poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1389 .



vant....as vrea....
proză [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [colorit ]

2001-02-13  |     | 



Bate vantul incet, apoi mai tare,shi mai tare, shi ma intreb de unde are atata putere.
Ash vrea sa mi-o imprumute shi mie,sa mor shi eu incet printre frunze...printre copacii prin care curge viata...printre florile acelea superbe care ma fac sa ma intreb cu ce-am pacatuit, fiind mai putin efemera decat ele,sau,de ce nu pot renashte in fiecare primavara,apoi sa mor in pragul iernii,sa nu vad nimic din albul acela care ascunde murdaria,sa nu simt raceala gerului shi sa nu vad fulgii carte danseaza,parca spre a-mi face mie in ciuda.
sa mor incet cu fiecare val care sparge malul....deranjaza nisipul shi piere apoi ,intorcandu-se de unde a pornit,parca numai pentru a ma face sa ma intreb cand ma voi intoarce shi eu,in mine....
As vrea sa mor cu fiecare cuvant,cu fiecare silaba care ma paraseshte,care ma cearta pentru ca am rostit-o,nelasand-o sa mai traiasca,ci sa moara pe buzele mele, nedemne.
Imi doresc,din nou, sa privesc apusul shi sa pier cu fiecare culoare care paleste incet,incet, disparand, apoi in neant...
As vrea sa pier atunci cand ma vezi,sa nu te mai las sa imi vezi chipul,sa ma imbrac in tacerea ta,sa lepad hainele omenirii,sa lepad tot ce m-a parasit,shi sa iau totul de la inceput, de la varful genelor tale, de la privirea ta matasoasa,sa ma imbrac in tine....
Sa pasesc prin poarta nemuririi,dupa ce ti-am gustat sarutul,dupa ce ti-am simtit atingerea, dupa ce buzele tale mi-au mangaiat tacerea.
As vrea sa nu imi mai spui numele,pentru a ma preface ca nu te aud,pentru a-mi repeta cuvintele la nesfarshit,pentru a simti petalele pielii tale, pentru a ma trezi cu raceala caldurii tale pentru ca tot ce imi doresc sa se implineasca.
Pentru ca vantul,ramurile, florile, pamantul,apusul, tu, moartea...sa fiu eu....
Pentru ca tu sa nu ma gsesti, pentru ca tot ce cauti sa fiu eu,dar sa ma pierd in abisul propriului suflet, pentru ca amintirile sa fie viitor shi pentru ca tot ce pierd sa fie tot ce caut,shi pentru ca tot ce voi regreta sa fii doar tu; pentru ca nimic altceva sa nu mai fie la intamplare, ca totul sa fie un cerc,dar unul deschis,numai pentru tine....pentru ca numai tu,norul meu nestatornic,sa aduci ploaia care ma purifica, pentru ca doar eu sa fiu cea care va simti picaturile,pentru ca doar eu sa iti simt....lacrimile....

.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!