poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 105 .



Laura (partea 11)
personale [ ]
iubirea

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [maxinminin ]

2021-11-16  |     | 



Transmiteţi acest mesaj cântăreţei Laura Bretan.
Dragă Laura omniscienţă înseamnă a şti totul despre toţi şi toate, aşa cum ştie Idealul meu. În a doua parte aacestui mesaj te învăţ cel mai mare secret al cunoaşteri, omniscienţa şi ce este cea mai bună, ideală artă, şi gândire, adică arta omniscientă, muzica omniscientă, literatura omniscientă, poezia omniscientă, gândirea omniscientă filozofia omniscientă, adespre care omenirea nu ştie acum nimic.
Dragă Laura, sunt bine dispus şi vesel, împăcat cu tine, mulţumit de purtarea ta cu mine, de aceea nu te critic în acest mesaj, nu îţi reproşez nimic, ci încerc să te învăţ cum să te aperi de rele, greşeli, pericole, cum să îţi afli şi să îţi eviţi greşelile mari, marile necazuri. Deci iartă-mă dacă nu îţi va place mesajul meu, şi nu te supăra că încerc să te învăţ ca un tată, ca un frate ce e bine şi să te salvez.
Nu pot să te las în suferinţă şi sunt nevoit să îţi scriu acest mesaj despre greşeli ca să te salvez căci te iubesc.
Deci cred că intenţia mea e bună şi sinceră, nu exprim nemulţumiri faţă de tine şi de aceea fii veselă, cu speranţă, fericită când citeşti acest mesaj, că nu te critic pe tine ci te apăr şi vorbesc doar de păcatele unor oameni de care trebuie să te fereşti aşa cum fac toţi tăticii buni, mamele cu copiii lor.

În Kansas City sunt mulţi copii, oameni minunaţi, buni sau necăjiţi, flămânzi, bolnavi. Ce ar fi să faci concertul pentru ei şi fără ciudaţi cu plete femeieşti de homosexual ca Michael negrul cu care vrei să cânţi la acel concert din Kansas City, curvarii fiind cei mai urâţi de Dumnezeul tău. De ce nu cânţi cu Enya, cea cuminte şi bună, dragă Idealului meu la acel concert, sau cu copii cuminţi. De ce nu asculţi sfaturile mele?
Nu ştiu de ce, dar la concertele tale de obicei, cu rare excepţii cânţi, lucrezi numai cu oameni infecţi, ciudaţi, proşti, răi, vampirici sau agresivi, lovindu-te astfel şi pe tine însuţi. Deoarece nu ştii să observi, să recunoşti, să alegi oamenii buni, corecţi curaţi ca să cînte cu tine sau să îţi fie prieteni e mai bine să eviţi oamenii, să stai singură acasă la Chicago, să cânţi singură pe scenă, să îl eviţi pe diabolicul Paul Nanca definitiv, ca să nu te distrugă aceşti oameni răi, infecţi.
Principala ta problemă este că eşti încăpăţînată, nu mă asculţi şi nu eşti destul de isteaţă ca să înţelegi cît de mult rău îţi fac oamenii răi, cât de greu sunt de evitat, cît de mulţi sunt.
Primul lucru pe care îl fac oamenii răi, profitori este să se repeadă la oamenii buni, să îi atace verbal, să îi manipuleze verbal, sau să îi atingă, ca să încerce să le sugă trăirile bune, simţirea bună, să profite cumva de ei şi au încercat asta des cu cei buni şi cu tine, ca acel dirijor Gimenez, pastorii prefăcuţi de la concertul tău din Cornişa, tenorul perfid şi vampiric Jose Carerras, managerul tău Paul Nanca, cei doi elevi de la liceul Filadelfia care au vorbit pe scenă la concertul tău din Suceava, şi Giora Linenberg, aceştia fiind cei răi de care nici nu ştiai.
Aceştia şi alţii ca ei, majoritatea oamenilor vorbesc cu subânţelesuri de curvie, rele, păcătoase, agresive, încearcă să îi sugă pe ceilalţi de energie şi de trăiri bune prin manipulare verbală, atac perfid verbal pe ascuns sau direct, prin atingerea corpului, prin gestul de a da noroc care ca şi sărutul e o perversiune sexuală inventată de un cuvar şi prin altele asemenea. În Biblie scrie clar că Dumnezeu va nimici oamenii în Apocalipsă şi va ierta doar 144 mii de oameni buni, ceilalţi oameni, adică aproape toţi oamenii fiind vampirii care caută toţi să îţi facă relele de care ţi-am vorbit acum sau multe alte păcate, nenorociri.
Când cineva încearcă să te atingă, să îţi sărute mâna, să îţi dea comenzi şi indicaţii, să îţi dea sfaturi fără să îi ceri sau sfaturi fără conţinut, ei atunci te atacă pe furiş, deci tu evită-i, goneşte-i, pleacă de lângă ei şi caută să te opui atacului lor, nu le spune da, bravo, nu te supune lor şi nu fă ce îţi cer ei cum făceai uneori la concertele tale, că eşti liberă şi isteaţă, nu eşti sluga lor.
