poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1119 .



Doar 370
proză [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [coculeana ]

2007-12-30  |     | 



Pe insula Mujo Stana în largul oceanului Cillo, trăiau într-o continuă agitație 3700 de canibali. Se mâncau între ei atât bărbați și femei cât și bărbați cu bărbați și femei cu femei. În anul 2030 din 3700 de canibali mai rămaseră decât 371 de cetățeni. Aceasta rapidă depopulare i-a pus pe gânduri pe acești înapoiați din Univers și s-au făcut alegeri generale. A ieșit învingătoare canibalița Malo Bena care până în anul 2037 le-a făcut un program strict de alimentație rațională. A fost desfințată carnea în special cea de om și au început o alimentație sănătoasă pe bază de plante, pește, crabi, raci, stridi, caracatițe, fructe din pomi dar mai ales radacini de plante , socotite adevărate bunătăți pentru stomacul lor plin de boală. Aveau aparatură ultramodernă, hrană sănătoasă pentru că evitaseră excesul de sare, zahăr și grăsimi, erau ecologiști cu acte în regulă. Acest program nu a durat prea mult pentru că un canibal bătrân pe nume Perverso Dody s-a gândit să o lichideze pe Malo. Doi canibali retardați cu mitraliere de proveniență saturniană au lichidat-o pe această femeie care nu le-a vrut decât binele. Acum erau numai 370 de canibali care aveau de gând să o i-a de la început cu vechile lor obiceiuri. În anul 2038 a venit un val seismic peste insula Mujo Stana iar toți canibalii au reușit să se salveze grație regimului fără carne doar cu fructe , legume și rădăcini așa cum îi sfătuise Malo. Au înotat și au plutit la suprafață până la insula vecină Murava. Aceasta este o poveste a unor înapoiați care nu au învățat mai nimic din greșelile lor și chiar au avut tendința să le repete.

.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!