poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1811 .



Franturi de vise..
personale [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [diana vlase ]

2007-03-18  |     | 



Eu sunt un urias...sunt atat de inalta, si ma si urc pe tocuri...sunt atat de inalta, incat uneori vad conturul continentelor, cand privesc in jos...sunt atat de inalta, incat uneori vad pamantul...vreau sa spun, tot pamantul! Si ma bucur ca am puterea sa imi simt prezenta... dar, sa te ia dracu! Tu imi strici orice bucurie, cand vii! ...si deodata devin mica, atat de mica incat incap in palma ta, atat de mica incat sunt o gargarita rosie cu buline negre, si tu devii o gradina imperiala, eu sunt un fir de iarba, iar tu o campie verde intinsa pe mii de hectare, eu un fir de praf, iar tu desertul ce ma inconjara...si imi las capul pe umarul tau si ma invalui in tine ...si uit cine sunt ...sau daca sunt...


Dar pleci...sau plec...si coborand treptele departarii de tine, ma inalt din nou, lasandu-te in urma, imi intind fiinta peste tot ce este, peste tot ce sunt ...si soarele incearca sa ma sfideze in cresterea mea ...si ating incet rama ochelarilor, si ii dau jos...si ochiul meu e mai mare si mai stralucitor ca soarele...ochiul meu mereu va invinge pentru ca ochiul meu a fost sarutat...






Mi-ai spus ca sunt cea mai frumoasa femeie din lume. Apoi ai tacut. Am tacut si eu. A tacut si primavara, si vara, si toamna, si iarna nu a mai putut...a tipat de atata tacere incat a spart pietrele...si ele s-au facut nisip...A tacut vantul. In tacerea lui a dus nisipul la ocean. A tacut valul...acum toti pestii stiu ca sunt cea mai frumoasa femeie din lume...Acum tu nu mai esti...nici nu imi mai trebui...






Am visat ca esti departe, si ca dorul imi mananca maruntaiele, cum mananca un vierme, marul, din interior...si ma zvarcoleam si tipam, si plangeam, si iar tipam, si zgariam peretii si ei ma zgariau inapoi, si ma apasa tavanul pentru ca eu tipam si trezeam copii din bloc...si-apoi am tacut... si tu taceai...si imi zambeai ..si imi ziceai...inca o data..''esti cea mai frumoasa femeie din lume!''






Al patrule cuvant dintr-o declaratie de dragoste este ''meu''; al treilea orgasm, intr-o singuta deschidere de pleoape, esti tu; a doua data, cand te-am sarutat, inainte sa te cunosc, am stiut!!!;


Prima pagina a cartii vietii mele!






Visez, visez, visez!!! Sa ma lasati sa dorm...

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!