Căci la Cornişa şi la Oradea le spuneai greşit da, bravo pastorilor răi şi dirijorului rău Gimenez când te atacau şi manipulau cu perfidie, răutate, pe furiş, fără să ştii şi făceai greşit ce îţi cereau ei, autodistrugându-te.
Dar tu nu poţi înfrunta singură omenirea, care te va distruge şi doborâ uşor, în scurt timp dacă continui să umbli printre oameni, dînd posibilitate oamenilor răi să te atace, mai ales că nu observi, nu înţelegi atacurile lor.
Deci singura ta scăpare din ghearele oamenilor răi care sunt peste tot în jurul tău este să stai acasă cu părinţii tăi, să renunţi la toţi prietenii tăi că sunt majoritatea răi şi să vii la mine la Herculane, că ştiu mai bine decît părinţii tăi să te apăr de cei răi şi de necazurile vieţii.
Oamenii buni sunt cei care arată evident bine, corect, sigur, ideal, omenos, fără greşeli la faţă, la privire, la mişcări, la fapte, la vorbe, la toate, precum arată şi cântîreaţa irlandeză Enya şi unii copii, iepurii, căprioarele, păsările cântătoare cuminţi, veveriţele, fiinţe evident bune, sigure, cuminţi.
Adică atunci când vezi un om bun, corect, îl recunoşti pentru că se vede sigur, evident pe faţa lui că e bun chiar dacă nu vorbeşte nimic şi nici păsările nu fug de el cum fug ele de oameni de obicei, că îi simt că sunt majoritatea răi, păcătoşi.

Laura, acum îţi cer foarte serios să mă asculţi ce te învăţ, dacă vrei să te salvezi, să nu te distrugi, să ne înţelegem bine, că ai făcut prea multe greşeli, mult prea grave şi periculoase cu care îţi faci singură prea mult rău şi te distrugi singură.
Deci trebuie să îţi schimbi imediat şi complet purtarea, atitudinea, să mă asculţi, ca să nu înebuneşti precum majoritatea oamenilor răi sau greşiţi, păcătoşi din jur. Majoritatea oamenilor sunt nebuni după cum spun Biblia, Coranul, psihiatrii şi după cum se vede în relele, minciunile, păcatele lor zilnice, dese, evidente, uneori sau deseori foarte grave.
Ştii ce spune Biblia: Cuvîntul lui Dumnezeu e nebunie pentru oameni, cuvîntul oamenilor e nebunie pentru Dumnezeu. Adică Dumnezeu spune că oamenii sunt nebuni, răi, păcătoşi, deseori în Biblie, simplu şi clar.
Da, majoritatea oamenilor sunt nebuni, răi, păcătoşi şi nu ai ce obţine de la ei decît nenorocire, necazuri, agresivitate, atacuri perfide, violenţă ascunsă sau afişată şi păcate, mizerii, prostie, demenţă.
Asta obţii când ieşi pe stradă sau cânţi la concertele tale, când te întîlneşti cu oamenii, când cânţi cu alţi oameni pe scenă, când vorbeşti cu păcătoşi criminali precum bogătaşii şi politicienii, te distrugi singură, adică te distrug oamenii.
De aceea mulţi călugări şi oameni s-au retras să trăiască singuri, în pustiu, departe de oameni, precum călugării pustnici, sihaştri, eschimoşii, oamenii din deşertul pustiu şi din vîrful pustiu al munţilor, unele triburi, oamenii singuri, izolaţi din toate ţările.
Iată şi eu trăiesc singur, am văzut des pe stradă şi la televizor, pe internet oameni atacaţi, bătuţi, loviţi degeaba de alţi oameni, nu e de joacă.
Oamenii stau acum liniştiţi pentru că îi obligă poliţia şi armata, altfel s-ar bate continuu toţi între ei, ar fura tot şi ar viola toate femeile, că sunt şi obsedaţi sexual majoritatea oamenilor. Deci gândeşte-te bine la asta, uită-te pe Internet să vezi cîte rele, crime, curvii, violenţe fac oamenii şi animalele în videoclipuri, cât de indiferenţi sunt faţă de cei suferinzi, bolnavi şi săraci şi înţelege bine că e un mare pericol omul, fugi de om sau omul te va distruge, te va nimici complet, atît de mult încât nu mai merită să trăieşti sau încît poate vei muri.
Gândeşte-te bine la asta, e mai periculos să umbli printre oameni decât printre crocodili şi vipere veninoase care nu fac toate relele pe care le fac oamenii şi nu sunt atît de isteţi în a face rele ca omul.
Milioane de soldaţi germani au ucis în război oameni nevinovaţi şi evrei în lagăre, dar acei soldaţi criminali erau exact aceiaşi oameni nebuni care umblă acum în jurul tău, pretinzând că sunt buni, prieteni cuminţi şi că vor să te înveţe de bine. Eu am văzut în armată cît de violenţi, curvari, criminali erau majoritatea soldaţilor, ofiţerilor, oamenilor, acolo nu se ascundeau, că îi stîrnea viaţa dură din armată şi răbufnea violenţa din ei.

