poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 2292 .



Mi-e dor de dor durut
personale [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Geea ]

2004-09-15  |     | 



De la o vreme mă simt cumplit de singură... Mă gandeam adesea că poti fi sihastru in mijloc de cetate, că ea - singurătatea e o cale de regăsire, dar azi, azi - mi-e dor de dor durut... ia acolo, un fel de-a spune absentei celor dusi... repere de suflet... De mult, tare de mult am tot vrut să intreb pe cineva unde e galsul Andei Călugăreanu, unde e glasul lui Vali Sterian, de ei doi mi-e dor pană dincolo de lacrimă... Si de Vasile Seicaru si de Hruscă, si de Magda Puscas... si de ei mi-e dor... Imi erau cu totii cantec... si acum, fără ei, la radio, nu pe casete... nu pe cd-uri, mi-e greu... Mai ieri am citit in revista Flacăra lui Adrian Păunescu, vesti ingrozitoare despre nu stiu ce boală a Tatianei Stepa... Si nu mai stiu ce face nici Sorescu, si asa ce mult il iubeam... si nu mai stiu de ce s-a culcat si Ion Tugui drag si el mie... si-s singură dincoace... si mi-e dor de dor durut... si imi amestec iubirile astea intre viată si moarte, si mă impiedic in rugă, nu-mi mai gasesc raiul de poezie, de cantec... si nici singurătatea - nici meditatiile, nici vestile povesti nu mă mai scot din starea asta fără stare... zadarnică pustnicie... cei dragi sunt dincolo, sau aproape dincolo... si nici măcar nu i-am trecut pe toti aici in poarta dorului durut - sunt ai mei,sunt egoistă si nu am să-i pomenesc... poate nici nu-i stiti...oricum, mă dor si literele numelor lor... dor de dor durut... aud in inimă un cantec surdo mut... Si ce toamnă frumoasă mi-ar fi fără dorul ăsta cumplit... Ce toamnă aurie, ce struguri aurii, ce albastre nopti de cantec si de poezie mi-as zidi... Ce turn de sticlă pană dincolo de stele, mi-ar fi toamna asta alături de cantec si poezie...

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!