poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 86 .



Reinverzirea deserturilor
personale [ ]
Impadurire

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [maxinminin ]

2022-09-11  |     | 



Iata textul meu „Reinverzirea deserturilor” de la poezie.ro si de pe blogul meu.

Primele semne de inverzire a deserturilor au aparut, caci furtunile de nisip s-au oprit in Iraq, au aparut miraculos din senin, ploi, izvoare, rauri in deserturi si semnele astea se vor inmulti, iar multe tari au plantat si reinverzit mari suprafete de desert si vor continua asta.
Daca scrieti in diferite limbi cuvintele „regreen desert”, sau „turn the desert green” in casuta de cautare pe youtube, google, internet veti gasi multe cunostinte, metode tehnologii, stiri importante despre reinverzirea deserturilor.

Iata in clipurile din pagina mea de facebook si in clipurile urmatoare un rau si un izvor, verdeata, ploi aparute din senin recent in deserturi din Iraq, Arabia, in alte deserturi, reinverzirea deserturilor, apa aparuta in deserturi, metode si tehnologii de reinverzire a deserturilor:
https://youtu.be/SgVj9vq0u2s
https://youtu.be/Dpa1QbK_k-4
https://youtu.be/nKJa8cF5nks
https://youtu.be/FxdJU1qwK50
https://youtu.be/Dpa1QbK_k-4
https://www.facebook.com/profile.php?id=100010973384985
In trecut unele deserturi si Sahara aveau ape, verdeata, rauri, deci pot inverzi din nou.
Acum, ordon ca fiecare țara, fiecare om ce are terenuri in desert sa isi inverzeasca terenurile astea din desert, sa planteze pe ele paduri si culturi agricole, vegetatie, sa isi faca lacuri, fantani, canale de irigatii.
Observand ritmul in care China, Orientul Mijlociu, Africa de Nord si alte tari isi reinverzesc desertul, se intelege ca Sahara si desertul Gobi si deserturile planetei vor fi reinverzite curand, vor dispare iute.
Ma bucur, continuati batalia asta, victoria e aproape.
Israelul isi creeaza lacuri artificiale umplute cu apa de mare in desert.
Evaporarea apei din lacuri creeaza nori, care aduc ploi si reinverzire in deserturi.
Ordon conducatorilor planetei si ai tarilor sa construiti pe tot globul, in jurul fiecarui desert, pe marginea desertului perdele forestiere si canale de navigatie late de un km care inconjoara complet, ca un inel fiecare desert, oprind inaintarea desertului si dand apa necesara irigatiei perdelelor forestiere din jurul, marginea desertului care deasemeni opresc inaintarea desertului.
Iata ca Israelul, Egiptul, China, Arabia Saudita, Spania si alte tari au reinverzit deserturile lor pe mari suprafete, iar Egiptul are un plan sa isi reinverzeasca toata suprafata tarii, care e toata doar desert.
Deci se poate, se actioneaza, am reusit, vom reusi sa nimicim deserturile.
Voi, omenirea intrati in lupta sa impadurim, inverzim deserturile, caci voi veti avea verdeata, culturi agricole, apa in deserturi si deci voi castigati.

Eu, Edison am ordonat recent cu cuvantul meu miraculos sa inceapa ploile pe tot globul in Europa, in deserturi si in zonele aride, apoi ele, ploile au aparut si vor creste treptat in perioada urmatoare, asa cum vedeti si in clipurile din pagina mea de facebook, ca pentru prima data ele au creat deja rauri in deserturi.
Dar si incalzirea globala, modificand clima, presiunea atmosferica si vanturile pe tot globul va crea ploi in multe zone uscate, aride si deserturi de pe glob unde nu a plouat demult sau de milenii.
Deci ordon ca voi sa sapati mari lacuri si rezervoare in deserturi, zone aride ca sa se umple cu apa din aceste ploi create de mine si cu apa din mare si din rauri, izvoare.
https://youtu.be/MPoo8QtUADU



.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!