Uneori ei, oamenii mai fac şi lucruri bune, sau mai au calităţi bune, părând astfel că sunt buni deşi sunt răi. Ştiai că majoritatea bărbaţilor încearcă să violeze cu viclenie fetele, cicălindu-le să se mărite, încercînd să le îmbrăţişeze, să le atingă, să le sărute mâna, încercînd să le prostească cu diferite şmecherii de curvie şi cu vorbe prefăcute prietenoase dar care au subânţelesuri ascunse de curvie?
De aceea Internetul, massmedia, Hollywoodul, artele, muzica, omenirea sunt pline de pornografie, curvie, imagini cu scene de sex şi curvie pretutindeni, vorbe cu subânţelesuri sexuale, curvari, homosexuali, bărbaţi curvari cu plete de femeie ca homosexualii pletoşi şi rockerii satanici pletoşi.
Rockerii sunt demenţi care urlă pe scenă în cântece, sunt şi ei printre acei nebuni de care îţi spuneam, deoarece Institutul român de psihiatrie spune clar că nouă oameni din zece, adică majoritatea oamenilor sunt nebuni.
Ştiai că Toto Cutugno şi majoritatea cântăreţilor planetei, mai ales cei pletoşi vorbesc cu subânţelesuri de curvie, ca şi idolul tău Michael Jackson care viola copii, spărgea mobila în hoteluri şi avea o voce ridicolă, urîtă, stridentă, piţigăiată, tîmpă, de femeie, efeminată ca de homosexual şi era un prost semianalfabet ca şi solistul pletos de la Beatles şi rockerii?
Deci gîndeşte-te mai bine că Dumnezeul tău e foarte mânios pe curvari şi a ucis toţi curvarii, homosexualii din Sodoma şi Gomora şi e foarte periculos sî îl superi pe Dumnezeu vorbind cu curvari sau cu bărbaţi pletoşi care sunt tot curvari. Dacă Dumnezeu există, te va pedepsi groaznic şi te va părăsi definitiv dacă te întîlneşti cu curvari sau dacă nu eviţi curvia. Dumnezeu a iertat crimele, păcatele tuturor, dar nu a iertat curvia, i-a nimicit pe curvarii din Sodoma, Gomora, fără a salva niciunul pentru că îl mânie maxim, cumplit curvia.
Ce crezi că spune Dumnezeu când te vede îmbrăcată cu pantaloni strâmţi, mulaţi de curvari prin care ţi se văd formele, fundul, când cânţi pe scenă cu curvari, diavoli rockeri ca solistul de la Aerosmith, cînd admiri curvari pletoşi ca Michael Jackson, când calci bunele lui învăţături contra curviei, cele mai importante învăţături ale lui, când după exemplul curvarilor mă loveşti pe mine, soţul tău permiţînd altor bărbaţi să te ia de mînă, de talie, să îţi sărute mâna, sau îi ţii de braţ tu cu mâna?
Ştii oare câtă durere poate provoca o femeie unui bărbat când îl înşală cu alţi bărbaţi? Îi provoacă o durere maximă, în inimă, care nu mai dispare niciodată, rămâne toată viaţa şi distruge mai mult de jumătate din iubirea, încrederea dintre ei, iar mulţi soţi s-au despărţit din acest motiv.
Asta vrei, să distrugi definitiv iubirea şi încrederea noastră lăsând alţi bărbaţi să te atingă, să flirteze cu tine, Laura?
Deci fii atentă la fapte şi nu mă înşela cu bărbaţi că pe tine te înşeli şi te loveşti singură, distrugându-mă sau pierzându-mă pe mine, cel care te iubesc cum o iubesc pe mama şi cum o iubeşti tu pe mama ta.
Asta obţii când permiţi unora să te ia de mână, de talie, să îţi sărute mâna sau cînd îi iei de braţ, mă distrugi şi distrugi iubirea noastră, relaţia noastră, încrederea noastră definitiv, mă pierzi, iar asta nu e un fleac.
Eu nu ating alte femei, nu te înşel, nu te lovesc cu curvia.
Ştiai că jumătate dintre băieţii, copiii planetei înjură cu înjurături de curvie groaznice şi că sute de milioane, miliarde de oameni fac perversiuni sexuale groaznice ca homosexualii şi lesbiencele pe furiş acasă sau în milioane de videoclipuri porno pe internet iar politicienii îi încurajează la curvie?
Deci dacă Dumnezeu există îi va nimici pe oameni pentru curvie şi rele prin Apocalipsă, adică în război nuclear în 2026 sau până în 2100 cum a promis în Biblie, iar dacă Dumnezeu nu există atunci e şi mai rău.
Pentru că atunci nu mai există nimeni care să te poată apăra de oamenii răi şi de iadul care e omenirea, Dumnezeu nu te mai poate apăra, salva dacă nu există şi oamenii te vor distruge.
Dacă Dumnezeu exista, nu ar fi permis oamenilor să te lovească atât de des şi nu te-ar fi lăsat să greşeşti atît de grav, mai ales pentru că te rogi lui cu rugăciuni.
