poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1225 .



Scrisoare de dragoste muta
personale [ ]
"Hekateros"

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Treasure ]

2008-12-02  |     | 



Acum cind scriu aceste rinduri ma trec fiorii gindind la cit te iubesc de mult! Nu am reusit inca sa te cunosc cu adevarat si cred ca vei ramine o enigma la fel ca Universul. Parul tau are culoarea adierilor molcome care imi mingiie obrajii atunci cind visez sa fiu pasare, bratele tale daca m-ar cuprinde le-as asemana cu leaganul pe care il impletesc din razele de soare... As vrea sa gasesc cuvinte cu tonalitati de cristal ce amintesc muzica stelelor , care sa alerge spre tine purtind fiecare cite o floare de cimp tinara si parfumata...si aceste cuvinte sa arate cit de mare si de tainica este minunea existentei tale, cit de adinca si plina de mister este nobletea ta sufleteasca... Vei ramine mereu in sufletul meu, intr-un colt al fiintei mele, vei avea un loc de cinste in inima mea..

Mi-e dor de tine si nu am cui spune ca te iubesc si azi ca o nebuna stau singura numai cu durerea mea in gandul meu e doar iubirea ta; esti lucefarul din stele lumina viselor mele.

As vrea sa am aripi,sa pot veni la tine in fiecare seara si sa te sarut de noapte buna. As vrea sa te am langa mine tot timpul,dar din pacate soarta nu ne da sansa asta, dar nu uita ca nu e secunda fara sa ma gandesc la tine si pe zi ce trece. TE IUBESC din ce in ce mai mult imi lipsesti mult si mie dor de tine pui.

Nu am cuvinte pentru a-ti spune cat de enorm eu te iubesc. Vreau sa ma crezi ca fara tine eu nu stiu ce sa fac, nu stiu cum sa traiesc. Doar pe tine te voi iubi mereu, nu va exista niciodata un barbat care sa te depaseasca. Te voi iubi si te voi pretui mereu orice s-ar intampla.Tu esti viata mea, pentru ca datorita tie am un echilibru in ceea ce fac. Te voi iubi atata timp cat Dumnezeu ma va lasa sa traiesc.

Lumea mea e-n tine...de n-ar exista universul...si am fi doar noi... vom crea alt univers. dar de tu vei pleca... intreaga lume mi se va parea un vid.

Ai fost, si esti cel care a avut mereu grija de mine, si tu tot mi-ai vrut binele. Mereu m-ai protejat si mereu m-am simtit aparata in bratele tale.Ai facut pentru mine ce nu am crezut vreodata sa faca cineva, ai fost capabil sa ma inveti ce inseamna nobilul sentiment IUBIRE, si azi stiu ca acest sentiment te intruchipeaza pe TINE.

Imi doresc sa petrecem inpreuna ani intregi de bucurii,sa te fac fericit asa cum sunt eu acum,sa-mi curga pe obrazul meu o lacrima de fericire. Vreau sa stii ca indiferent ce se va intimpla in viata tu esti si vei ramine cea mai scumpa persoana din inima mea! Esti acel ingeras ce ma pazeste mereu,ce mi-a furat gindurile,inima,dar intratit incit sa te iubesc mai mult!

Nu stiu ce sa mai simt ,sa cred,tot ce stiu este ca daca cineva m-ar pune sa aleg o persoana alaturi de care sa-mi gasesc fericirea,tu ai fi acea persoana. Nu stiu cum ai reusit sa-mi furi inima,nici macar nu am observat ca mi-ai luat-o,si stiu ca locul inimii mele e in inima ta.

Ai patruns in inima mea incetul cu uncetul si am fost incatata sa te iubesc .... Iubitul meu, ochii tai deschid spre mine universuri, zambetul tau ma imbata de o betie cereasca. Atingerea ta e pentru mine curcubeul, sarutul tau...sfarsitul unei lumi si nasterea alteia. Daca viata mea ar fi o clipa petrecuta alaturi de tine, nu mi-as dori alta. O clipa sa ma privesti, sa-mi zambesti, sa ma atingi, sa ma saruti.

Zilele fara tine trec cum trece apa peste pietrele raului.Stau zile intregi gandindu-ma la tine ca la un print zburator care vine noaptea si imi fura visele. Chipul tau este atat de fin parca acum il ating si ochii tai asemeni smaraldului imi fura inima si gandul. Cuvintele sunt soapte dintr-o lume a visurilor care imi dau uneori sperantele unei iubiri eterne precum cea a Julietei cu Romeo.Iubirea ta imi este destinata mie precum scrisoarea ii este destinata destinatarului.

Zorii se scurg in genele timpului,iar eu respir parfumul vantului.Ma tem pentru tine,pentru noi,ma tem de sfarsit,desi e doar inceputul pana si acest cuvant ma ingrozeste inceputul.Ma tem pentru sfarsitul iubirii,al viselor,dar nu imi trebuie decat o privire pura si dragostea noastra va dura la infinit.

Eu nu vreau un alt zimbet,decit numai al tau,eu nu vreau un alt sarut,decit numai al tau.eu nu vreau alta mangaiere, decit numai pe-a ta,eu nu vreau alte vorbe,decit numai pe-a ta.

Noaptea gandul meu zboara tot la tine, ce mult as vrea sa fiu cu mine,toate stelele ti le-as darui langa mine daca ai fi. Toate stelele de le-as vea eu le-as pune in calea ta oriunde mergi, esti la mine sa te gandesti. Toate noptile sunt reci,si nu mie bine iar daca sunt undeva si nu esti langa mine Iubirea ta Lumineaza-n intuneric.

Ai dragostea mea si meriti tot ce e mai bun, toata viata amandoi vom avea acelasi drum.Oricine-ar vrea, oricat ar incerca ,nici macar lumea cealalta,nu va reusi sa ne desparta.

...........................................................

Trezindu-ma din umbra noptii, am vazut in raza soarelui imaginea ta, de aceea as vrea sa imprim cu litere de aur in inima ta cuvintele mele.

E greu sa ma gandesc ca totul s-ar sfarsii si ca iubirea nu este vesnica, dar eu am jurat in adancul marii, iubire eterna si chiar de s-ar crapa pamantul si m-ar trimite la celalalt capat al lumii, eu tot aceeasi ochii asemeni smaradului si plini de mister o sa iubesc.

Prin bunatatea si blandetea ta se poate invinge orice greutate,in umbra trupului tau ma simt in siguranta si inteleg din privirea ta ceea ce este bine si imi dau seama ca tie iti pasa de mine.

Tu esti totul pentru mine, apa, aer si lumina si de aceea iti spun ca TE IUBESC!!

A ta iubita, M ....

.  | index










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!