poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 259 .



Concertul de Anul Nou și Bill care e un bou (partea a III-a)
proză [ ]
poveste pentru digerat sarmale

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [sorinucu ]

2023-01-03  |     | 



Bill era într-al optulea cer. Ar fi fost într-al nouălea dar era bou, știți asta din titlu. Prinsese gustul crimelor, deja i se păreau floare la ureche și vedea că victimele îi vin singure la mână. Desigur, vorbim acum despre Marisa, colega pianistă a asasinului nostru american, votată doi ani la rând Cea Mai Sexy Membră a Filarmonicii din Viena, și asta fusese floare la ureche pentru că membrele celelalte erau austriece, nemțoaice și elvețience plus două negrese de estetică picassiană. Bill și-a cumpărat droguri de adormit puicuțe și a invitat-o pe sexoasă pe malul Dunării la o băută câmpenească. Era răcoare în seara aia dar caniculă la Bill în creieri și chiar mai jos. El a venit la întâlnire cu whisky și cu vodkă, ea cu metroul și cu o pătură de cașmir, poate se prindea de aluzie Bill și o dădea cu cracii în sus, că știa ea un pod peste fluviu sub care era liniște, iarbă multă și o droaie de prezervative aruncate, semn că era un loc bun să-ți vezi colegii în timpul liber, cam așa gândea spanioloaica. Bill a omorât-o cât ai zice "oboi". Apucase și ea să dea un whisky pe gât și să-și dezgolească pulpele, asta da. Sexy fiind, somniferul și-a făcut efectul rapid, Marisa a dat ochii peste cap de ți-a sugrumat-o grăsanul ei coleg numaidecât și a împins-o liniștit pe Dunăre în jos. Bill era cât p-aci să se simtă fericit dar și-a dat seama că nu făcuse amor cu gagica pe pătura moale de cașmir dacă tot o adusese fraiera până acolo și scăparea asta l-a enervat atât de mult că în seara aia a mai trimis pe Dunăre în jos încă două nefericite care treceau pe acolo. Purtau măști regulamentare anti-covid pe mutrici și de asta Poliția austriacă a concluzionat ulterior, când l-a arestat pe asasinul Bill, că nenorocitul nici nu-și dăduse seama ce urâte sunt, poate acest lucru le-ar fi cruțat viața. Nu știu dacă v-ați dat seama dar Bill, cu toate că era bou și gras, avea gusturi alese, nu punea el mâna pe orice victimă. (va urma)

.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!