poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 3066 .



Cunoscandu-te am realizat cat de nestiutoare si inocenta este cea mai frageda fiinta a acestui neobosit alergator (Pamant)
proză [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [TantiAglaia ]

2009-10-18  |     | 



Cunoscandu-te am realizat cat de nestiutoare si inocenta este cea mai frageda fiinta a acestui neobosit alergator (Pamant). De ce a trebuit sa aflu atat de tarziu... dar totodata cine poate decide cand este tarziu sau devreme atata timp cand nici pasii din umbra nu stiu cand isi vor inceta fosnetul. Ceea ce este concret este rasuflarea limpede din amurgul glorioasei sclipiri de soare care anunta pentru a nu stiu cata oara Inceputul. Si ce poate fi mai frumos decat inceputul unui lucru care cu siguranta si precizie va fi invalmasit in aburul cenusiu care incearca sa se incalzeasca si care va sfarsi printr-o glorioasa victorie. Atata vreme cat mai respiram si bataile inimii rasuna voios in cutia muzicala, nu intotdeauna acordata la maturitatea naturii, trebuie sa ne simtim fericiti de a fi privilegiatii unui alt rasarit de soare. Odata ce ne-am bucurat de faptul de a ne trezi in viata si intregi pentru o noua zi, deabia atunci incepe simfonia, cateodata de nesuportat, a orelor ce vor urma. Zile in care cu nerabdare si pasiune astepti la coada sa-ti intalnesti viitorul -care este partea cea mai placuta a drumului unde iti poti permite luxul de a visa si in care greselile pot fi reparate intr-o secunda doar prin simpla motiune de deschidere a ochilor. Doar de aceea ne-am nascut: sa ne trezim in fiecare dimineata si sa ne rugam ca o noua zi va mai trece cu pace si sanatate prin noii toate fiintele acestui Univers si ca ziua de azi va fi indefinit mai buna decat cea de ieri. Odata ce am pus la punct aceste aspecte de supravietuire, consider ca este momentul sa trecem la lucruri mai serioase si sa analizam o perioda de timp; care de ce cele ma multe ori se masoara in ceasul nostru biologic de intelegere si determinare a spatiului. Precum am mai scris, prin natura noastra de a tot cunoscatori si a tot stiutori (adulti), cu fiecare noua experienta pe care o traim tindem sa credem ca suntem mai intelepti si ca aceste lucruri, daca nu au decurs intr-un izvor limpede, nu se vor mai repeta. Partea proasta este ca indiferent de varsta pe care o ai experientele prin care ai trecut se vor mai repeta si de fiecare data tu vei spune acelasi lucru. Partea buna se afla in faptul ca iata a mai trecut inca o zi si toti abitantii acestui Pamant sunt inca in viata si bine merci sanatosi –asta in cazul in care esti rupt de realitate. O-data ce am trecut cu bine de tinta propusa incercam sa ne concentram asupra adevaratelor fapte care se intampla de-a lungul unei, cateodata interminabile zile. Si ne bucuram, si ne itristam, si acum suntem in agonie, si acum suntem in extaz, si acum cugetam, si acum meditam, si acum traim, si acum trece viata pe langa noi, fara ca noi sa ne dam seama de ceea ce se intampla. Cineve acolo Sus trage sforile pentru noi iar noi ne imbatam cu gandul si ne batem cu pumnii in piept ca noi suntem cei care au decis la aranjarea lucrurilor, cand de fapt noi suntem doar detinatorii de sfori.

.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!