poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 98 .



Idealul, Tatăl nostru (partea a 2-a)
personale [ ]
Mila

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [maxinminin ]

2022-10-19  |     | 



Iata mila.
Mai precizez ca majoritatea expresiilor limbii romîne si ale multor limbi si majoritatea cuvintelor culturale moderne ale limbajului cultural modern din limba romîna si din multe limbi, o treime pina la jumatate din cuvintele limbii romîne si ale multor limbi de pe glob, majoritatea operelor si textelor filozofiei, bancurilor, rebusurilor, integramelor, aforismelor, maximelor, zicalelor, proverbelor si jumatate din ritualurile crestine, cuvintele din Biblie si din capitolele din Biblie si din cuvintele limbajului religios crestin, dar si scrieri din Biblie precum Deuteronomul, textul Apocalipsei lui Ioan, parabolele lui Isus, scrierile apostolului Pavel, evangheliile lui Marcu si Matei si Luca, proverbele lui Solomon, Cartea intelepciunii lui Solomon si alte texte, cuvinte, capitole din Biblie au subantelesuri, sensuri de curvie, de limbaj homosexual, de perversiuni sexuale, de indemnuri, amenintari ascunse de curvie, viol sexual, injuraturi porcoase si golanesti sexuale de curvie, deci trebuie sa le eliminati, evitati strict.
Cuvintele sfinte, cinstite ale lui Isus si Dumnezeu, sfintilor adevarati, oamenilor buni din Biblie au fost deseori modificate de scriitorii tradatori ai Bibliei cu sensuri rele, satanice, de curvie iar apoi au fost iar modificate deseori in rău de biserica, unii sfinti crestini falși, unii dintre traducatorii, copistii, corectorii, editorii Bibliei si de mulți dintre cei care pot tipari, modifica textul Bibliei in ultimele doua milenii.
Scriitori precum dramaturgul englez William Shackespeare, Marin Preda, preotul Ion Creanga, Ion Luca Caragiale, sectanta Ellen White, Mircea Cartarescu cel cu plete lungi de curve, scriitorii textelor esoterice si ale religiilor orientale asiatice precum budism si zen si tantra si yoga si taoism si altele si ale religiei grecesti cea plina de curvia esoterica a lui Eros si Afrodita , poetul Mihail Eminescu si multi altii scriu texte cu subantelesuri de curvie si rele, de manipulare si prostire a oamenilor.
De exemplu Eminescu a scris poezia zeului oriental indian al curviei Kama, un zeu al curviei si sexului dement ca si zeul grec Eros sau zeii din tantra yoga si taoismul chinez.
Religia care discuta despre sex e curvie, religia nu are kegatura cu sexul ci cu sfintenia, adevarul.
Iar preotul Ion Creanga, prietenul lui Eminescu, la fel de dement si golan ca el a scris textul de curvie „Povestea puței”, care circula pe ascuns prin românia, prin care ca multi dintre preotii actuali îsi bate joc de Dumnezeu, spunand ca a semanat un ogor de penisuri.
Basmele lui Ion Creanga spun cu subantelesuri ascunse copiilor injuraturi porcoase de curvie, injura copiii.

