poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 2652 .



Mantaua lui Hitler
proză [ ]
-din" Jurnalul crinului trapez"-

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Sandkleid ]

2009-01-11  |     | 



Asta e mantaua lui Hitler! Din față, mantaua lui Hitler. Din spate,mantaua lui Hitler. Poate că-n viața anterioară am fost călare pe motoreta lui și nu știu. Sau i-am zdruncinat coiul, să fac din el două. Rețin că asta e dotarea unui mascul. Nu insă exact. Era necesar să verific cu latinu' ce dădea găuri în lapislazuli. Sau cu gondolierul de sub podul lui Goethe usw...
Pe mine nu mă excită politicienii lumii. Mă ghilotinează. Înțelegi Irene acum de ce am turnat lapte condensat in ceaiul de mentă.
Îmi place fața ta de năroadă germană. Că ești jurnalistă § scriitoare § karatistă. Și că-mi rupi picioarele după porți metalice § grilaje, prin Augsburg. Ultima dată ne-am lăsat imortalizate cu un prelat. În Dom. Implanturile lui m-au făcut praf. Eram trimise de Domnu'. Precis. Oi din turmă. Oi blege.
Ne pierdem Luft-ul pe rând. Ne apasă. Nu putem îndura tortura. Nu putem! Suntem prea firave pentru o manta de optsutecinzeci de euro. Cadoul unei prestigioase Case de modă din München. Nu suntem tocătoare de lovele ,să ne umplem de respect § rezistență. Urgent. Să ne punem paratrăznete în vârful inimii. Pentru tornada de masculi cu munți de euro prin toți porii. Unul ar fi Slobo. Doctorul Slobo, muza mea. Mi-e teamă că-n mantaua lui Hitler mă descleiez și nu-l mai pot alerga. Să-i iau pipa de mahon. Spre a contribui la ecologizarea mediului. Un Schiff nu mi-ar trebui. Să nu consum oceanele lumii.
Îmi stă piciorul drept în menghina unei ghete. Acum stângul. Sper ca oglinda să suporte presiunea atâtor Ioane. Răzvrătite ce se aruncă din mine, căutând loc de exil. Le maltratez cu o cafea tare§ gin. Să scot dihania de pe mine. Mantaua lui Hitler. Unde dracu' s-o bag, mă întreb. Până în vară. Când am să-i fac de petrecanie, în România. Fără etichetă.
Viața mea trebuie să rămână simplă.

.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!