Eu nu am primit nici un răspuns, nici un ajutor de la Dumnezeu deşi îi făceam rugăciuni îndelungate în trecut şi aşa am înţeles că Dumnezeu nu există, ci doar Idealul, adică Adevărul există, Idealul fiind o idee, nu un Dumnezeu.
Deci atunci, fără Dumnezeu şi atacată mereu de oameni nebu i nenumăraţi eşti în mare pericol, doar Idealul meu te mai poate apăra şi salva de criminalii, violatorii, bătăuşii care sunt pretuttindeni în jurul tău şi te atacă zilnic pe furiş.
Dacă nu crezi ce îţi spun, trimite un om pe stradă să se prefacă că înjură câţiva oameni sau că îi loveşte cu nuiaua şi vei vedea imediat că majoritatea lor fie îl înjură, fie sar să îl bată iar alţii să îl omoare şi vei înţelege atunci că aproape toţi oamneii sunt criminali bătăuşi nebuni inclusiv doctorii, militarii, poliţiştii, jandarmii care pretind că te apără şi te vindecă. Că ofiţerii bat şi rănesc degeaba zilnic soldaţii nevinovaţi şi oamenii nevinovali în toate armatele, forţele de ordine ale planetei şi în războaie, de milenii.
Doctorii nebuni, criminali ucid cu premeditare bolnavii cu medicamente chimice otrăvitoare şi radiaţii otrăvitoare, uneori oblgându-i să ia medicamentele cu ajutorul poliţiştilor criminali, iar poliţiştii, militarii, soldaţii, jandarmii au bătut şi ameninţat, au ucis deseori oameni nevinovaţi, paşnici sau i-au obligat să facă rele, să se supună la relele lor.
Tu cine te crezi, te crezi Dumnezeu ca să înfrunţi, să învingi, să eviţi singură miliardele de oameni nebuni, agresivi, periculoşi ca crocodilii din jurul tău care te urmăresc şi te atacă mereu?
Nu îi poţi înfrunta, doar Idealul meu te poate apăra de ei, vino la mine să te salvez cât mai ai timp, pînă nu te vor răpune cei răi.
Un singur om acum pe planetă mai poate învinge şi îndrepta acum relele omenirii, acel om sunt eu Gudruman Edison şi isteţimea mea a îndreptat deja multe din relele omenirii, cu multă lupt timp de decenii.
Vino la mine să te salvez sau dacă nu vrei, măcar ascunde-te la tine în casă şi nu mai ieşi din curtea casei tale niciodată.
Asta e singura ta scăpare iar Dumnezeu şi Isus, creştinismul nu te-au scăpat de relele ce te-au lovit şi nu ţi-au explicat aceste lucruri pentru că nu există şi nu sunt capabili să te ajute.
Trezeşte-te din somn Laura, eşti în mare pericol şi ai fost lovită grav şi des de oameni şi nu te poţi salva singură pentru că eşti încăpăţînată, nu mă asculţi şi te crezi prea isteaţă deşi nimeni pe glob în afară de mine nu e isteţ ci face greşeli, prostii şi păcate mari, des.
Sunt singurul om de pe glob care a ştiut şi te-a învăţat aceste lucruri, nimeni altcineva nu le ştia şi nu ţi le-a spus.
Ce alegi iubito, să fii fericită cu mine în Herculane, venind la mine în Herculane sau să fii răpusă şi nenorocită, distrusă, înşelată, batjocorită de oameni acolo unde vei trăi, oriunde pe glob?
Vino la mine la Herculane acum, urgent, asta e singura ta salvare.
Acum, să lăsăm aceste griji, hai să ne jucăm iar.
Îţi place astronomia, iată universul privit prin cele mai bune telescoape, cât de măreţ şi geometric, frumos este:
https://www.facebook.com/auroraborealisobservatory/videos/965171844063421/
https://www.facebook.com/curiositystream/videos/717652255045034/
https://www.facebook.com/auroraborealisobservatory/videos/2146448205681597/
Priveşte cu încetinitorul, încetinind derularea imaginilor din videoclip, următoarele imagini scurte ale universului din acest videoclip:
https://www.facebook.com/DiscoveryUK/videos/833834397236361/
Iată alte imagini drăgălaşe:
https://www.facebook.com/auroraborealisobservatory/videos/314517465798882/
https://www.facebook.com/auroraborealisobservatory/videos/2000924623567290/
https://www.facebook.com/auroraborealisobservatory/videos/1122911604550870/
Îţi recomand un film bun, filmul Tarzan cu Johnny Weismuller.