Filozofii greci, cei trei prieteni Platon, Socrate si elevul lor Plotin scriu texte de curvie cu idei de curvie imprumutate din stiinta curviei yoga si taoism si esoterica precum teoria vidului esoteric al religiilor curviei yoga si taoism, ideea „Cunoaste-te pe tine insuti”, ideea androginului adica a homosexualului sau lesbiencei care e omul pe jumatate barbat si jumatate femeie, avand precum homosexualii si lesbienele caracteristici sexuale deviante perverse ale sexului opus si altele.
Isus nu a rostit niciodata parabolele din Biblie, sau invatatura euharistiei cea mincinoasa din Biblie, ele au fost inventate, scrise de apostoli tradatori care au mintit ca le-ar fi spus Isus.
Nimeni nu poate ghici ce e ascuns, ce subantelesuri, ganduri viclene se ascund in vorbirea sau in mintea unui vorbitor, scritorului unui text, ce subantelesuri bune sau rele a ascuns el in discurs,
deci voi cei buni fiti isteti, prudenti, nu va incredeti in nimeni, nu fiti naivi, creduli cand cititi, ascultati vorbele, gandurile cuiva.
Majoritatea scriitorilor scriu texte cu subantelesuri de curvie si manipulare a omului.
Iar lucrurile bune, milostive, sfinte, ideale, corecte din Biblie, Coran au fost dictate, scrise, create de mine, eu le-am dictat cu cuvantul meu miraculos scriitorilor Bibliei si Coranului, si astfel am creat crestinismul dar si religia islamului pentru a apara crestinismul si omenirea de curvie.
Isus nu a inviat a treia zi din morti, desi cred ca era bine daca ar fi inviat si ca e bine sa fii nemuritor, sa reinvii din morti.
Multe minuni din Biblie nu s-au petrecut cu adevarat, au fost inventate de scriitorii mincinosi ai Bibliei.
Nu exista suflet ci exista fire, traire normala a omului, nu exista duh sfant, energii sfinte, divine si viata dupa moarte, chiar daca eu cred ca Dumnezeu poate usor invia mortii si poate face omul nemuritor oricand.
Dumnezeu nu lucreaza cu energii si duhuri, cum gresit credea sfantul Grigorie Palama, ci Tatal Ceresc lucreaza cu cuvantul miraculos, sau face orice, oricum vrea chiar si fara cuvant, dar numai diavolii si religiile satanice orientale lucreaza cu energii, duhuri.
Sufletul, adica duhul sau Duhul Sfant e o idee crestina rea preluata din religiile asiatice, la care sufletul e acel duh, corp energetic astral satanic, care in realitate nu exista sau ar fi oricum rau, chiar de ar exista.
Multi dintre sfintii crestini nu au fost sfinti, ci oameni cu lucruri rele sau gresite, sau mediocri si lipsiti de sfintenie si cunoastere si calitati, ce nu sunt acceptati de Dumnezeu, dar care din nestiinta sau tradare au fost facuti sfinti de biserica.
Ritualul euharistiei prin care apostolii mincinosi cer sa va impartasiti cu sangele, trupul lui Isus este un ritual de curvie satanic, vampiric caci doar vampirii umbla sa ia, sa soarba, sa fure sangele altora si al omului.
Adevarata euharistie a lui Isus si Dumnezei este sa daruiti oamenior si de la Dumnezeu si lui Dumnnezeu mila, iubire, pace, aparare, respect, adevar, blandete, sfintenie, barbatie, istetime, curaj, cunoastere si alte lucruri sfinte.
Smerenia, lepadarea de sine, taierea voii proprii si a judecatii proprii si ascultarea fata de biserica si cler, sfinti sunt minciuni, viclenii care iti cer sa iti tai voia, judecata, prin lepadare de sine, sa nu judeci, ca sa fii si sa devii prin smerenie si ascultare curvar, prost si sluga a membrilor tradatori ai clerului crestin, preotilor tradatori.
Unii scriitori crestini spun fii smerit ca un prost, fii prost prin smerenie.
Ascultare si credinta trebuie sa aveti doar fata de Tatal Ceresc si doar lui faceti rugaciuni, e o mare greseala si minciuna invatatura care spune ca trebuie sa te rogi la sfinti, lui Isus, lui Mesia, oamenilor bisericii, altor oameni, care are ca scop sa te faca sluga celor rai dintre ei.
E o idee satanica, rea cea care spune ca omul sau Isus e Dumnezeu, sau egal cu Dumnezeu, sau mai capabil decat Dumnezeu, acesta e pacatul mandriei lui Lucufer din Biblie, care se credea egal cu Dumnezeu, cel mai mare pacat si cauza tuturor pacatelor.
Curvia e sarpele sexului, sarpele care i-a impins pe Eva si Adam in pacat, tentandu-i la sex curvar, din care au creat copii, sarpele tentandu-i cu marul ce reprezinta sexul, curvia e chiar sarpele cel rau Lucifer.
Invatatura mincinoasa din crestinism si Biblie care spune ca Isus e Dumnezeu, omul e Dumnezeu, e mandria de a te crede egal cu Dumnezeu sau mai bun ca el, e pacatul cel mai rau, caci Dumnezeu e mult mai mult decat Isus si omul.
Teologul Dumitru Staniloaie scria texte cu subantelesuri de curvie mari, era un dement inrait tare de tot, un obsedat sexual exagerat, acut.
Daca papa Francisc este mason, tradator, bandit cum se zvoneste pe glob si pe internet si daca veti dovedi asta cu probe sigure, ordon sa fie caterisit, eliminat din bisericile crestine, din biserica catolica impreuna cu toti tradatorii, masonii, banditii, curvarii, homosexualii infiltrati in ele, fie ei mireni, lucratori, membri ai clerului, oameni obisnuiti si altii.
