poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 3709 .



lansare oficială
proză [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [emilian ]

2009-05-28  |     | 



e drept am umblat și eu pe coclauri dar lipsa ta mă scoate din minți. iar vorbitul la telefon nu ține. de la firmă am doar 100 de minute în alte rețele care-mi intră pe 26 așa că la începutul lunii următoare o voce suavă mă anunță că mi-am depășit numărul de minute alocate.

s-au întîmplat multe în absența ta. atît de multe că nu știu cu ce să încep ca să nu mă pierd.

ca să vezi ce face absența din om.

erai plecată la dracu în praznic la o instruire pe proiecte phare. ți-am spus de proiectul meu la telefon numai că eram amețit puțin. deh era finala champions league. bine că mi-ai adus aminte a doua zi.

deci.

mi-am lansat oficial candidatul la europarlamentare. m-am săturat să tot scriu despre candidații nimănui. alerg după curu politicienilor că asta e meseria. ba pnl-ul mărșăluiește prin oraș, ba geoană vine la noi, ba eba se pupă cu liceenii. i-am dat în ceapa mă-sii și mi-am lansat și eu candidatul. n-a fost muncă ușoară să strîng semnături. am avut noroc de patroana de la magazinul din cartier că sînt client fidel și oricum toți erau nemulțumiți de clasa politică. în fine am reușit să strîng numărul de semnături și să-l înregistrez la biroul electoral central. astăzi lansez oficial candidatul meu.

Nume/Prenume: Ping
Data nașterii: într-o noapte cu vreo trei ani înainte să te naști tu
Locul nașterii: bunica spune că s-a născut într-un cuib mama spune că a fost abandonat la intrarea într-un iglu. problema se află încă în litigiu la secția stern de de pe lîngă curtea de apel polară.
Tatăl: o percepție uneori un gust.
Mama: o rătăcire.
Cetățenia: universală.
Domiciliul stabil: deriva.
Studii: Școala generală de așteptări, Facultatea de fiorduri și banchize, specializare psihologia morții continue.
Declarație de avere: 30 de miliarde de fulgi de zăpadă, patru castani și o aripă ruptă.
Limba maternă: pinguina.
Limbi străine: engleza, nivel mediu(doh), franceza(cînd se cere), tăcerea, apropierea și pulsul.
Cunoștințe IT: Explorer, Mozzila, Opera(tenor I în corul biserici) prelucrare chipuri în aurora boreală și lună polară.
Poziția pe listă: în atriul drept lîngă lucrurile frumoase.
Alte opțiuni: so damn lovable

Declarație politică:

în limba pinguină

cîteodată îmi lipsești încît îmi vine să-mi iau cuibul în spate și să te caut în lumea oamenilor. scormonesc în ei să văd pe ce stradă stai în ce oraș unde lucrezi. dacă nu te găsesc mă duc în lumea vulpilor polare a focilor a celor fără de aer a spărgătoarelor de gheață. dacă te găsesc îți voi face casă din oasele mele iar cînd va veni timpul îți voi închide ochii cu ochii mei.

traducere

dacă te găsesc voi face din mine un port unde aruncă ancore vînătorii de balene iar cînd vine timpul voi striga land ho și-mi voi îngropa fața în coapsele tale ca o ultimă rugăciune.

Aspecte organizatorice și modul de desfășurare a campaniei:

Luni: împărțit fluturași cu chipul tău.
Marți: audiențe cu cei ce nu mai sînt.
Miercuri: deplasări în teritoriu adică plimbat în cerc prin cameră întrebîndu-mă ce faci.
Joi: întîlniri cu pinguinii copiii bătrânii în fața blocului tău.
Vineri: discurs de unul singur.
Sîmbătă. împărțit gratis țigări și bere neagră.
Duminică: deplasări cu buzele pe sînii tăi pe coapsele tale pe tălpile tale pînă cînd explodezi într-un milion de bule oxigenate

Photobucket
foto: Ping așteptînd fax de la Biroul Electoral Central.

Pe 7 iunie spiridușii votează Ping.


.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!