https://www.facebook.com/warnerarchive/videos/10154300617176563/
Iubesc mult căprioarele, iată-le:
https://www.facebook.com/AFV/videos/1925067350888951/
https://www.facebook.com/tplbestpetsever/videos/753380375422777/
https://www.facebook.com/mawanimalslover/videos/598499868033358/
Iată aşa te-am păcălit mereu, ca acest căţel jucându-se cu această căprioară:
https://www.facebook.com/FollowForDogs/videos/2908703646069412/
Iată căprioare amuzante:
https://www.facebook.com/trynottolaughpets/videos/621439821636343/
Iată iubito magazinul de cărţi pe care visam şi te invit iar să îl facem amândoi în Herculane:
https://www.facebook.com/www.spot.ph/videos/10153346452348039/
Ştiu să cânt la toate instrumentele în minte, iată cum te voi învăţa să cânţi:
https://www.facebook.com/scmp/videos/518772096187845/
https://www.facebook.com/westcoastbarney/videos/470003404072133/
Tehnicile mele muzicale secrete şi complicate folosesc alte combinaţii de acorduri, metode muzicale isteţe ce nu le ştie nimeni pe glob, mult mai avansate ca ale omenirii, dar ca exerciţiu de început, când le înveţi ele încep simplu aşa:
https://www.facebook.com/pianolessonsforbeginner/videos/643854992755703/
Apoi ele continuă aşa
https://www.facebook.com/musiclessonssouthflorida/videos/801280333545826/
https://www.facebook.com/pianolessonsforbeginner/videos/2912884135642117/
După ce tu ai refuzat să le înveţi cu mine tehnicile mele muzicale, cânţi aşa, cum ştii tu:
https://www.facebook.com/MusicTraveler/videos/2734682773443971/
Eu te voi învăţa însă dacă vrei să cânţi ca mine, comic şi cu virtuozitate, măiestrie, aşa:
https://www.facebook.com/worldelegantmusic/videos/166833494072724/
Iată cum această fetiţă, Eva Garet depăşeşte cu mult cei mai buni pianişti de pe glob cântând altfel, mult modificat la pian rapsodia lui Enescu, mult mai bine decît George Enescu, dovedind că eu şi ea înţelegem mukt mai bine decît Enescu muzica:
https://www.facebook.com/evagaretmusic/videos/847734182060406/
Angela Gheorghiu a cântat cu tehnicile mele muzicale secrete melodia lu George Friederich Handel mult mai bine ca el, aşa:
https://www.facebook.com/angelagheorghiuofficial/videos/1409078435815281/
Hendel se răsucea în mormânt de necaz că nu a ştiut să cânte melodia asta aşa, dar şi alţi compozitori au fost invidioşi pe mine când cu nişte cântăreţi i-am depăşit mult, cu milenii cântând melodiile lor aşa, aşa cum omenirea nu a ştiut şi putut după milenii de studii, eforturi muzicale, iată cum cântă aceşti oameni melodiile mai bine decât compozitorii cu tehnicile muzicale ale mele cu care i-am învăţat să cânte:

https://www.facebook.com/worldelegantmusic/videos/314742525750005/
https://www.facebook.com/MetOpera/videos/690119408229716/
https://www.facebook.com/MetOpera/videos/10159371147860533/
https://www.facebook.com/medicitv/videos/10155212409192352/
Inexplicabil, aceleaşi tehnici muzicale secrete ale mele apar la Enya, care cântă modificat, îmbunătăţit propria ei melodie, altfel decît cântă melodiile ei pe albumele ei şi în înregistrăririle ei:
https://www.facebook.com/worldelegantmusic/videos/157008705055203/
Alături de tine Laura şi de mine Enya este ca şi noi cel mai bun muzician din toate timpurile şi un om bun, cuminte, o iubesc ca pe sora mea şi îţi recomand să te împrieteneşti cu ea.
Dar iată că nu ne oprim aici, iată cum îmbunătăţim iar muzica cu tehnicile mele muzicale secrete pe care nici un muzician de pe glob nu le ştie, nu le poate explica, nu ni le-a spus şi cu care eu cânt mereu mai bine melodiile decât compozitorii lor, cu aceşti muzicieni, cântăreţi care au exersat câteodată tehnicile mele muzicale în aceste videoclipuri
Iată cerşetoarea care l-a depăşit pe Beethoven şi alţii asemenea:
https://www.facebook.com/fox11la/videos/2510698492493454/
Ca şi Angela Gheorghiu, Maria Callas se distra grozav cântînd cu mine, cu tehnicile mele secrete această melodie, mult mai bine decît autorul, George Bizet:
https://www.facebook.com/SantyRockefeller/videos/10204422308632435/
Dar am şi alte tehnici muzicale secrete cu care aceşti mari cântăreţi i-au depăşit pe ceilalţi de adineauri, şi pe compozitorii acestor melodii cântând lejer aşa:
https://www.facebook.com/AkeleyWoodSchool/videos/1533581290022562/
https://www.facebook.com/CoalitionCanadaCA/videos/312158113908332/
https://www.facebook.com/AFV/videos/10154669493931661/
https://www.facebook.com/AbsoluteOpera/videos/428047091311224/
Iată acum nivelul următor al tehnicilor mele muzicale secrete, mult mai avansate şi mai complexe decât cele de adineauri, despre care omenirea crede că nu există şi nu se pot cânta, crea, al treilea meu nivel secret muzical între cele o infinitate de nivele muzicale pe care le ştiu şi care pot fi şi deveni fiecare nivele ale cuvântului, cunoaşterii, cărţilor, textului, ca nivele nenumărate, infinite la număr ale omniscienţei mele şi a Idealului meu, necunoscute omenirii:
https://www.facebook.com/MetOpera/videos/10159199267590533/
Videoclipul următor cu papagali deşi are umor, în afară de umor îţi arată, explică cum omniscienţa mea muzicală se transformă în omniscienţa cuvântului şi invers, omniscienţa cuvântului se transformă în muzică, astfel că aceste păsări cântă şi vorbesc mai isteţ, omniscient decît omenirea, computerele acum:
https://www.facebook.com/AFV/videos/10156163684506661/
Aşa ai înţeles ce e omniscienţa, ea e transformarea muzici, sunetului muzical în cuvînt şi invers a cuvântului în muzică, sunet muzical, aşa cum ar face, gândi omniscient Dumnezeul tău care nu există şi aşa cum cu adevărat facem miraculos eu şi Idealul meu milostiv stăpînul universului. Iată acum în videoclipul următor cum este omniscienţa muzicală a Idealului, cum se transformă cuvântul în muzică şi sunet muzical, sau muzica, sunetul muzical se transformă în cuvânt, inclusiv prin modificarea pronunţiei şi nu numai, pe o infinitate de nivele omnisciente despre care omenirea nu ştie nimic acum, iată:
https://www.facebook.com/royaloperahouse/videos/982221105676574/
Deci şi aceşti copii din acest ultim videoclip, ca şi papagalii din videoclipul celălalt de adineauri au depăşit prin omniscienţa lor omenirea şi toţi marii muzicieni ai omenirii.
