poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 6021 .



Ciubuc
scenariu [ ]
Sau povestea unui strain

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [ganditorul ]

2008-08-06  |     | 



Pe o margine de drum. Cei doi.


Norbert: Derbedeul ala unde e?
Ion Ainspectoarei: La munci.
Norbert: Munceste? Ce?
Ion Ainspectoarei: Munci grele. Impuse de stat.
Norbert: Nu era cu grevele?
Ion Ainspectoarei: Pai acum isi plateste pacatele. La cariera de piatra de langa Focsani mi se pare ca l-au trimis.
Norbert: Nu se stie... Daca s-ar sti, am sti si n-am mai discuta. Stii?
Ion Ainspectoarei: Pai nu stiu. Mi-a zis Lamaia.
Norbert: Lamaia nu e o persoana de incredere. Niciodata. Asculta la mine. In plus, nici nu e o persoana.
Ion Ainspectoarei: I-au revocat statutul de persoana. Si-a depasit perioada alocata. Ce sa-i faci? Totusi, ma gandeam ca ea stie. Fiind sora aluia.
Norbert: Nu-i sora buna, e din flori. Asa se zvoneste, cel putin...
Ion Ainspectoarei: Nu doar din flori. Din copaci chiar. Ca merge tac'su cu Dacia de la Medgidia la Tulcea, si s-a oprit pe marginea drumului... Cunosti povestea, cred.
Norbert: Nu o cunosc. Dar am auzit ca e de groaza, deci mai bine nu povestesti mai departe. Am un drum greu azi.
Ion Ainspectoarei: Tot timpul te plimbi. Azi unde te duci? Iar la turcii aia cu blanurile?
Norbert: Nu, pe aia i-au desfiintat. I-au prins cu hasis in blanuri. O vindeau vidrelor. Asa se zvoneste, cel putin...
Ion Ainspectoarei: Vidrele sunt mari consumatoare de hasis. Da' Marele Vizir mai e in functie?
Norbert: Nu stiu, alta e problema.
Ion Ainspectoarei: Pai nu la el te duci? Ca el controleaza tot.
Norbert: Nu ma ducn nu stiu daca mai e in functie. Daca e, atunci nu ne-ar opri nimeni. Dar daca nu...
Ion Ainspectoarei: Aveam un pachetel pentru el... Trei ciocane si niste Eugenii pentru aia mici. Cica au mare nevoie de ciocane. Saracii. Ma rog, asta e. Dar daca nu te duci la el, atunci unde?
Norbert: Le-au daramat casa, cica. Cel putin asa se zvoneste. Ma gandesc ca pentru asta au nevoie de ele. De dus, nu cred ca ma mai duc. Nu stiu daca functioneaza.
Ion Ainspectoarei: Ieri functiona. Si alaltaieri. Si am vorbit cu Voicu acum doua saptamani si a zis ca functioneaza. Acum insa, cu situatia asta noua...
Norbert: Voicu nu e de incredere, asculta de mine. Se zvoneste ca ar avea ceva cu Lamaia, cel putin asa se zvoneste. Mare-i gradina Domnului...
Ion Ainspectoarei: Cu Lamaia au multi ceva. Nu asta il discrediteaza pe Voicu...
Norbert: Nu ca l-ar discredita, dar nici nu-l inobileaza.
Ion Ainspectoarei: Daca ar fi implementat reteaua la timp ar fi fost iubit de toti.
Ion Ainspectoarei: Si poate Bebe n-ar mai fi existat...

Cei doi se despart. Ramane marginea, goala.

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!