poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1163 .



Astăzi m-am otrăvit cu tine
personale [ Gânduri ]
ieri m-am lovit cu ceafa de tocul cerului și mi-am spus că nu se mai poate...

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Floriana ]

2007-05-03  |     | 



M-am gândit să-mi scot scheletul la o promenadă...m-am certat îndelung cu umbra până să o conving să ne lase puțină intimitate...i-am făcut clătite din pulpane cu sos sărat de lacrimi...

În drum mi-am luat otravă dulce, vroiam să uit...
Fumând pasiv o țigară cu vecinul, mi-am amintit de tine. Iar te-am uitat în sertarul prăfuit al garsonierei în care ne-am iubit dintâi. Știu că te-am lăsat pachet cu amintirea de la munte, în hârtia ciufulită de timp.
Ieri m-am lovit cu ceafa de tocul cerului și m-am gândit că nu se mai poate, trebuia să scap de umbră, s-o smulg din tălpi, să-i scot ochii și să-i arunc în foc. Mereu mă imita, stârnind hazul celor din spate. Făcea pe clovnul punându-și cerceii roșii și eșarfa mea de sticlă!
Ieri...

Azi mi-am dat seama că n-am visat nimic pentru că n-am reușit să-mi împreunez pleoapele. Am aruncat pe mine cămașa verde în carouri și am înghițit sec o coajă de mucegai din sticla veacurilor. Mi-am ars degetele cu cafea fierbinte, mă simțeam vinovată să te scot din sertar. Te-am găsit palid, cu privirile ațintite în golul podelei negre. Te-am stropit cu sânge rece și te-ai trezit. Băuseși aceeași otravă pe care am băut-o eu: amăgirea de iubire cu esență de venin.

Ce-ar fi să dansăm pe muzică de înmormântare?

Așteaptă să fierb un trunchi de stejar, să te alint cu ceai îndulcit de buzele mele uscate.

Stai să fac patul, să-i pun haina de mătase și să-l trimit la plimbare. N-avem nevoie de el. Mă scutur bine de umezeală și mă las pe spatele tău. Îți masez fruntea, brațele, te înfășor în cămașa ta verde.
Îmi apeși buzele într-o sărutare și mă tragi pe pieptul tău infinit. Îmi șoptești ce-am așteptat de lumea trecută.

Îmi chem umbra înapoi.

Azi m-am otrăvit cu tine!
Azi...

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!