poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 2359 .



Fatuum
personale [ Gânduri ]
"Fericirea si nenorocirea vin din noi insine"

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [xmarket88 ]

2006-03-16  |     | 



Fatum-destin-soartă,care e diferenta dintre ele?Una iti este dată de la nastere,alta e cea care se va intampla maine,ai putea oare sa faci ceva să nu se mai intample un anumit moment din viata ta?Cu sigurantă că nu,dar ai putea totusi sa indrepti ceea ce ai facut,in functie de gradul de intensitate al acelei greseli.
Cu toti suferim de boala timpului,ne dorim să ne intoarcem in timp,sa reparăm ceea ce am gresit,uneori nu se poate;alte ori poti sa faci decat să privesti in urma si să nu mai faci acceasi greseală de 2 ori.Tu esti de fapt propriul stăpan al sortii tale,pentru că tu decizi cand un anume lucru se va intampla si apoi vei da vina pe soarta,normal.Dar stim foarte bine ca noi suntem proprii nostri stăpani pentru ca noi alegem momentul cand se va intampla ceva.
De multe ori aud pe la bătrani că omul nu are nici o putere asupra destinului,si mă gandesc:"O doamne chiar tu insăsi ne-ai dat puterea sa fim liberi,să avem o constiinta si sa stim sa alegem ce e bine si ce e rau."
In cele din urma atunci cand mori si toti pe cei care ii cunosti ce iti ramane?Banii tai,relatiile tale?
Nimica,totul dispare,ca in vant,te uiti pe geam atunci cand ploua si te uiti ca asa se duce tot ce ai construit intr-o viata,si cu toate astea ce iti ramane dupa ce mori?
Faptele,intamplările si tot ceea ce ai facut in viata asta va rămane.Tot ce ai crezut tu ca este efemer,este memorabil.
Faptele tale vor ramane mult in amintirea oamenilor care te-au cunoscut.
Nu ce ai avut in viată rămane după ce mori,ci ceea ce ai făcut in timpul ei.Ori că ai ajutat oameni săraci să le fie mai bine ori că ai dat mana unui om,aceste lucruri infime sunt cele care vor rezista prin ploaie,ninsoare sau secetă,si nu banii pe care te străduiesti asa mult să ii strangi si apoi se risipesc intr-o secunda.
Viata unui om nu e numai ce câstigă,e totul,sufletul si inima.

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!