poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 3390 .



Scame
proză [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Flintobert Breeze ]

2004-06-20  |     | 



Astazi trebaluiesc prin casa. Nevasta-mea e plecata in delegatie la Poiana Brasov. Dar nu-mi fac griji, e cu seful ei, noul Ministru al Integrarii...era sa zic "in absolut". Un barbat foarte amabil, chiar saptamana trecuta i-a facut o marire de salariu. Of, saracuta, vrea si ea sa terminam odata casa aia de vacanta. Ne rade tot Corbu, de trei mandate tot la etajul 2 am ramas.
La mine la Comisia de Invatamant nu e mare sfaraiala. Pai da... daca am ramas cu opozitia ma ocolesc binefacerile social-democratiei. Ca vorba aia, cine imparte fonduri PHARE... are!
Uite, sunt plecat in circumscriptie si daca tot am ajuns acasa zic sa fac putina curatenie. Alerg cu aspiratorul dupa scame, sterg praful... Apropo de praf, ala micu' iar si-a lasat liniile intinse pe masa din bucatarie. Pai cum sa reziste si el saracutu', are trei firme de tinut in spate. Doar sa nu faca vreun pocinog si sa-l vad prin ziare precum prichindelu' prefectului. Doamne fereste, ca ti-am ridicat biserica chiar langa primarie! Ei las' ca in ziua de alegeri ai dat vreme frumoasa si mi-au venit pensionarii la vot. Saru'mana!
O sun pe nevasta-mea. Tot inchis. Fir-ar mama lor a dracu' de delegati europeni, lungi sedinte mai tin! Cand eram la guvernare mai prindeam si eu cate o iesire d-asta dar zau ca era timp de-o vanatoare. Acum nu! Sunt atatea capitole de incheiat...uite, din graba se impusca intre ei acolo unde ii doare de popor. Vremuri grele, nenica!
Bai... daca asta ma inseala cu puterea? Ia s-o dau dracului de curatenie si sa chem menajera, tot clasa muncitoare e baza! Eh... si ce baza pot sa-mi pun in ea! O scumpete!

.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!