poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 2659 .



Mă căsătoresc cu o mireasă de jucărie
proză [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Yi_Sang_(Haekyong_Kim) ]

2009-01-15  |     |  Înscris în bibliotecă de valeria b.



1. Seara

Pielea catifelată a miresei de jucărie emană din când în când miros de lapte. De parcă ar plănui să aibă un copil în curând.

Stingând lumânarea, m-am apropiat de ea și, ca și cum aș fi certat-o, i-am șoptit la ureche : Dragă, miroși ca un nou născut…

Pe întuneric, mireasa de jucărie se supără și-mi răspunde : M-am dus până la fabrica de lapte si-napoi…

Oare mireasa de jucărie s-a întors din memorarea multor culori ale decorului de peste zi? Îmi arde în piept precum carnețelul cu adrese. Pentru că numai așa pot trage pe nas nutrimente sunt din ce în ce mai sleit de puteri.



2. Seara

De fiecare dată când îi dau miresei de jucărie un ac de cusut începe să împungă la nimereală tot ce e prin preajmă. Calendarul. Cartea de poezii. Ceasul. Chiar și locul atât de important pentru trupul meu, pentru ca experiența acumulată să pătrundă și să rămână.

Asta dovedește prezența țepilor care cresc în inima miresei de jucărie. Adică, la fel ca un trandafir…

Sângele se scurge din armura mea subțire. Mănânc o mandarină pe întuneric pentru a-mi trata rănile.

Cu nimic vizibil pe trupul ei, în afară de inelul care deschide întunericul ca pe o cortină, mireasa de jucărie mă caută. Sunt repede descoperit. Când inelul îmi atinge pielea îl confund din greșeală cu un ac de cusut și mă închistez de durere. Mireasa de jucărie aprinde lumânarea și caută mandarina. Mă prefac că nu sunt rănit și că nu știu ce se întâmplă.


|







.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!