poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1416 .



Azi, dupa atata timp
proză [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Elisabeth Graine ]

2005-01-30  |     | 



Ea catre El.
Cand te priveam, da, cand te priveam...era un timp, dincolo de tine, dincolo de tot. Dincolo de carne si planset?
Azi, dupa atata timp m-am impleticit de umbra insistenta a gandului tau. Am poftit-o la masa. I-am oferit o tigara, am luat o cafea si, te-am compus din aburii si amintiri. Am colindat campii trecute, ce dorinta iti puneai? Cand suflam amandoi in papadii? Ce dorinta?
Azi, dupa atata timp, te-am prins. Te-am recompus. Ti-am redaruit curaj, forma, cuvinte, suflet. Mi te-am daruit apoi. Dar nu, nu erai perfect, ceva lipsea. Asa ca am mai pus simtire,... ceva tot lipsea, iar am adaugat, iubire. Acum totul era perfect, dar tu, iubite Kyilkhorule, ai decis ca erai prea perfect pentru mine. Si te-ai decis sa simti pamantul cald si rosu in alte parti.
Azi, dupa atata timp. Am renuntat. Acum ai si vointa proprie. Biet chip de lut.
Plangeam lipsa ta. Si atunci cand ma sfadeam cu clonele tale in bucatarie. Si atunci cand te piveam, decazut, din gratia ...ta.

Te-am anulat. Te-am uitat. Mana ta, cu tot cu mirosul ei, praful, gustul dulceag al carnii destinate mortii. Te uit, te desfiintez.


El care Ea
Cand mi te ofereai, da, cand mi te ofereai...era o traire, dincolo de timp, dincolo de mine, de carnea care plange.
Azi, dupa atata timp mi te-am amintit. Cum te-am inchipuit in vise. Intinsa pe campii de papadii. Cu ganduri intunecate ca ochii-ti prin plete. Ficare linie a ta era forma desavarsita a viselor mele. Vocea ta, sunteul ce m-a chemat dintotdeauna. Te ador, stii? Dulce fiinta de lut. Da, cum te-am creat din himere, vopsite in rosul sangelui meu. Negru din haosul meu. Nu, nu te pot ceda.
Azi, dupa atata timp am tras de ita ce ne-a legat. Inca erai la celalalt capat.

Ea catre El
Gata. Ultima poza. E in foc. Nu mai existi. Am maturat pana si gandul catre tine. Am rupt din mine si am aruncat in foc. Tot ce ai atins in mine, am ucis. Gata. Nu existi. Te urasc!!!!! De ce ai plecat? De ce trebuia sa iti deschid usa? De ce? Nu vezi? Kyilkhorul meu iubit. Locul tau a ramas rece. E gol. Totul e gol.

El care Ea
Azi, dupa atata vreme, m-am reapucat sa iti scriu. Nici nu stiu . Eu am umblat pe mare, am infruntat furtuni, sa inlocuiesc amintirea ta atat de vie cu spaima. Am cedat tie. Valurile, pescarusii, chiar si batranul cersetor din port, se lumineaza la chip cand le vorbesc despre tine. Esti perfectiunea mea. Valurile ce se sparg, tot ma indeamna sa vin. Am sa vin.

Ea catre El,
Azi, dupa atata vreme, m-am decis sa inchei tot. Nu pot sa imi scot cenusa viselor noastre din sange. Am fost la spiter. Draga mea bucata de lut, imi esti cea mai pretioasa frantura de viata. Stii ce a zis? spiterul? Ca daca o iau acum, in trei ore o sa adorm, si pe urma, odata cu tot ce inseamna simtire, viata, vei disparea si tu. Te ador.

El catre Ea,
Ajung in 5 zile, fac rost de bani si vin. Valurile ma reneaga, cerul ma blesteama. Nu. Am sa vin. Iarta-ma. Am facut bagajele. Plec catre munti. Catre tine.

Ea catre El,
Da, azi dupa atata vreme, iti scriu ultima scrisoare. Nu mai pot. Ochii mi s-au uscat de lacrimi. Te-am
asteptat in poarta castelului in fiecare zi. Te cautam, rascoleam pamantul in urma pasilor tai, poate doar stie ceva. Nu mai pot. Te-am ucis. M-am ucis. Copacul nostru, nu mai are frunze, a inceput sa planga sange, dupa ce ai plecat. S-a intinat? Am concediat servitorii... nu mai e nimeni. Decat eu si amintirea ta. E prea gol fara tine. Daca ai plecat inaintea mea... te voi urma... iar daca nu macar suferinta fizica va disparea.
te iubesc,... dupa atata vreme.
Azi, dupa atata vreme, voi atinge nemurirea, singura.

El catre Ea,
Sunt in trasura, dar nu ma pot abtine. Iar iti scriu. de fapt daca as putea ti-as scrie tot timpul. Ajungem in 20 de minute, asa a zis birjarul..vin inapoi. Tot ce am fost vom redeveni. Marturie sta...

Ea catre El,
Atat mai pot scrie, Iubirea mea... Voi fi cu tine intru eternitate... adio totusi... te ador!

"Doamne ce pustiu e tot aici, sper ca ea e bine..."..." si usa, poarta, asa darapanata,... copacul nostru, doamne, sangereaza parca... unde esti??"

"e normal sa simt atata durere? a zis ca ... voi adormi,... dar..."

"Iubito, unde esti??? am ajuns acasa, azi dupa atata vreme"

.  | index








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!