poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 241 .



Interviu cu pantalonii plini de KK
proză [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [sorinucu ]

2023-05-10  |     | 



Mi-a zis că frate-su avusese un interviu de angajare și a ieșit nasol de tot. Cât de nasol?, îl întreb. Stai să vezi, îmi răspunde el trăgând cu sete din țigară și continuă: a luat trenul de șase și zece și a coborât la Titu să ia altul când s-a căcat pe el chiar acolo, pe peron. Da, bă, s-a căcat pe el, și-a umplut pantalonii de sus până jos! El știa că așa i se întâmplă aproape mereu când are de trecut hopuri în viață dar de data asta a uitat să-și ia măsuri de precauție. Ce măsuri de precauție?, îl întreb. Să stea naibii acasă sau să nu mai mănânce cu o zi înainte!, îmi dă răspunsul imediat, în același timp cu o porție groasă de fum de țigară drept în nas. În fine, îmi zice, stai să vezi mai departe. Avea zece minute de așteptat următorul tren. În spatele gării a văzut un chioșc cu haine și s-a dus până acolo mergând ca un pinguin, îți dai seama de ce... Nici nu vreau să mă gândesc cum mirosea în urma lui și dacă l-a văzut cineva cum arăta de la brâu în jos... În fine, a intrat în magazin și a văzut că au haine bunicele. A cerut Levi's numărul patruzeci, a plătit în grabă și s-a întors cu plasa pe peron la timp cât să prindă trenul. Direct în WC s-a dus, și-a dat pantalonii jos, i-a aruncat pe geam, s-a spălat cât de cât, a băgat mâna în plasă după pantaloni și, ce să vezi, în plasă era o geacă! Și a luat interviul?, întreb înainte să simt că aș putea face și eu pe mine, dar cu motiv serios: de râs.

.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!