poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 2194 .



Ganduri nocturne
proză [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Ohm ]

2002-04-28  |     | 



vrei sa ma iei de nevasta?...ar fi nemaipomenit...ai fi asa de fericit...ne-am fi casatori in india, cu matase si clopotei si as dansa pentru tine...as purta o fusta simpla si frumoasa, orice culoare ai vrea...as fi in picioarele goale cu ochi negri si buze rosii si muzica mi-ar urmari dansul in loc de invers pana cand vei incepe sa crezi ca plutesc in departare...as purta un inelus la buric cu clopotei atarnand de el si clopotei legati de incheieturile mainilor si in jurul gleznelor shi in jurul fruntii...si as fi ca sunetul clopoteilor si am schimba unul cu altul inele de argint si ar trebui sa stau in varfurile degetelor de la picioare sa te pot saruta sub norii argintii ai noptii...dansul si dragostea ar continua sub luna plina pana cand lumina rasaritului s-ar revarsa peste noi si am deschide usor ochii, corpurile noastre infasurate unul in jurul altuia ca vita de vie, acoperiti in matasea fustei mele...
de ziua aniversarii noastre vom putea manca struguri...

poate odata, in trecut, am fost o vestala si purtam robe albe, aproape translucide ce maturau podele de marmura ale templului si ofeream mana mea alba trecatorilor obositi, ca tine, poate ti-am curatat fata si ranile si picioarele tale, te-am acoperit in paturi moi si albe cand te odihneai in paturi curate si albe si iti puneam perne moi in spate sa poti sta ridicat sa ma poti privi dansand incet, ca un spirit pal, apropiindu-ma, iubindu-ne alb si curat si in ziua urmatoare te goneam cu nimic altceva decat un val alb care sa iti aduca aminte ca nu a fost un vis...
aveam ochi albastii ce iti mangaiau inima...

poate intr-o buna zi o sa fiu o tiganca marunta, dansand pentru monede si furand hartii...voi purta rosu aprins si culoarea prunei, pline de viata...voi rade in somn...parul meu va fi lung si negru si cand ma voi invarti in jurul tau ma vei privi in continuu pana ramai fara bani insa dorinta din ochii tai ma va face sa zambesc..si voi continua sa dansez din ce in ce mai departe de tine si tu ma urmaresti usor fara sa iti dai seama ca picioarele tale se misca...si ne atatam unul pe altul...sau mai de graba eu te momesc cu priviri fierbinti si razatoare si miscari rapide...te las sa ma urmaresti acolo unde am patul meu moale si ma opresc si te privesc cu ochi zimbitori...te las sa vezi cortul din spatele meu ... suficient sa las degetele tale sa mangaie conturul fetii mele si fug din nou...dansand, scapand din degetele tale si continuam sa ne jucam asa pana cand cerul se naruieste pe umerii nostrii....
ma vei putea prinde cand sunt infasurata in nori sau poate cand voi cara luna in bratele mele?

.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!