poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 158 .



Agenta 069 e din nou printre noi
proză [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [sorinucu ]

2023-04-18  |     | 



A fost oprită în trafic și condusă la secție la brațul a doi locotenenți vrăjiți, în sunetele metalice ale tocurilor ei amețitoare îmblânzind noaptea bulevardului. Dăduse pozitiv la frumusețe, i se găsiseră o tonă de sex appeal în aerul expirat și substanțe interzise în priviri: hormoni, feromoni, neuroni și cicloni. La percheziția corporală i se depistaseră forme amețitoare iar pe bancheta din spate a Bentley-ului i se găsiseră zeci de cutii goale de prezervative. În portbagaj - cătușe, bice, mănuși de mătase, bile de jad, șase grenade, două mitraliere, un aruncător de flăcări, trei puști de asalt și sumedenie de costume de latex făcute pe comandă. Urme de lichide dubioase au fost identificate atât pe ea cât și peste tot în mașină. "Scurgere masivă de informații", a concluzionat ancheta contraspionajului. "Scurgere masivă de plăceri", a venit și rezultatul criminaliștilor. În geantă i s-a găsit cartea de vizită a unui padișah persan dar și a unui vânzător de înghețată din Istanbul iar pe bordul mașinii adresa lui James Bond scrisă la repezeală cu ruj. Sub scaun, într-o borsetă Vuitton din piele de anacondă avea pașapoarte emise pe numele ei de unsprezece țări: Leesa Pitoneesa, 28 de ani, născută în toate zodiile cu excepția Balanței și în toate locurile în afară de maternități. Alături, o cutie cu indicații cifrate având ca destinatar un necunoscut "Agent Erotic 069". Legate frumos cu elastic de jartieră aurită erau și fotografiile a 247 de spioni dispăruți prin toată lumea în ultimii cinci ani. Toți fotografiați cu zâmbetul pe buze. Toți executați de Leesa, se presupunea; toți epuizați sexual de Leesa, se bănuia. Au interogat-o zece zile fără succes, timp în care a fumat și a mâncat înghețată de ciocolată, a mâncat înghețată de ciocolată și a fumat. În pauze le făcea ochi dulci procurorilor și avansuri polițiștilor iar în somn gemea și șoptea fierbinte la urechile nefericiților din vis. În celula ei mirosea puternic a Chanel Nr. 5 și a tartine cu caviar deși nici duș nu i se permitea și nici altceva în afară de ciorbă de cartofi nu primea de mâncare. Măcar descifrează-ne indicațiile primite de la superiori, ca să înțelegem codul, i s-a cerut. Măcar mutați-mă într-o închisoare din St. Tropez, le-a răspuns. Era imposibilă. În cea de-a unsprezecea zi a fost pusă în libertate. Patru case regale și cancelariile a opt guverne interveniseră pentru ea. A doua zi, concursul de Miss Univers a fost desființat, Marilyn Monroe a ieșit din legendă și "Playboy" din arhivele eroticului, saloanele de înfrumusețare ale lumii și-au coborât drapelele în bernă, casele de producție porno s-au reprofilat pe desene animate iar Afrodita a fost ștearsă din mitologie. Leesa Pitoneesa își facea iar de cap prin lume iar strălucirea, splendoarea și stilul elevat au redevenit monopolul unei singure femei. Bărbații au început iar să viseze frumos, femeile să aibă coșmaruri iar spionii marilor puteri să se teamă din nou și de umbra lor. Războiul "altfel" a început. Putin transpiră inexplicabil, Xi Jinping și-a pierdut pofta de mâncare iar Biden rămâne tot mai des fără aer. Între timp, la Cotroceni a fost văzut intrând un avocat specializat în divorțuri iar la Buckingham un cofetar campion mondial la făcut colivă.

.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!