poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 6446 .



Sex Appeal
scenariu [ Film ]
Scenariu de scurt metraj

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [BJ ]

2006-06-08  |     | 





Scenariu

Secventa I – fata blocului – exterior – dimineata

In fata blocului, femeia de serrviciu – o femeie de aproximativ 25-26 de ani, imbracata intr-un halat de casa, cu papuci de plastic in picioare si cu parul prins intr-un batic – matura mucurile de tigara de pe jos. Langa usa intrarii blocului, este o galeata si un faras, umplut cu mizerie. Matura cu atentie, muncind sarguincios. Se opreste, isi indreapta spatele.

Din scara blocului, iese un tanar – un baiat de aproximativ 23-24 de ani, atletic, imbracat foarte la moda. Iesind el saluta din cap pe femeia de serviciu, si paseste cu atentie, in asa fel incat sa nu murdareasca locul prin care a trecut. Femeia se uita la el, isi inclina capul in semn de “Buna Dimineata”, ramane si se uita la el cum merge inspre o masina.

Din scara blocului mai ies de asemenea trei tineri – trei baieti de aproximativ 19-20 de ani, imbracati cu haine largi, cu un aspect cam neingrijit, poarta ochelari de soare la ochi. Prima data ies cei doi, trantind usa de la intrare, si dand peste farasul plin cu mizerie care se imprastie pe scari. Cei doi ies razand. In urma lor iese cel de-al treilea cu un aer un pic degajat. Are in mana un muc de tigara, care il arunca pe jos.

Femeia merge dupa cei doi, care acum sunt la capatul aleii si se stramba la ea. Cel de-al treilea coboara, se duce la femeie si ii pune mana pe fund. Femeia vrea sa ridice palma sa-l loveasca, insa acesta ii tine mana puternic. Vin ceilalti doi si se opresc in fata lor. Cel de-al treilea o tine strans pe femeie care se zbate din toate puterile. Cei doi vor sa apuce si ei de femeie. Aceasta incepe sa tipe.

In fata blocului, tanarul de mai devreme vede ceea ce se intampla in timp ce trece cu masina prin fata aleii blocului. Opreste masina, se da jos si vine inspre femeia de serviciu, ii da la o parte pe doi dintre baieti, insa acestia vin din nou catre el, acesta ii respinge din nou. Vine inspre al treilea, care o elibereaza pe femeie si o ia la fuga impreuna cu ceilalti doi. Femeia ramane in fata tanarului, in timp, cei trei se fac nevazuti. Femeia nu stie ce sa zica. Tanarul se apleaca si ii da baticul care ii cazuse. Femeia se uita din nou la el. Tanarul ii zambeste, apoi se duce catre masina, se urca si demareaza.



Secventa II – fata blocului – exterior – dupa-amiaza

Este dupa-amiaza. Femeia de serviciu este la usa de la intrarea blocului, se aranjeaza ca sa plece. Isi strange lucrurile intr-o sacosa.

Ea vede masina tanarului de dimineata. Masina trage la scara blocului. Tanarul de dimineata este in masina. Tanarul se da jos din masina.

Femeia care este pe partea cealalta a aleii blocului. Ii face cu mana. Tanarul nu observa prima data cine ii face cu mana. Se da jos din masina. Observa ca este femeia de dimineata. Ii zambeste.

Femeia la randul ei ii zambeste.

Tanarul apoi face cativa pasi rapizi spre alee. Femeia vrea sa coboare scarile, insa o data cu ea din scara blocului mai coboara inca o femeie – de aproximativ 21 de ani, foarte frumoasa, imbracata foarte frumos – care iese cu o tigare in mana, aruncand-o pe jos. Femeia de serviciu se uita la ea cum coboara scarile apoi merge la masina. Tanarul o insoteste. Se uita la masina cum demareaza.

Se uita la mucul de tigara de pe jos. Se intoarce, isi strange lucrurile si pleaca.

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!