poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 5030 .



TEXT FARA SENS
personale [ Gânduri ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Scarabeul ]

2002-08-15  |     | 



era o zi frumoasa de vara. marele Da tocmai se sculase si astepta nerabdator intalnirea cu NU. vechiul si bunul lui prieten Nu, cel ce in toate discutiile oamenilor se pune contra lui si incearca sa atraga de partea lui omenirea.
deodata un valet al Lordului Da se indreapta spre el cu o grimasa pe fata a unui om ratacit si speriat.el striga:
" Lord, lord batranul ,batranul Nu a fugit aseara cu calul tau alb, a lasat pe patul din cocioaba lui o scrisoare pentru tine :
"scrisoare de la Nu catre Da.
Salut bunul meu prieten Da . M-am saturat de viata pe care o am si astfel m-am gandit sa plec printr-o calatorie in Tara Lexicului pentru a-mi gasi sensul, nu cred ca sensul meu e sa stau sa ma cert cu tine cred ca viata mea trebuie sa urmeze alta legenda personala decat aceea de a se certa o viata intrega cu cel alaturi de care s-a nascut,cred ca a venit timpul sa ma maturizez, sa pun manusile boxului "pro si contra" si sa ingrop securea certurilor noastre....al tau vechi prieten Nu."
"sa fie adevarat oare sa fie chiar Nu sa ma fi parasit sa ma fi lasat intr-o lume in care toti se aproba si-n care nimeni nu neaga, o lume in care nimic negatie nu-si mai au sensul...oare asta sa fie cu adevarat ceea ce cautam sau asta era aspiratia mea atunci cand stiam ca Nu era langa mine.."
"...."
"tu valetul meu ce parere ai?"
" o tu lord Da aparator al poporului meu,oare soarele ar putea trai fara luna, oare ziua ar mai fi zi fara noapte...ce ar fi Dumnezeu fara diavol, ce-ar mai fi albul fara negru"
"ahhh crudul meu valet de ce nu-mi cruti durerea, durerea despartiri de el.., de ce-mi infigi pumnale de gheata in inima, de ce-mi sfasai inima in bucati"
"oooo sire iarta-mi netrebnicia si uita de necaz, poporul te cheama acum pe tine ca unic conducator.."
"nu nu pot sa apar acum acolo ma simt nesigur, ma simt singur si najutorat, ma simt gol si lipsit de sentiment,doar el doar le imi poate reda increderea in mine tu nu pricepi..."
"ba da sire dar inima nu ma lasa sa nu ma gandesc la ce va spune poporul cand isi va vedea imparatul invins..."
"nu nu e vorba de asta caci oricum de negat nu vor nega caci Nu a luat cu el Negatia ,iar ei acum nu mai pot decat sa ma aprobe"
"pai vezi e si mai simplu acum, tu vei vorbi ei te vor asculta iar apoi te vor aplauda si totul va fi bine..."
" da dar tot e greu caci Nu era cel ce-mi dadea puterea de a continua,cel ce-mi zgarma orgoliul si-mi `ridica semne de intrebare si ma conducea spre perfectiune, acum ma voi balaci intr-o frumoasa poezie in care eu ma voi preface un bun conducator iar supusi mei vor aproba tot ce fac eu...ochiul lui critic e tot ce-mi lipseste...doar atat si in fond de ce a plecat?"

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!