poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 3640 .



De vorbă cu Charles
proză [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [falstaff70 ]

2011-12-17  |     | 





charles în paranteză henri bukowski te-am pus alături de borges și lorca. dacă nu-ți convine compania asta-i situația, dezavantajul morților este că pot fi plasați oriunde. oricum tot privilegiat ești. te laudă toți și te citesc cei care au făcut-o deja. ai fost declarat poet la ultima întrunire a comisiei. cei care au votat împotriva s-au ars. s-au ars (ăsta-i ecoul, alter ego, demonul). și, de atunci, opinia publică nu a mai făcut nici unul. și pînă la următoarea întîlnire, nu o să mai facă nici unul.

n-am nicio șansă-n viața asta. chiar dacă-s născut. mă cam dor mațele. am vrut să scriu o poezie și-a-nceput să iasă textul ăsta. îmi place din ce în ce mai puțin. mai exact deloc. îl scriu totuși pentru că vreau să demonstrez prostănacilor cu maxilare de humă că scriu mai bine decît ei. este o realitate care nu mă încîntă în mod deosebit.

din tine a-nceput să iasă o pasăre
lila care se topește
se scurge pe-o foaie de hîrtie

las-o dracului descompunere. nimeni n-o va scrie cum trebuie. tre’ să-mi spun cumva adevărul. pînă o să fiu și eu citit, mă resemnez să trăiesc. strîng țevile henko să nu picure. tre’ să zic tot ce am zis, altfel nu pot dormi. mătur curtea de frunze, de un porumbel mort, îl ard pe bruno, îl arde pe bruno, cînd se pișă pe gard.

Trebuie să te iubesc. Cu atît mai mult cu cît știu că asta nu însemnă nimic, trebuie să te iubesc.

salut charles în paranteză henri bukowski. nu te bucura înainte de termen. comisia te va șterge din catastif. o să dispari ca zăpada, ca dinozaurii, ca electricitatea-ntr-o nouă eră cibernetică. în locul tău dumnezeu își va pune iubirea. căcănarule.

.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!