi intoarce privirea. Intorcandu-si privirea il vede pe barbatul care a acompaniat-o ca sta in fata ei. El isi intinde mana spre mana ei, o trage de mana si se intoarce sa plece, insa ea rezista. Barbatul se intoarce si se uita la ea. Pe chipul ei se citeste un sentiment rugator. Barbatul se uita la ea si nu intelege ce vrea. Ea se da mai la o parte facandu-i loc pe banca. El ii da drumul mainii ei. Se uita in jur, apoi se aseaza. Tinerei i se citeste un zambet pe fata. Dupa ce barbatul s-a asezat, tanara vede doi tineri care se plimba si se tin de mana, se aude un telefon mobil, tinerii isi lasa mainile si scot fiecare cate un telefon mobil, baiatul raspunde si se concentreaza asupra convorbirii lui. Barbatul se ridica, isi scoate haina, apoi ii intinde mana tinerei, aceasta o apuca, ei pornesc pe una dintre alei, insa sunt intrerupti de un grup de tineri pe patine cu rotile cu un casetofon care face mult zgomot, cei doi se uita la ei apoi isi vad de drum. Pe locul unde au stat un grup de trei tineri se aseaza in graba si scot un laptop dintr-un ghiozdan il deschid si incep sa se joace, si acesta face mult zgomot. Ii vedem pe cei doi care merg pe alee. Incep sa se auda din ce in ce mai multe sonerii de telefoane mobile fiecare diferit in timp ce ecranul se fondeaza.

GENERIC

.  | index










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!