poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 408 .



Lumea nouă
proză [ ]
T

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Invio Nevis ]

2022-11-26  |     | 



Am visat destul azi. Lupta cu realitatea și cu lumea nu se termină niciodată. Afară era o ploaie nebună. Lumina abia intra în cameră. Am vrut să deschid ochii. Lângă mine era ceva cald și moale. Pentru o scurtă clipă nu știam unde sunt. Camera mirosea a sex și nebunie. Scrumierele erau pline de țigări arse și mirosul era pregnant și obositor. Pe masă era o sticlă cu un strop de vin în ea. Nu îmi mai aduceam aminte dacă am băut-o eu sau ea. M-am ridicat greu pe cot. Ochii erau obosiți, ca și trupul. Am realizat că lângă mine era o femeie superbă. Nu aveam puterea să îmi aduc aminte nimic. Trupul ei rămăsese așa, pe jumătate dezvelit, lângă mine. Pieptul ei era dezgolit și scoteau la iveală doi sâni cu sfârcuri roz și calmi. Pieptul i se lăsa și i se ridica de la respirația somnului. Am uitat ce făcusem în noapte. Am ridicat mâna și am pus palma pe sânul ei drept. O moliciune de nedescris îmi mângâia podul palmei. M-a simțit și a scos un sunet de geamăt plăcut.
Bună dimineața iubitule!
Avea o voce cristalină, moale, dragă urechilor, apăsată la final, ca și cum ar fi obosit-o cuvintele spuse sub greutatea lor. Zâmbetul ei a făcut să mi se pară că afară a răsărit soarele. Ce căuta această ființă lângă mine? Ceața din minte a început să se risipească. Acum știam.
Buna dimineața Baby dulce!
Acum câtva timp uram acest cuvânt “Baby”. Mi se părea atât de tâmpit și fără nici un sens. Acum îmi era cel mai drag cuvânt din vocabular. Îmi venea să îmi alint viitoarea soție în toate felurile posibile, dar acest cuvânt îmi ieșea foarte des din gură. Era ceva în acest cuvânt englezesc care mă făcea să mă prostesc când îl spun. Mă făcea să în spun pe un ton de dragălășenie, care, pentru unii care îl auzeau, probabil îi îngrețosau. Nu îmi păsa de nimic. Aveam lângă mine acea femeie pe care o întâlnești în una din o mie de vieți trăite. Avea douzeci de ani mai puțin decât mine. Lumea ne credea nebuni. Noi eram doi războinici în castel care lupta cu lumea. Nu era pas la care ceilalți să nu se mire de o așa uniune. Nu reușisem să întâlnesc până acum o femeie care să o iubesc atât de mult. Ea mă întinerea cu zece ani, eu o maturizam cu zece ani. Când am cerut-o în căsătorie și a spus DA, am fost cel mai fericit om de pe Pământ. Acum ne petreceam fericirea prin dezmăț și bucurie. Eram în luna de miere. Nu nimerisem noi o zi cu soare, dar singurul soare de care aveam nevoie eram unul pentru celălalt.
M-am aplecat să o sărut. Buzele ei erau dulci și moi. Mâna mea nu plecase de pe sânul ei. Nici nu vroia asta. Îmi dăruia în continuare plăceri nebănuite. Era ceva în pielea ei, ceva în atingerea ei, care mă făcea să o doresc tot timpul. Am stat așa, cu cotul sprijinit, cu buzele legate de ea, și mâna dreaptă a coborât pe buricul ei și apoi între picioare. Nu purta nimic. Era nudă și superbă. Am introdus două degete între picioarele ei, între buzele păsăricii ei. Era umedă și somnoroasă. Lenea o făcea să țină ochii închiși de plăcere și să scoată sunete divine. Buzele ei nu scăpau violentei invadări. Am investigat umezeala mai departe. Trupul ei începuse să freamăte și să își ridice sânii într-o arcuială plăcută. Simțeam acele mici deformații interioare din ea. Degetul meu intrase destul cât să o încânte. Exploram elasticitatea cercului dilatat al păsăricii ei. Eram excitat și plin de iubire, acea combinație pe care toți o caută, dar foarte puțini o găsesc. Am căutat alte cute din ea. Aproape simțeam cu degetul rozul ei interior. În vârful păsăricii ei era un inel atât de excitant care mă făcea să înnebunesc la gândul că o să mă joc cu el, să o sa îl învârt cu limba mai târziu, că o să trag de el ușor cu dinții. Mi se dăruia cumplit de plăcut. Am ajuns să o simt dilatată și dornică. Și-a pus mâna pe mădularul meu. Avea mâna atât de fină. Îi simțeam până și unghiile cum mă ating excitant. Am început să mă întăresc. S-a întors încet cu spatele la mine. Fundul ei, ca o vedetă a unui spectacol halucinant, s-a deschis ca o floare și m-a primit. O țineam de sub barbă, cu mâna pe gâtul ei întins. Mișcarea mea creștea în ea. Acum și tăria mea simțea fiecare cută roz din păsărica ei. Acum cercetam cu partea care trebuia fiecare roz din ea. Era atât de udă, suspinele erau mai puternice, ploaia se întețise. O răvășeam cu mâinile pe sâni și pe inelul obscen. O răvășeam în ea cu tăria mea. O răvășeam cu dorința și toată dragostea mea. Mișcările deveau animalice. Simțeam cum i se ridică senzațiile pe spate, peste tatuaj. O aduceam pe culme, secundă cu secundă, și, atunci când toată nebunia se urca pe coloană, aproape de ceafa părului ei blond, mă opream o secundă, să o înnebunesc mai rău, să o învăț că finalul amânat este de zece ori mai intens și mai plăcut. Apoi continuam, ridicam iar firele de păr de pe spatele ei, ridicam tăria mea în ea mai adânc, să îmi simt ouăle strânse între fesele ei nebune și să mă pierd de tot în ea. Mă dorea mai mult, își mângâia păsărica peste mâna mea. Am lăsat-o să se mângâie singură, dar nu mă mai opream din mișcări, mai puternice, mai tari. Se unduia și se arcuia în mine ca o creatură mitică pusă pe rugul aprins al plăcerii. Era a mea, atunci și acolo. Eram un singur trup și o singură ființă. Corpurile erau legate fără oprire. Sufletele ni se pierdeau unul în celălalt. Am simțit cum mă strânge cu labiile, cu mâna, cu fesele. Am simțit că nu vrea să îmi dea drumul. Orgasmul se apropia furtunos. A scos un geamăt nebun, să afle lumea că facem dragoste fără limite. Respirația ei sacadată devenise un vulcan de plăcere. Am simțit că e timpul să explodez, să mă simtă fericit așa cum o simțeam și eu pe ea. Ca o cascadă am curs în râul ei de plăcere și nebunie. Sânge din sângele meu curgea prin sânge din sângele ei și creau o nouă lume. Noi eram lumea.


.  | index








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!