poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1850 .



Regăsiri
personale [ Gânduri ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Ariette Pescarus ]

2000-12-20  |     | 



Azi ne-am reântâlnit... mă bucur că te-am putut găsi cuvânt, în drumurile mele... Pe mine nu mă regăsesc, pe mine m-am pierdut...pe mine m-ai pierdut...dar totusi, există o sperantă...nu semeni de loc cu canibalii printre care te afli...oare nu te vor murdări de toate mizeriile ce sunt pe masa lor ? Dea Domnul, să rămâi curat ...chiar dacă va trebui să vezi scabroase ritualuri, chiar dacă vei mirosi a sânge uman asasinat...pe care nu-l vei pute tu, cu puterile tale salva...Stii ce dor mi-era de ochii tăi rotunzi ? Ochii prin care îti mai mângâiam dusa copilărie...într-adevăr curată...Stii, nu stii, nu citesti tu ceea ce scriu eu aici...am mai întâlnit un om interesat de Apa vie si apa moartă...mă făcuse-i să cred că o luasem razna...cu nepriceperea ta chimic-, fizică, matematică în filozofia inocentei...Poate am să bat zilele asteaîn poarta sufletului tău...mi-e greu, lumile noastre sunt deja paralele...răspântia s-a dizolvat...of...si-i iarnă, prietene, si mi-e dor să stăm de taină...si mi-e dor să tăcem împreună...lăsând doar linistea iubirii să ne inunde cald...ei bine, mai plec...si dacă mă citesti...La multi si fericiti ani, iubire de dat si mai ales iubire de primit...mi-e dor de un mileniu de pace, de iubire... am obosit de atâta răutate câtă s-a vărsat în lume de atâta amar de vreme...Ce zici, declarăm un mileniu al iubirii?! N-am avea nimic de pierdut...dimpotrivă, am ajunge cu bine la fericire...
Poate că-ti voi scrie curând...deocamdată mi-e greu...o să-mi treacă greul...
Ariette Pescarus 20 decembrie 2000

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!