poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1430 .



A mea pana
proză [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [PaDaS ]

2000-11-24  |     | 



A mea pană



19:50 PaDaS

Soarta trece ca un fulger, sub căderea zorilor din cer…parcă mai mohorâte de ziua ce a trecut, e același cer senin penetrat de căderea lină a penei tale de înger, e din albul alb , e simbolul frumuseții tale cerești, ce nu încetează să mă uimească nor de nor, o văd cum plutește… e din ce în ce mai mare , mai plină de, mai rotundă, are formă și greutate …e adorarea sufletelor pierdute pe drum, e tainicul, călăuzitorul nostru prin pulberea de cer, e răspunsul ce mi se dă, e darul sau poate darul ce-l dau, e pana ta ce plutește …te apropii de mine dar văd cum te îndepărtezi, te miști ordonat și într-o singură direcție, nu înțeleg … atunci simt cum respirația-mi o ia înainte, e vie și e al nostru vânt, să te aducă la mine, să sufle a ta licurime de viață păstrată , atunci vei simți respirația sufletului meu ce acum așteaptă a ta pană, sunt pentru câteva clipe o adiere … răul de acolo , o poruncă perfidă… insistă , atunci încep să plâng a noastră ploaie, lacrimă după lacrimă , pornesc o lacrimă de ploaie fără pic de păcat în ea, cerșesc spre voia destinului amintirea dorului de tine, spre o conciliere de picături, cer o unire a lor… un val doresc să te împingă spre derdelușul drumului, o pană mult prea răvășită de toleranța destinului ce o lasă în voia vremii, sunt o picătură ... O raza fugară de soare, răzbind ploaia deasă, îmi zvântă lacrimile din ochi… secat am început să aștept, se așterne odihna ochilor peste mine, mă cuprinde și cedez … e o limpezime fatală, e măna norocului meu ce acum mi se arată, tu cazi secundă de secundă în voia zborului liber, eu tot ce fac e să aștept… tu de acolo mă zărești, sunt eu acela mic, probabil căderea ta mă va strivi, e dorirea mea, e șansa trăirii noastre eterne… tot ce fac e să privesc, atunci… se întâmplă, tu ai venit la mine, s-a întâmplat visul unui om simplu, atingerea eternă pe așternut etern, e totul etern, e totul absolut alb, e o nea și nici pic de urmă, o mantie de pene , al nostru exemplu părea macro, dar văzut de afară era micro, e o pulbere contagioasă ce se așterne permanent pe tărâmul etern, e iubire zilnic și etern, se aude doar un foșnet de aripi tăcut peste gândurile noastre ce citesc cel scris cu-o pană de foc… numele noastre ce pâlpâie într-o piatră de dialog, sunt etern fericit…

.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!