poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 926 .



Coca-cola sau carmol...
personale [ Gânduri ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Planetis ]

2003-01-03  |     | 



Fata aceea mi-a ramas in gand...cum pot s-o ajut,spuneti-mi cum pot s-o ajut?!
Ma intorceam spre casa,pe Calea Lactee,asa-i spunem noi,dupa cateva sticle strazii Calea Nationala.E strada care desparte orasul,care il uneste in acelas timp.De fapt leaga zona industriala,ha, industriala,a fost o zona industriala...,piata si cartierele limitrofe.Sunt suficient de ametit sa-mi para frumoasa viata,si mult prea traz pentru a crede ca merita sa te pierzi intr-o poveste de iubire.Cum poate fi frumoasa viata fara iubire?Nu poate.De ce nu cred?Am atatia ani cate femei m-au iubit,mai putini,sunt copil,o,Doamne.Nu stiu daca toate femeile m-au iubit de-adevaratelea s-au si ele repetau pentru Marele Spectacol,stiu doar ca timpul trecea mai ,mai,mai usor,si de fiecare data eram sigur ca sunt pregatit,ca urmatoarea va fi Ea.
Intr-o zi a venit.Nu stiu cand,am pierdut notiunea timpului.Mult prea devreme,viata nu mi-a pregatit decorul pentru Marele Spectacol...am fost nevoit sa ma fac ca ploua.Uite-asa!Sunt tare destept si stapanesc bine rolul pentru care ma pregatesc de cand eram atom.
O adiere stravezie a trecut pe langa mine si privirea ei,atat de trista ca n-am putut s-o compar cu nimic,nici nu prea mi-am batut capul.N-are sens.De fapt,nu vreau sa-mi fie mila de ea,vreau doar sa inteleaga,s-o fac sa inteleaga,draga de ea,care-i sfaraiala cu spectacolul.
Cand gandesc toate acestea,prin ochii mintii imi rataceste privirea ei plumburie,...Spectacolul nostru nu va avea loc,nu,nu sunt pregatit,dar vreau s-o ajut,sa inteleaga legile existentei pe planeta aceasta...imi place de mine,de-mi vine sa vomit,m-am ancorat bine in existenta,imi place,pentru ca o inteleg...cum de nu pricepe ce vreau s-o invat...e atat de simplu sa traiesti ca un biodon...ah,ce bine ca ma ironizez doar,ca din visul meu DE IUBIRE a ramas doar ironia si bucuria de ...la Dracu...Ajutati-ma s-o ajut...nu conteaza daca ea are nevoie de lectii,sau de mine,trebuie sa inteleaga...
E atat de simplu sa faci diferenta intre o coca-cola si un borcan DE carmol!

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!