În acest ultim videoclip cu copii ai cea mai înaltă şi secretă învăţătură, tehnică muzicală a mea, a Dumnezeului tău inexistent, adică a Idealului meu existent prin care poţi deveni omniscientă, şi cel mai bun omniscient muzician, gânditor, scriitor, poet, filozof al omenirii aşa cum eu sunt demult şi aşa cum nu era Isus.
Deci vizionează mereo, des, repetat acest ultim videoclip cu corul acela de copii rostind „Papagheno” şi exersează acea metodă secretă de a cânta a lor şi a mea, însă nucânta muzică de Mozart, că ăsta era un criminal mason, masonii sunt criminali toţi.
Iată acum îţi voi arăta cum Pavarotti şi Domingo cântă omniscient transformând cuvîntul în muzică şi muzica în cuvânt prin tehnica muzicală a omniscienţei care te-am învăţat adineauri şi care se aude cel mai bine la mine şi la Enya şi la tine în cântece:
https://www.facebook.com/1428365827452048/videos/1324696837890975/
Sigur că isteţii proşti ai muzicii nu vor să îmi dea acum orchestră să dirijez, dar nu am nevoie, că eu cânt bine şi singur, iată cum prin metoda omniscienţei transform muzica în dans şi da sul în muzică, ceea ce nu e acelaşi lucru cu a dansa pe muzică, aşa cum fac orbeşte dansatorii planetei sau a cînta, rosti cuvinte, versuri pe muzică aşa cum fac orbeşte muzicienii, poeţii, scriitorii, dansatorii, artiştii planetei azi. Următorii dansatori dansează cu totul altfel decît dansatorii planetei în melodiile următoare::
https://www.facebook.com/197159000923649/videos/4589790374407752/
https://www.facebook.com/DanceEnergyAcademy/videos/501733837479246/
https://www.facebook.com/operanb.ro/videos/2774765356121006/
https://www.facebook.com/operanb.ro/videos/10154282025051297/
https://www.facebook.com/TotalArtMovementPeople/videos/232585068235994/
https://www.facebook.com/royaloperahouse/videos/468185731299038/
https://www.facebook.com/centrulcultural.reduta/videos/314519746785253/
https://www.facebook.com/snoviimastanja/videos/508343663404552/
https://www.facebook.com/operanb.ro/videos/2447916462006966
După cum ai văzut în aceste videoclipuri, dansatorii dansează aici cu tehnicile mele secrete mult mai inventiv, isteţ, complex, jucăuş, drăgălaş muzica. Ei nu dansează după muzică ci muzica pare să izvorască din mişcările, dansul lor şi dansul lor pare să izvorască din muzică. Adică prin omniscienţă muzica devine dans şi dansul devine muzică aşa cum prin omniscienţă muzica devine cuvînt şi cuvântul devine muzică.
Am uitat să îţi spun sunt cel mai bun regizor, coregraf, dansator, artist î fiecare din cele 7 arte din toate timpurile, de pe glob. Dar nu ştiu să dansez cu corpul ci doar în minte. Filmele regizate În secret de mine au luat multe premii Oscar, printre ele sunt şi filmul „Vacanţă la Roma” cu Audrey Hepburndar şi filmul cu Clark Gable ziarist şi fata bogătaşului, două comedii romantice laureate cu Oscar care merită vizionate.
