poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 148 .



Cronovizorul (partea 4)
personale [ ]
Ştinţele viitorului

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [maxinminin ]

2021-12-20  |     | 



Iată nol dezvăluiri despre cronovizorul lul Pellegrino Ernetti:





Cronovizorul a fost demontat iar parţi ale lui au fost imprăstiate prin diverse locuri cunoscute de puţini oameni, iar planurile aparatului se spune că ar fi fost depuse în mai multe locuri din n Roma,Vatican, Elveţia şi chiar în Japonia
Cronovizorul recepţiona imagini din trecutul apropiat sau îndepărtat sub forma unor holograme proiectate într- un spaţiu cilindric.
Totul a început în 15 septembrie 1952, în Laboratorul Electroacustic al Părintelui Agostino Gemelli de la Universitatea Catolică din Milano.
Redând o înregistrare de muzică gregoriană, Ernetti şi părintele Gemelli au descoperit cu uimire o voce străină. Gemelli era convins că e vocea tatălui său, ceea ce i-a şocat pe cei doi
Nici despre construcţia cronovizorului nu se ştiu prea multe, doar că era compus din trei părţi. Mai întâi, o mulţime de antene capabile să capteze lumina şi sunetul.
Antenele au fost construite dintr-un aliaj de trei metale misterioase.
A doua componentă era un tip de captator, activat şi dirijat de undele luminoase şi sonore.
Captatorul putea fi îndreptat spre o anume locaţie, o dată anume şi chiar spre o anume persoană.
A treia componentă era un sistem complicat de mecanisme de înregistrare a sunetelor şi imaginilor. Ernetti declara:
„Dar vă spun, am demonstrat că lungimile de undă vizibile şi audibile din trecut nu sunt distruse, nu dispar.
Ştiinţa acestei invenţii a fost că am putut recupera acea energie pierdută care a recompus scene petrecute acum câteva de secole“, a spus Padre Ernetti
În „Le nouveau mystere du Vatican“, părintele François Brune spune că, în 1955, călugărul mai lucra şi cu unul dintre discipolii lui Fermi, cu un alt laureat al premiului Nobel din Japonia şi cu un savant portughez. Cronovizorul lui Ernetti a
fost demontat iar parţi ale lui au fost imprăstiate prin diverse locuri cunoscute de puţini iniţiaţi, iar planurile aparatului se spune că ar fi fost depuse în mai multe locuri din n Roma,Vatican, Elveţia şi chiar în Japonia

• 9 filme din trecut
Conform spuselor lui Ernetti, cât timp cronovizorul a fost funcţional, au fost văzute cu el următoarele scene istorice reale:
– Discursul lui Mussolini
– Discursul lui Napoleon când a proclamat Republica Italia
– O piaţă de zarzavaturi de pe vremea Împăratului Traian
– Discursul lui Cicero
– Tragedia Thyeste a poetului roman Quintus Ennius în 169 î. H.
– Cina cea de Taină în anul 36 (imagini captate între 12-14 ianuarie 1956)
– Răstignirea şi apariţiile lui Iisus după moarte
– Distrugerea Sodommei şi Gomorei
– Primirea celor 10 porunci de către Moise







In data de 2 mai 1972 „La domenica del Corriere” publica o fotografie a lui Iisus pe cruce ca fiind obtinuta prin cronovizor. In interviul saptamanalului italian Ernetti afirma ca imaginea a fost captata cu ajutorul cronovizorului.
Iată chipul adevărat al lui Isus fotografiat cu cronovizorul lui Ernetti în următoarele două fotografii în pagina mea de facebook, între videoclipurile mele cu invenţii, dar şi pe blogul meu, unde găsiţi o copie a acestui text:






Iată schema tehnică a cronovizorului lui Ernetti tot în pagina mea de facebook şi pe blogul meu, afişate lîngă acest text:

