poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 2022 .



Crinul
proză [ ]
Sacralitate,

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Rusu ]

2008-02-07  |     | 



Am fost ieri sa culeg flori din gradina ,am avut de unde culege, am ales doi crini.
Iubesc crinii, ei mi-au fost alaturi tot timpul.Cand m-am nascut , tata i-a adus mamei un buchet de crini.
In copilarie ,imi aduc aminte , aveam la geam 3 crini albi de care eu ma-ngrijeam sa nu le fie "sete".Mic fiind , am intrebat-o pe mama de ce le pune apa iar ea mi-a raspuns :"pentru ca le este sete", zambindu-mi cald.
Primul meu desen de la gradinita , pe care inca-l mai pastrez , a fost un crin . Apoi primei mele prietene i-am daruit la prima intalnire un buchet de crini, i-au placut. M-a sarutat suav, cat le-am mai multumit crinilor atunci... .
M-am nascut inconjurat de crini . Mama mi-a spus ca de la bunica pleaca totul. Ea avea o pasiune pentru crini.
Bunica, de care imi aduc cu drag aminte de fiecare data, duminica, cand mergeam cu ea la biserica , punea un crin la icoana Maicii Domnului. Am intrebat-o:"De ce ?". Mi-a povestit ca in tineretea ei ,strabunica fiind bolnava , i-a aparut in vis Sfanta Maria , care i-a spus sa puna la icoana Maicii Domnului un crin pentru ca strabunica sa se faca bine. Bunica facu intocmai si minunea din vis se adeveri.Strabunica se facu bine si de atunci de fiecare data cand mergea la biserica bunica punea un crin la icoana Maicii Domnului.
Azi merg singur la biserica, am doi crini , unul pentru icoana Maicii Domnului si unul pentru bunica.

.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!