Iată cum ne iubim noi doi, Laura, sunt bebeluşul, motănelul tău, iată:
https://www.facebook.com/catcommunityofficial/videos/367583371766468/
https://www.facebook.com/lovetolivex/videos/732187564289815/
https://www.facebook.com/lovetolivex/videos/358396682050980/
https://www.facebook.com/103243681269757/videos/2913482018976490/
https://www.facebook.com/lovetolivex/videos/186456952458792/
Uite aşa îţi voi face ţie trei copii gemeni ca aceştia, numai dacă te măriţi cu mine:
https://www.facebook.com/lovetolivex/videos/681479925910223/
Iată cum ne jucăm iată ce drăgălaşi sunt copiii chinezi:
https://www.facebook.com/lovetolivex/videos/998420993921288/
https://www.facebook.com/lovetolivex/videos/758733241296446/
Iată copii isteţi ca tine, neascultători ca mine:
https://www.facebook.com/lovetolivex/videos/897066077369474/
Iată copii mai cuminţi ca mine cum eşti tu:
https://www.facebook.com/lovetolivex/videos/758733241296446/
https://www.facebook.com/lovetolivex/videos/433206481178711/
Deci, iubito, dacă vrei să ai aceşti copii, să cânţi şi să dansezi ca acei artişti, să înveţi toate secretele mele muzicale trebuie să fugi de oamenii răi din sua şi să te ascunzi de ei aici în Herculane, cu mine.
Iată cît de obraznici sunt americanii, oamenii şi de ce i-am criticat în prima parte a acestui mesaj, iată cât de păcătoşi sunt americanii tăi iubito:
https://www.facebook.com/internationalscholarshipspk/videos/378581919591890/
https://www.facebook.com/footballtvlivestream/videos/2777158182501127/
https://www.facebook.com/AFV/videos/10153979655116661/
Iată un videoclip regizat de mine, iată de ce nu cânţi cu mine, iată cum cântăm noi doi, dar nu am îndrăznit niciodată să îţi spun, aşa ca ea te văd eu pe scenă, iată:
https://www.facebook.com/mastersdopera/videos/668119316725818/

Acestea au fost tehnicile mele muzicale secrete cu care am regizat acest videoclip care a fost interzis în universităţile de muzică.
Ai înţeles acum de ce toată lumea rîde la muzica mea şi mă aplaudă doar pe mine, iubito, dar dacă vrei şi tu aplauze cântă aşa, că numai aşa le vei avea:
https://www.facebook.com/lesalondelamusique/videos/232197641981078/
Iată cum acest copil a obţinut aplauze furtunoase, bisuri cântând cu acele comice tehnici secrete ale mele:
https://www.facebook.com/gottalentglobal/videos/2363185887061361/
Iată cum cânt eu prin vocea vedetelor internaţionale, tot aşa am cântat şi prin acest papagal, dar mai bine ca vedetele:
https://www.facebook.com/marie.dewhirst.79/videos/10158837116721807/
Iată cum cântă măgăruşul cu tehnicile mele muzicale mai bine ca Pavarotti:
https://www.facebook.com/thedodosite/videos/740442886378356/
Iată al patrulea cel mai bun muzician din toate timpurile, domnişoara Aura Marcu, cu o voce de cristal, desăvârşită:
https://www.facebook.com/1661148350570597/videos/2600885723564415/
Iată-mă dirijînd cu tehnicile mele secrete şi răvăşind partitura lui Weber, „Corul vânătorilor”, care sună mai bine decît la Weber:
https://www.facebook.com/lorin.nedef.3/videos/2596706050379648/
Tot eu dirijez muzica, şi fac, regizez coregrafia, dansul, spectacolul aici la Baletul de stat al Rusiei, cel mai bun de pe glob.
Iată, voi compune acum concertul Anotimpurile al lui Vivaldi, care modificat cu tehnicile muzicale secrete ale mele se aude acum pentru prima dată şi sună mult mai bine decît anotimpurile lui Vivaldi. La fel, voi compune acum melodiile lui Vivaldi şi ale altor compozitori mari, care modificate de mine vor suna mai bine decît la Antonio Vivaldi şi la aceşti compozitori în următoarele partituri, videoclipuri. Aşa vei înţelege că am compus melodia Adagio a lui Tomaso Albinoni doar pentru tine Laura, iată:
https://www.facebook.com/ClassicFM/videos/211537663301778/
https://www.facebook.com/BerlinPhil/videos/10155840868679691/
https://www.facebook.com/afelyan/videos/10157017329594521/
https://www.facebook.com/tariqharb/videos/10152414227912757/
https://www.facebook.com/communityschooloftheartsatwheaton/videos/768052970046423/
https://www.facebook.com/MariSildMuusika/videos/304933464812372/
https://www.facebook.com/worldelegantmusic/videos/362170327862296/
https://www.facebook.com/lesalondelamusique/videos/515246892871932/
Dacă ai fost atentă, ai observat în aceste videoclipuri, melodii că eu cânt şi compun muzica miraculos, cu o matematică, ştiinţă, artă, ordine, logică, ştiinţă muzicală complexe, cu miliarde de ani mai avansate decât cele actuale ale omenirii.
Ai înţeles deasemeni că sunt cel mai bun interpret muzical de pe glob, din toatetimpurile la toate instrumentele de pe glob trecute şi viitoare, fără excepţie.
Că iubesc muzica şi matematica ascunsă în ea. Că pot cânta acum în 2021 un concert care s-a cântat cu mii, milioane de ani în urmă, direct cu cei care îl cântau atunci, dirijând miraculos orchestra lor prin puterea mea de a călători cu mintea în trecut, în timp pe care omenirea nu o are, cunoaşte, înţelege.
