poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 3154 .



PROPUNERI
personale [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Nexus ]

2002-05-18  |     | 



Dragilor,cum vad eu treburile : eforturile noastre colectiv(e)iste ar trebui sa mearga in 2 directii :
1.Volumul
Dat fiind faptul ca printre noi nu prea sunt poeti megarecunoscuti in cercurile literare paper based ar trebui (zic eu) sa incercam sa ne facem auziti.Un volum intitulat www.poezie.ro -Internetistii e propunerea mea. Parca ii vad si coperta(un ecran de monitor cu un screen saver pe care scrie WWW.POEZIE.RO(dar astea is visuri deja)
In volum sa apara 20 25 de poeti(mai multi,mai putini,vedem noi...) care sa ne reprezinte.Ne trebuie un colectiv de redactie si selectie a autorilor.De tiparire a zis Anton ca poate sa incerce sa faca o evaluare si sa stabileasca un contact cu o editura.
Volumul va ramine autorilor dar va fi trimis si la diverse reviste ziare etc , sa stie lumea de noi .
Pentru volum ar trebui reactivat si Mat . Nu trebuie uitat nici Radu Herjeu pt ca a insemnat ceva pt site. Lucrul la volum ar fi un bun motiv sa revina. Eu simt ca citeste si urmareste ce scriem aici.....
2. Concursul.
Degeaba a trasat niste linii, bune ,zic eu.Cu motto cu adresa separata de concurs: le copii ca atare am sa ii platesc drepturi de autor ;)
1. cei care vor sa faca parte din juriu ar trebui sa se autopropuna.
2. editorul + alti cativa (stiti voi bine care) ar trebui sa selecteze un juriu dintre cei care se ofera.
3. decizia de a include pe x in juriu nu trebuie sa depinda de potentiala lui contributie materiala sau de nivelul de seniorat. -> aici se vor naste cateva controverse
4. editorul trebuie sa formeze un email list al tuturor celor din juriu.
5. editorul ar mai trebui sa scrie un cgi script sau cum naibii ii spune draciei aleia, unde poeziile ar putea fi postate in mod anonim si distribuite acelui email grup.
6. fiecare poezie trimisa va fi insotita de un moto, cunoscut numai de participant.
7. poeziile trimise la concurs nu trebuie sa fi aparut in prealabil pe site.
8. dupa ce juriul delibereaza, toti participanti vor trimite un email cu numele lor si mototottoul respectiv
9. vor fi nominalizati castigatorii.

El propune treaba asta lunar eu zic sa nu il diluam sa il facem bilunar sau trimestrial cu un Mare premiu , premiu special etc la sfirsit de an.

Cine participa ? Se propunea sa promovam talente, sa dam premii doar ne-seniorilor. Insa seniorii in marea lor majoritate sunt niste ilustri necunoscuti si daca nu ar spune-o (si pe buna dreptate) ar gindi cam asa : "Bine bine,eu sunt una din valorile acestui site, in lumea literara sunt un debutant sau chiar necunoscut, eu fac munca de redactie si selectie, altii se ridica , devin cunoscuti , reviste premii etc iar eu ramin doar senior pe site."
Si pe undeva (daca nu peste tot) ar avea mare dreptate. Ar fi nedrept ca X -un talentat new commer sa isi inscrie in curriculum : premiant pe poezie.ro iar Y -un decan de valoare sa ramina simplu participant.
Asa vad eu lucrurile, nu e o pledoarie pro domo,ca nu-s senior.

Inca o propunere pentru editor.
Am vazut prin alte parti volume de poezii pe net.
Propun sa infiintam in meniu o sectiune separata : volume.Acolo cei care merita sa fie invitati sa isi posteze un volum (un numar de 40-50 de poezii)Asa si ei ar avea de cistigat pt ca ar avea materialul pregatit pt o eventuala publicare si cistiga si site-ul ca imagine.
Cum cistiga ? Pai ...uite asa: Virtuala zicea ca poate ne vor vizita niste poeti site-ul. Ce criteriu de valoare are :impartirea in seniori si juniori.Si sa zicem ca nu intra la ...cine stiu eu...si intra la...altii care scriu de toata jalea.Plus ca acolo tine omul si texte mai vechi si mai noi si mai bune si mai rele...banca de date cum va spuneam. Fuge omul incotro vede cu ochii si nu mai vine inapoi si ne facem si de cacao.Asa ar intra direct la volumele girate de site(se poate face un colectiv care sa aprobe aparitia volumelor)si ar avea ce vedea.
Mai astept inca o data confirmari de la cei ce pot sponsoriza premii.
Si parca ne-ar trebui un loc sa vorbim de ,ce , cum , cit unde. Nu da bine sa facem bucatarie pe site. Sa-l lasam de poezie, premiile sa aiba un mister totusi.
Daca editorii apreciaza ,si sunt de acord cu macar unele dintre propuneri astept reactii.
Ar fi interesant , daca se poate faceti un editorial pe tema asta,ca mesajul meu nu sta mai mult de o zi si poate unii care pot sa ajute nu vor intra weekendul asta .
Asta cred eu ca ar trebui sa facem. Sunt numai pareri,orice reactie e binevenita.

PS : last but not least : SUNTEM PRIMII LA SECTIUNE ARTA_CULTURA IN TOP 100 .
Asta maguleste dar si obliga . Votati in continuare !
PPS : am uitat (si imi pare rau) de proza. Va fi un concurs literar complet.

.  | index










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!