poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1754 .



Ziua în care îl vânam pe Victor
proză [ ]
din ''Jurnalul fictiv al lui Vladimir Stepanov''

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [niciunul ]

2005-06-30  |     | 




Ziua în care îl vânam pe Victor

a fost ziua în care trezindu-mă de dimineață, lucru nu prea obișnuit la mine, am început să citesc "Paludes". Am plecat mai apoi la Croco, observând că e o zi foarte ciudată. Întâi am stat cu un tip, Mihnea, muzician și el, și au apărut și niște prieteni de-ai mei, moldoveni și cam hâtri, care au plecat în Hașdeu dar s-au înțeles cu Mihnea să se întâlnească în Ema pentru o beție. Am rămas singur doar pentru câteva minute fiindcă, în timp ce reluasem lectura, a venit Marian care a băut un suc lângă mine și am discutat despre un cămin privat. Cam în momentul când Marian s-a hotărât să plece la biblioteca din centru, l-am observat pe amicul meu de acasă, Ciprian, îndreptându-se spre mine cu un zâmbet straniu pe față. Am băgat cartea în geantă. I-am explicat că mi se pare foarte ciudată ziua aceea iar el m-a aprobat. Am constatat că amândoi îl așteptam pe Victor și atunci am scos o foaie de hârtie pe care scris titlul, "Ziua în care îl vânam pe Victor", și o singură frază, "a fost ziua în care trezindu-mă de dimineață, lucru nu prea obișnuit la mine, am început să citesc "Paludes".". Ciprian a stat cam o oră și exact în momentul când l-am întrebat nu mai știu ce, amicii mei de la Filosofie, Cristi și Răzvan, m-au salutat. Stăteam lângă zidul ce desparte terasa de trotuar. Și cu ei am vorbit despre căminul privat. Între timp Ciprian a tăcut. Le-am spus și lor că mi se pare foarte ciudată ziua aceea. Au plecat iar Ciprian mi-a spus că pleacă și el. În același moment l-am văzut pe Paul care venea spre mine.După ce a ajuns, Ciprian a plecat. Am mai stat o vreme și apoi ne-am dus până la facultate să văd ce am făcut la examenul de literatură comparată. Dl. Borbely nu afișase rezultatele. Am mai pierdut timpul învârtindu-ne pe-acolo și am plecat spre gară să îl așteptăm pe Zoli care venea de la Năsăud cu acceleratul de 15 și 11 minute. În gară ne-am plictisit. Eu am mai citit "Paludes" iar Paul "Dilema", numărul despre "Apatia indignării noastre". Aproximativ în momentul când a sosit trenul mi-am luat rămas bun de la Attila care pleca la Bistrița. Am mai intrat odată la facultate și de acolo Paul cu Zoli au mers la Universitate iar eu m-am întors în Croco dar chiar nu îmi aduc aminte dacă pentru Victor. Din fața terasei l-am vazut pe Marius care stătea pe scările bibliotecii din centru. Am plecat spre el. Când am ajuns, am dat mâna și l-am întrebat cum pot să dau de Mihai. El mi-a spus că îl găsesc în camera 157 din căminul 14. Au venit Paul și Zoli și am plecat spre Hașdeu. Ajunși în cămin, am urcat pâna la Traian care mi-a spus că celalalt Marian nu mai poate veni la opt la întâlnire. După aceea am urcat la colegul meu, Nicu, care mi-a dat cursurile de Sintaxa Limbii Române. I-am mulțumit și am coborât. Am plecat cu Paul și Zoli în Observator, căminul 7, camera 426, după ce l-am luat și pe Mihai. Am urcat împreună dealul și am stat în cameră de la 5 dupa-amiaza până la 8 să căutăm filme porno cu homosexuali pe rețea. Nu am găsit decât cu lesbiene. După aceea am coborât cu Mihai în Hașdeu. Era foarte cald. M-a dus la Corina, o amică de-a lui din Brașov. Am băut ceai de iasomie din borcan fiindcă nu avea destule pahare și am ascultat Sid Barrett. Apoi am mers în Pub. Acolo m-am înâlnit cu Steli care e și el din Năsăud. Am povestit. Pe urmă a apărut Victor dar nu a stat mult. Eu am vorbit cu Mihai despre viitorul lui incert.
I-am sugerat să se lase de Filosofie și să dea la Litere. Victor și-a terminat sucul și a plecat. Noi am plecat cu două tipe să dansăm. La un moment dat Corina a plecat acasă. Eu cu Mihai am tot sărit până la sfârșitul programului. La ora trei au pus "Creep" de la Radiohead. Am dat din cap și am părăsit barul. Pe drum ne-am oprit și am băut apă de la fântâna lui Funar. Pe strada Napoca ni
s-a făcut foame. Ne-am luat de ultimii bani câte un cheese-burger. Ne-am așezat să mâncăm pe scările magazinului de lângă Croco. După ce am terminat am mai vorbit despre noi. A apărut un tip pe care nu îl cunoșteam și ne-a dat câte o bere la cutie. Nu am înțeles niciunul de ce. După o vreme am plecat în cămin să dormim.

(din romanul "Altă departare", partea a 2-a "Jurnalul fictiv al lui Vladimir Stepanov")

.  | index








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!