poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1879 .



Doar eu am vazut aripi...
personale [ Gânduri ]
(acelei persoane care a insemnat enorm pt mine)

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [amadeus ]

2001-11-18  |     | 



doar eu ti-am vazut aripile cand te priveam...si,Doamne,cat de evidente erau.si inca le mai vad in unele zile cand soarele straluceste mai altfel,iar in unele nopti cand luna se incapataneaza sa concureze cu soarele ma uit la tine si le vad.da,tot un inger ai ramas,cu toate ca nu mai esti a mea,cu toate ca nu mai sunt al tau...si ma doare.sa stii ca inca ma doare.mai ales cand vad ca sunt singurul care te cunoaste asa cum esti tu cu adevarat.ma simt superior celorlalti pt ca te vad altfel,pt ca vad in tine tot ce ai mai bun,pt ca vad acele aripi.a trecut mult timp,o vesnicie pt mine,dar tot ma ispiteste prezenta ta.nu mai plang,nu mai sufar dar cand inchid ochii te vad la fel ca atunci:te vad indragostita,te vad razand,te vad langa mine,te vad goala in pat si mai mult de atat te vad a mea.asa cum ai fost odata si cum vei ramane mereu in sufletul meu.ce intorasatura pot lua lucrurile...erai atat de "a mea" si acum ce a mai ramas?stiu ca e de-ajuns un cuvant doar sau o privire si totul ar fi ca atunci dar mi-e frica,nu as mai putea sa te mai pierd o data.nu as mai rezista.raman doar cu amintirile si ma consolez cu prezenta ta zilnica cu toate ca acea prezenta ma indeamna la tot.ma indeamna la bine,ma indeamna la rau.tot ce iti apartine ma ispiteste:felul cum mergi,felul cum vorbesti,felul cum ma privesti,cum ma atingi,totul.dar nu mai vreau sa simt durerea unei iubiri prea sincere si prea frumoase,nu mai vreau lacrimi de bucurie,nu mai vreau sa fiu iubit.nu as fi crezut ca o sa spun asta vreodata dar mai mult ca niciodata imi doresc sa fiu singur.cand iubesti si esti iubit trebuie sa dai totul din tine.si nu cred ca mai am atata putere.am obosit sa vad aripi,am obosit sa vad atata frumusete intr-o singura persoana,am obosit sa fiu in gandul tau zilnic si am obosit sa te port in gand.dar continui sa vad aripi cand te privesc si sa te vad langa mine cand inchid ochii si asta nu ma oboseste deloc.prefer sa fac parte din exteriorul tau,prefer sa nu mai traiesc in tine si sa privesc lumea prin ochii tai.sunt atatea frumuseti eclipsate de o iubire adevarata,sunt atatea pacate de infaptuit...toate aceste lucruri imi sunt interzise alaturi de tine si eu le doresc tot mai mult.ramai in inima mea,in sufletul meu si iubeste-ma daca vrei,dar eu nu mai pot.dar nu uita ca DOAR EU AM VAZUT ARIPI cand te priveam si din acest motiv ma simt mai special si sunt mai special decat altii.

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!