Transmiteţi acest mesaj, povestirea „Povestea cronovizorului”, cântăreţei Laura Bretan şi omenirii, cadoul meu de sărbători pentru voi.
Când televizorul meu holografic devenind cronovizor a început să îmi arate în holograme imagini adevărate din viitor şi din trecut am fost surprins.
Acolo multe lucruri erau altfel decît anticipam noi. Multe cărţi, arte, ştiinţe, construcţii, tehnologii, învăţături noi, mult mai isteţe decât ne închipuiam erau acolo. Roboţii şi computerele viitorului, mai isteţi decît oamenii creau în o secundă mai multe ştiinţe şi invenţii decît a făcut omenirea în ultimele 400 milenii. Dar computerul viitorului era un ceas de mână cu holograme, mic cît o medalie, un cronovizor conectat împreună cu toate civilizaţiile extraterestre la internetul universului. Prin el comunicam cu toste civilizaţiile universului.
Cu ştiinţele astfel copiate, învăţate din viitor mi-am făcut un cronovizor mic cu holograme. Cu el am citit cărţile bibliotecii din Alexandria dispărute în incendiu cu milenii în urmă şi toate marile cărţi ale trecutului şi viitorului şi extratereştrilor.
Cu cronovizorul l-am văzut pe Arhimede calculând aria şi volumul sferei şi aria cercului, pe Diogene cel isteţ locuind în butoiul său şi scriind filozofia lui uimitoare, pe Robin Hood alergând în galop prin codrii Sherwood, pe Karl May scriind ciornele romanului Winettou, pe Tomaso Albinoni compunând melodiile sale.
Erau holograme,imagini cu adevăraţii învăţători ai omenirii, nu actori în filme artistice părînd un savant sau altul.
Construcţii uriaşe în viitor modificaseră geometria continentelor.
Matematica viitorului se făcea cu calcule prescurtate numite math tricks, mult mai rapide şi isteţe decât calculele de acum.
Urmăream cu interes la cronovizor filmele artistice ale mileniilor viitoare şi melodiile, operele de artă, picturile, sculpturile, dansurile, piesele de teatru ale viitorului.
Uneori discutam prin cronovizor cu marii savanţi şi artişti ai mileniilor trecute şi viitoare cum ai vorbi prin camere video azi.
Părerile, lucrările, operele de artă, ştiinţele oamenilor, artiştilor, savanţilor viitorului erau altele, mai bune decât ale noastre, dar erau la fel, pline de omenie, având binele, idealul ca scop şi învăţător.
Adică şi la ei binele, omenia, setea de ideal erau aceleaşi ca ale noastre şi mă bucuram mult văzând asta.
Am ales şi adunat în o bibliotecă pentru mine cîteva sute mii de copii ale celor mai importante conferinţe, opere de artă, cărţi, texte, invenţii ale trecutului şi viitorului, omenirii, extratereştrilor pe care le-am transformat în învăţături, invenţii, tehnologii. Aceste tehnologii uimitoare le construiam singur chiar în atelierul meu. Când discutam prin cronovizor cu marii savanţi ai trecutului şi viitorului
am fost insistent întrebat de Albert Einstein, Nikola Tesla, Immanuel Kant, Arhimede, Isaac Newton, Thomas Edison, Euclid şi cei mai mari artişti, gînditori, filozofi muzicieni ai omenirii unde şi cum pot ei obţine învăţăturile cronovizorului meu şi copiile mele, sute de mii de copii ale învăţăturilor, cărţilor, operelor de artă ale trecutului şi viitorului din biblioteca mea.
Ele sunt la vedere, le găsiţi cu cronovizorul inventat de mine în textele mele de pe blogul meu, dacă îl fabricaţi.
Eram uimlt că vedeam toate lucrurile din univers şi din eternitate, trecut, viitor cu adevărat, nu doar în filme artistice imaginare.
Priveam fiinţele din toate planetele universului şi numeroase corpuri cereşti şi fenomene cereşti neobişnuite din univers pe care acum omenirea nu le cunoaşte.
Am aflat cu cronovizorul răspunsul la toate întrebările mele şi ale omenirii şi ştiam acum datorită lui de trilioane de ori mai multe lucruri decît omenirea, mult mai importante decât cele ştiute acum de omenire.
Dar în final viaţa oamenilor viitorului s-a desprins de toate astea, căutând mila, Idealul care e stăpînul universului şi ştiinţa de a deveni om ideal, desăvîrşit, adică omul care are toate calităţile şi nici un defect. Astfel oamenii încercau să obţină totul prin Ideal, pe care acum ei îşi închipuie că e Allah, Dumnezeu dar care e mai mult decît Allah, Dumnezeu, adică un fel de Allah-Dumnezeu care e prea desăvîrşit ca oamenii să îl poată descrie şi înţelege, care e Adevărul, adică Idealul. Deasemeni oamenii au mai căutat un lucru, între acestea cîteva cele mai importamte din univers, au căutat să anihileze capacitatea corpului de a simţi durerea, ca să nu mai sufere, şi au căutat bărbăţia, isteţimea, omniscienţa.
Astea sunt tot ce a căutat la sfîrşit omenizea, şi cu ele şi-a găsit liniştea şi pacea, simţind că are tot ce e nevoie când le-a obţinut.
Am văzut prin cronovizor formarea sistemului solar şi Terrei, dacii, strămoşii mei, secretele arheologiei căutate de arheologi şi istorici în manuscrise şi săpături arheologice, castelele medievale şi oraşele medievale cum arătau ele cu milenii în urmă cu adevărat. Aşa am aflat că istoria adevărată era uneori diferită de cea din cărţi.
Apoi am studiat şi dezvoltat toate aceste învăţături.
Atât.





.  | index










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!