poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 226 .



Concertul de Anul Nou și Bill care e un bou (partea a II-a)
proză [ ]
poveste pentru digerat sarmale

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [sorinucu ]

2023-01-02  |     | 




Tot în anul în care Covidul și-a bătut joc de noi, Bill a omorât și o tipă, pe Lisa, evreică după tată și arăboaică după mamă, un melanj genetic demn de Tom și Jerry care, stați așa că nu e tot, o făcuse pe fată să se nască în Suedia și să cânte la clarinet tot la Viena, colegă cu americanul nostru. Lisa era foarte grasă deși mișto de la piept în sus, după părerea mea, însă Bill o plăcea mai mult de la piept în jos, fapt care l-a făcut să-și ia inima în dinți într-o marți după repetiții și să-și invite colega pe la el. Ea a acceptat, că pandemia îi stricase hormonii și pretențiile în materie de bărbați, dar el s-a răzgândit pe drum, când și-a dat seama că fata era mai ușor de ucis decât de băgat în pat și întors pe toate părțile. Bill a gândit un pic (deși nu-i era caracteristic), a cumpărat o umbrelă și a folosit-o ca armă pe o bancă din Prater, unde Lisa credea că venise la alte alea, nu la murit. Bill habar n-avea cât de repede se stinsese colega pentru că nu asta era treaba lui, să măsoare sfârșitul oamenilor. I-a spus Igor, violoncelistul Filarmonicii, abia joi când s-au văzut, că Lisa a fost găsită moartă în parc cu o umbrelă în gât, și americanul a răsuflat ușurat. Da' amprente pe umbrelă s-or fi găsit?, l-a întrebat Bill pe Igor cel rus, la care ăsta cică normal, că șefu' Poliției a anunțat la TV că asasinul va pica în decurs de ore. Ori știrea asta lui Bill i-a picat mai greu decât cei un'șpe hamburgeri serviți la micul dejun, iar cum digestia nu se efectuase corespunzător, a decis că și Igor trebuie omorât. Zis și făcut, pe rus nu l-a prins seara viu. Deja Bill știa străzile fără camere de supraveghere și l-a desfăcut pe Igor la inimă cu o șurubelniță pe una dintre ele, mai exact pe Ringstrasse, dacă tot e să fiți curioși. De data asta a stat până s-a convins că victima a dat ortul popii, adică oleacă peste cinci secunde. Mulțumit, Bill a fost liniștit toată seara și chiar până sâmbătă, când Marisa, una dintre pianistele Filarmonicii, o lesbiană din Antequera, l-a sunat să-i spună că un ucigaș în serie umblă liber prin oraș și că la știri au spus că are boală pe artiști, deci băi Bill, a încheiat spanioloaica, vezi pe unde mergi dacă vrei să nu mergi mort dup-aia, treaba ta, americane, take care, să nu zici că nu ți-am spus. (va urma)

.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!