poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 6437 .



Spectrul
proză [ ]
Stiintifico-fantastica

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [rockyr ]

2006-04-12  |     | 



La începutul lumii nu existau culori, așa cum în zilele noastre lucrurile sunt învăluite într-o paletă cromatică largă.Vedeai viața doar în alb și negru.Albul era dat de lumină și negrul de întuneric.Lucrurile din jur și tot ce era viu erau albe sau negre.Albe erau iarba, copacii, animalele, albe erau soarele și luna , albe erau cerul și păsările și nemărginitul ocean era tot alb.Toate erau albe ziua.Fiindcă ziua era albă.Noaptea fiind neagră, totul devenea negru.Totul fiind un conglomerat de atomi albi și negri, și totul fiind compus din atomi, lucrurile și ființele fiind guvernate de aceștia, în mod logic totul era alb sau negru.
Până când au apărut legăturile între atomii albi cu cei negri.Reacțiile dintre ei au modificat structura moleculară și astfel a apărut o specie nouă de atomi de culoare gri.Acum au luat naștere lucruri și vietăți de nuanțe diferite variind de la alb la negru.
Dar iată că într-o zi lumea aceasta guvernată de atomii albi, negri și nuanțele de alb-negru ale structurilor de atomi combinați , a fost invadată de o specie necunoscută, extraterestră, de atomi roșii și verzi.În lupta care s-a dat pentru dominația asupra lumii nu au fost învingători.Atomii anihilați erau înlocuiți de atomii născuți din diviziunea celulară.În ciocnirile violente dintre aceștia au apărut și accidente soldate cu reacții în lanț între atomii roșii, verzi, albi și negri, generându-se alte tipuri de atomi : atomi albaștri, galbeni, portocalii , etc.Din încrucișările și diviziunile neîncetate, lumea a dobândit spectrul cromatic al culorilor cunoscute până azi.Fiecare părticică din natură, fiecare obiect, fiecare parte a ființelor vii , are culoarea dată de atomii ieșiți învingători și care și-au impus supremația culorii și și-au delimitat regiunile.S-au depus în lucruri, în natură, animale și oameni.
Și azi sunt într-o continuă luptă .Albă a rămas doar lumina și neagră doar noaptea, dar cerul ziua e albastru, frunzele , iarba sunt verzi , galben e soarele ; atomii (globulele) roșii dau culoarea sângelui din om.





.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!