Insa bunele, sincerele intentii ale credinciosilor fata de Tatal Ceresc va ajuta sa evitati aceste capcane, minciuni, tradari religioase, veti fi ajutati, salvati de Tatal Ceresc.
Chiar daca din nestiinta ati gresit, pacatuind Tatal Ceresc va iarta daca nu mai gresiti si nu veti face lucruri care stiti ca sunt gresite.
In general Tatal Ceresc nu iarta pacatele de curvie grave, precum incest, zoofilie, cele de homosexuali, lesbiene, perversiuni sexuale, desi poate ca, daca faceti multe rugaciuni va ierta pacatele mici de curvie, precum cele de prostitutie ale prostituatei Maria Magdalena, iertarta de el si de Isus.
Nu trebuie sa fii prea istet ca sa observi ca scrierile si proverbele lui Solomon si ale scriitorilor curvari din Biblie sunt niste maruntisuri care nu contin nimic, nu au logica, istetime, nu contin lucruri importante si au un limbaj sucit, viclean, contradictoriu, ambiguu, vag, neclar,alunecos, schimbator, ca toate scrierile celelalte de curvie din Biblie, inclusiv cele mentionate de mine in textele mele.
Cuvintele casnici sau evlavios sau androgin din crestinism, Biblie si din religii orientale inseamna homosexual, lesbianca iar obiceiul, ritualul sarutului sau sarutului mîinii intre oameni sau intre oameni de acelasi sex, ca si ritualul ingenuncherii, inchinaciunii unui om in fata altui om sau in fata lui Dumnezeu este indemnul, simularea de sex oral, care la curvari se face prin ingenunchere si inchinaciune, si care se obtin de la naivi tocmai prin cererea obsesiva de smerenie si ascultare, lepadare de sine, slujire ca o sluga, taierea voii si judecatii proprii in biserica si oriunde.
Nu poti face nici un lucru pe lume fara sa
judeci si sa vrei, nici macar sa clipesti din ochi, iar judecata si vointa clare, corecte fara lepadare de sine sunt cele care va apara de pacate.
Regula crestina care cere ca un pustnic sau crestin sa aiba obligatoriu duhovnic, un invatator fara de care nu poate ajunge la Dumnezeu si pe care trebuie sa il asculte si slujeasca ca o sluga, ca un prost supus e o tradare creata in Biblie si in crestinism care vrea sa il inlocuiasca pe Dumnezeu cu un om, un fals invatator, fie mai nestiutor sau pacatos, fie tradator.
De aceea din aceasta tradare Dumnezeu nu are aproape nici o icoana in crestinism si are foarte putine rugaciuni care i se adreseaza direct in crestinism, caci majoritatea rugaciunilor se adreseaza sfintilor tradatori, care prin icianele lor si rugaciuni vor sa il inlocuiasca pe Dumnezeu.
Asa ajunge crestinul, prostit de Biblie si biserica sa se roage sfintilor tradatori si icoanei lor, in loc sa se roage lui Dumnezeu si icoanei lui.
Dar Dumnezeu nu are chip si icoana, nu are nevoie de icoane, deci va puteti ruga direct lui fara icoane, asa cum spun cele zece porunci: „Sa nu faci chip cioplit, adica icoana, sculptura lui Dumnezeu”
„Sa nu ai alti Dumnezei in afara de mine” inseamba sa te rogi doar lui Dumnezeu, nu oamenilor, sfintilor, lui Isus, altor zei si sa nu crezi ca oamenii, zeii pot fi Dumnezei, caci aceasta porunca spune clar ca nu exista alti Dumnezei in afara de Dumnezeu si nu trebuie sa îi ai ca Dumnezei, sa îi crezi Dumnezei sau sa îi pui în locul lui Dumnezeu si sa te rogi lor.
De aceea Isus a modificat si inlocuit vechea religie crestina mozaica a fariseilor tradatori a Vechiului testament, modificata in rau de farisei cu noua lui religie a Noului Testament, pe care au modificat-o si distrus-o apoi tradatorii de nu a mai ramas aproape nimic sfant din ea, nu mai poti face nimic bun cu ea.
De aceea eu, noul Mesia Edison am creat in locul crestinismului in textele mele o noua religie a Tatalui Ceresc, numit Idealul in ea, cu centrul in Noul Ierusalim din Bucuresti.
Dar pentru ca mereu in viitor pe religia mea si rugaciunile, invataturile mele tradatorii ar putea incerca sa le atace iar, incercand sa le modifice in rau, eu spun acum fiecarui om sa se roage Tatalui Ceresc fara icoane, ritualuri si obiecte si reguli, fara nimic altceva, sa se roage singur, simplu, direct Tatalui Ceresc cu rugaciuni create de el, cu cuvintele lui, nu cu rugaciuni create de altii si dupa cuvintele, invataturile altora, din care unele ar fi rele iar care majoritatea vor fi mincinoase, pacatoase sau gresite, nestiutoare.
Omule bun, nu face religia ta cu alti oameni, ca multi te vor trada, fa religia ta doar cu Idealul, Tatal Ceresc, in secret, fara sa spui nimanui de ea, omule, credinciosule ca sa nu ajungi iar ca crestinii sa te inchini la curvari si banditi prosti, nebuni, vicleni, rai, tradatori, nestiutori care se pretind viclean a fi popi si sfinti, Dumnezei.

Din toate acestea ne salveaza mila, iubirea de Ideal, credința în Ideal, ascultarea de Ideal si rugaciunea la Ideal, Tatal Ceresc.

.  | index










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!