poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 873 .



Temperamente
personale [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Apartheid ]

2008-06-23  |     | 



M-am trezit acoperit de ceața desăvârșită a prostiei, a nimicniciei propriei identități și-am țipat chemând Pronia. Da, nemiloasa și dreapta divinitate, cred că era ocupată, nu mă auzea, dar e absurd să mă caut în ceva ce nu există așa că scormonirea adevărului am amânat-o pentru a doua zi.
Și ce zi! Dumnezeule, cea mai frumoasă zi, cu soarele zâmbindu-mi precum virgina care trecea strada dimineața sub fereastra mea. Nemurire? Adevăr? Pe cine mai interesa? Am atins Nirvana până în ziua in care frumoasa mi-a spus: Știi, cred ca nu ne potrivim. Așa? Nu ne potrivim? Zgâriam pereții de suferință, mi-am crestat brațele și i le-am arătat și i-am dat în cap cu iubirea mea, i-am stricat orice șansă de a găsi pe altcineva, și Doamne ce bine mă simțeam.
Nu, nu putea fi rezonabilă, într-o săptămână găsise pe altcineva dar nu m-am lăsat, m-am dus la tip și i-am spus: Băiatule până aici ți-a fost!
Și ce, credeți că i-a păsat? Mi-a zis: Ce jachetă drăguță ai, știi viața e prea frumoasă ca să ne certăm, o iubesc, e a mea.
Firai! O iubești? N-ai voie, auzi? N-ai voie!
Dacă îmi dai jacheta….promit să nu vă mai deranjez. Și i-am dat-o, mai conta?
Așa că iubita mea s-a întors, invăluită în nepătrunsa și insipida ei tăcere, dar n-o mai vroiam, mă plictisea, ce, așa crede ea? că prostul stă și face tot? I-am zis frumos la revedere și-am închis satisfăcut ușa în urma ei.
Singurătate desăvârșita te iubesc, todeauna te-am iubit și m-am hotărât să rămân o veșnicie cu tine, numai ca tâmpitul acesta, distrugătorul de idealuri mi-a dejucat planul chiar după ce înghițisem tubul de distonocalm, nu putea să mă lase leșinat în baie? Mă simțeam tare bine acolo. Ipocritul! M-a salvat atunci când vroiam asta cel mai puțin și imperturbabil mi-a ținut teoria psihologiei masculine, a eternului sfârșit natural, esențială oricărei ființe umane.
Și-acum sunt fericit, între patru pereți cu prea dorita mea singurătate, ce crede el că teoriile pe care mi le ține despre autocontrol o să mă schimbe? Niciodată!

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!