poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1299 .



Exercitii de meditatie (14)
proză [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [tunaru ]

2012-11-16  |     | 



- Lăsați râurile să curgă , semințele să dea rod, copiii să se nască și să crească, lăsați viața să-și urmeze cursul, altminteri vom pune în cauză însăși existența noastră ca națiune!
- De multe ori în drumurile vieții, în loc de flori, culegem spini, dezamăgiri și balast care ne îngreunează mersul.
- Cine nu se îngrijește în fiecare clipă de sufletul său, se va trezi în fundul unei prăpastii de unde nu va mai putea ieși.
- În fața adevărului, forța e mai degrabă o dovadă de slăbiciune.
- Cine consideră banul, etalonul suprem al valorii, ținta supremă a vieții, a căzut în capcana lui.
- La ce este bună spovedania fără pocăință? Sau suferința fără pocăință? Că nici una, nici alta nu duce la îndreptare.
- Cine vrea să se îmbogățească (foarte) repede, să studieze întâi codul penal.

- O societate care pune pe stindardele ei fundul femeii, se degradează singură.
- Omul este măsura tuturor lucrurilor, măsură a măsurii.
- Adevărata muzică este benefică fiindcă ne-a fost nouă dată de sus. De ce se străduiesc oamenii să ajungă la una distructivă, a întunericului?
- Când ajunge omul să creadă că nu va fi pedepsit pentru cele rele ale lui, atunci se eliberează toate instinctele, scoate la lumină ce este mai rău în el.
- Am auzit de unii năzdrăvani care L-au dat în judecată pe Dumnezeu!!!
- Cine pune sufletul înaintea trupului, rareori se smintește.
- Porunca ascultării vine de la Cel Bun iar îndemnul nesupunerii, de la cel rău.
- Protejați această floare plăpândă care se numește virtute.
- Multe insecte bâzâie dar miere nu fac decât albinele.
- Cei care sun ultimii la muncă dar cei dintâi la bucate, sunt și cei mai buni de
gură.
ai puternic decât ea și mă pot opune dacă voiesc într-adevăr.
- De ce luna ne arată întotdeauna aceeași față?
- Dacă este adevărat că linia vieții se află înscrisă în palmele fiecăruia dintre noi, atunci și soarta fiecăruia se află în mâinile noastre.

.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!