poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1221 .



Iertati-ma, amabilitatile mi s-au sfarsit
personale [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Geea ]

2004-04-03  |     | 



Va rog stati departe azi de usa mea... Nu mai am amabilitiati la indemană... Nici măcar păreri de rău... sfaturi, sau alte inutile cuvinte...
Sincer, nu mă incantă de loc cancerul de care imi vorbiti... A dracului genetica, de la bunici la nepoti... Nu-mi era suficienta nebunia lasata de voi mostenire... Trebuia să vă duceti la spital si să vă descoperiti cancerul generalizat...
Da v-am tot spus, lăsati-o dracului de băutură, da nu mai mancati toate porcăriile fiindcă asa manancă lumea... Da beti apa de izvor ca o sa vi se putrezeasca matele de sucurile astea colorate pe care le beti fiindca va place! Ce să vă fac eu?
N-ati spus voi că ceaiul de sanziene miroase a iarbă? Că vinul de butuc vă dă putere? Aveti puterea să suportati inlemniti diagnosticul după care v-ati dus la spital...
Of, nici de-o amabilitate nu mai dau in tihna pe care mi-ati răvăsit-o...
Multumesc de mostenire... o să-mi treacă, o să merg cu voi la spital, o să-i dau doctorului toti banii pe care i-am strans (naiba mai stie pentru ce)... Chiar dacă nici un ban de nici o culoare nu poate repara mizeriile pe care le-ati tot inghitit de plăcere...de ghiftuială... Cum o să scoată doctorul din voi toate otravurile depozitate cu sarg atata amar de vreme?
Să vă dau ceaiuri? E cam tarziu pentru ceai...
Vă rog, azi nu-mi bateti la usă, nu sunati la telefon...M-am săturat să vă tot spun vorbe de alinare...
Mă dor copii mei, nepotii vostri, si injur ca la usa cortului Genetica mamii ei de viată...
Doctorul o să fie putin mai bogat, tracasat de o muncă inutilă, fiindcă stie că ghemul e putred si la sfarsit... si pe mine iertati-mă, fiindcă Dumnezeu stie unde va trebui să mă imprumut pentru cele lumesti-popesti care vin... Lăsati-mă azi fără vorbele pe care de vi le-as spune, ati crede că-n suflet mă arde tot iadul...

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!