poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 2161 .



pacalind reincarnarea....
personale [ Gânduri ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Adia ]

2002-03-21  |     | 



Adorm stand treaza...
Ochii imi sunt grei si undeva departe se aude prea clar: „directia solicitata este momentan ocupata...”
„take a look at my body, look at my hands/ there’s so much here that i don’t understand”...
ticaie...tic tac tic tac...obsesiv...obsesie...
ticai si eu, imi ticaie ochii tic tac tic tac...
O apasare calda pe frunte. E doar mana mea. Oare cum de mai e calda?...radiatorul e de vina...poate pe undeva si somnolenta; ca si cum ar conta.
Mi-am taiat unghiile azi...semn rau...caci eu nu pierd niciodata vremea taindu-mi unghiile...azi le-am taiat...decadere...mai bine le ardeam si mai adaugam pentru ameste fire de par de pisica, venin de paianjen, colti de sarpe si-o pana de uliu, le dadeam la toate foc, inhalam fumul si poate asa imi revenea cheful de viata...
Dar eu doar le-am taiat...scurt, in cateva minute...le-am retezat, le-am pilit si-atat...de ce, daca tot am decis sa pierd timpul asta, de ce nu le-am dat cu lac, de ce nu le-am ingrijit?...sunt patetica...
Imi privesc palma... n-are nici un pic de delicatete...si de deget atarna un inel primit si insotit de „te iubesc”...
Se spune ca nu e bine sa porti inelele primite dupa ce ai rupt legaturile cu persoana ce ti le-a daruit caci te vor tine legat de ea...
Eu am doua...doua inele si nu ma simt legata de nimeni...probabil ca isi anuleaza efectul unul altuia...aiurea...
Sa imi mai daruiasca cineva un inel pentru efect triplu si sa ma lege, cu lant daca e nevoie, se-ntelege de la sine asta, ca umblu libera de nebuna printre nebuni si o sa o luam cu totii spre mare sa ne aruncam in ea, ca prea sunt multe legende de comori ale marilor...
Tic tac tic tac fac inelele daca le lovesc unul de altul...daca suflu fumul tigarii printr-unul dintre ele se imprastie. Ma asteptam sa iasa pe partea cealalta un fel de tub de fum amarui...
Parc-as fi drogata...cu vise, logic...sau totul vine de la cafea si tutun?...imposibil, desi nu se stie niciodata de ce mori cand mori chiar daca iti spun o mie de doctori ca ai murit de cancer pulmonar. Io zic ca mor cand m-o chema urmatoarea reincarnare ca s-a plictisit sa ma astepte sa tot termin tigarea aia cu care am pacalit-o si data trecuta...tot fumes la aceeasi tigare de 19 ani...sa ma mai astepte pana m-oi plictisi eu si de tigarea asta...
Dar...daca ma mituieste cu un pahar de vin vechi s-ar putea sa cedez si ii ofer pana la urma viata asta, desi cred ca depinde de vechimea vinului....
Eh....gata...ca uit sa trag din tigare si ma prinde reincarnarea...zice ca am terminat de fumat dupa aia...

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!