Deci vino să te măriţi cu mine şi să te învăţ muzica în Herculane.
Transmiteţi acest mesaj cântăreţei Laura Bretan.
Iată alte melodii cântate modificat, modificate, compuse cu tehnicile mele secrete, inclusiv cu orchestra lui Herbert von Karajan ca să sune mai bine decât erau compuse de marii muzicieni, Bach, Beethoven şi alţii:
https://youtu.be/4Tr0otuiQuU
https://youtu.be/NCPM8DEsvmc
https://www.facebook.com/agung.wijono/videos/10215131615276041/
https://www.facebook.com/worldelegantmusic/videos/357720566148190/
https://www.facebook.com/ClassicFM/videos/10155299426799260/
https://www.facebook.com/worldelegantmusic/videos/4283928581714562/
https://www.facebook.com/worldelegantmusic/videos/157293681693372/
https://www.facebook.com/worldelegantmusic/videos/1048801612625541/
https://www.facebook.com/medicitv/videos/10154973384712352/
Iată deci, ai văzut cum cânt la pian cu Arthur Rubinstein şi vreau să te învăţ pianul cum ştiu eu, să cânţi ca mine.
Pe curând.
Transmiteţi acest mesaj cântăreţei Laura Bretan.
Dragă Laura, în ultimul meu mesaj ţi-am explicat omniscienţa, muzica omniscientă şi ţi-am arătat cum cântă omniscient muzica omniscientă Luciano Pavarotti şi Placido Domingo, transformând cuvântul în muzică, sunet muzical şi transformînd muzica, sunetul muzical în cuvânt, în acest videoclip:
https://www.facebook.com/1428365827452048/videos/1324696837890975/

În acest videoclip ai observat cum Luciano cântă mai muzical, accentuat melodios, iar Domingo cântă mai puţin melodios, rostind mai mult cuvinte fără prea multă melodie, ca şi cum ar vorbi, ar rosti un text fără muzică, sau cu mai puţină muzică, mai puţin melodios.
Dar cei doi cântă totuşi o melodie, aceeaşi melodie, transmiţînd, transformând de la unul la celălalt cuvântul, melodia pe care le cântă diferit şi prin această colaborare dintre ei transformând împreună cuvântul în muzică şi muzica în cuvânt.
Deci ca să înţelegi metoda omniscienţei, muzicii omnisciente mai bine iată cum exersezi:
Întîi rosteşti normal, fără muzică un cuvânt, apoi îl rosteşti iar, tot mai muzical, tot mai cântat, melodios. Aşa transformi cuvîntul în muzică.
Apoi cînţi un sunet muzical fără să spui vreun cuvânt. Apoi repeţi de multe ori acest sunet muzical rostind în el tot mai mult, tot mai clar un cuvânt, până când se aude clar cuvântul. Astfel transformi muzica în cuvînt. Însă cînd faci exerciţiul, eşti atentă ca acel cuvânt să iasă din muzică, să fie creat de sunetul muzical tot mai mult, tot mai vizibil, crescând, apărând gradat, iar acea muzică să iasă din cuvânt, să fie creată de cuvânt, tot mai mult, tot mai vizibil, crescînd, apărând gradat.
Aceasta nu e acelaşi lucru cu a rosti direct un cuvânt sau a cânta direct o melodie, ci înseamnă să le construieşti gradat, folosind ca unealtă cuvântul pentru a construi muzica sau muzica pentru a construi cuvântul.
Astfel capeţi o mare măiestrie în a crea, compune, modifica cu fineţe, precis, complex, inventiv, detaliat cuvântul, muzica, sunetul, sensul.
În videoclipurile mele muzicale ai observat noi relaţii muzicale între acorduri, între părţile melodiei, adică noi tehnici, metode, legi muzicale mai avansate ca ale omenirii.
Iată una din aceste noi tehnici, legi muzicale:
Între acordurile, notele muzicale din diferite părţi ale melodiei, inclusiv între primele şi ultimele note, acorduri muzicale din melodie creăm noi legături, noi legi, noi relaţii muzicale. Uneori facem aceasta cântându-le diferit aceste acorduri, note muzicale, alteori facem asta adăugînd noi acorduri, note muzicale în melodie.
În final se vor crea astfel legături între fiecare notă, acord muzical din melodie şi toate celelalte acorduri, note muzicale din melodie. E ca şi cum un singur om ar cânta cu o mie de sunete diferite, o mie de voci diferite simultan, în o singură secundă, în un singur sunet, în acelaşi moment, ceea ce nici măcar un cor de o mie de cântăreţi nu face.
Apoi, cu acest sunet complex de o mie de voci, sunete al vocii sale omul acesta construieşte din cele o mie de sunete diferite ale vocii sale melodia ca pe o sculptură, prin acea metodă secretă de sculptare a melodiei care te-am învăţat anterior.
Aceste relaţii complexe, simultane, între o mie de sunete cântate simultan în un singur sunet care e o sculptură tridimensională desăvârşită necesită ordine, geometrie, adică matematetică, se face matematic, ordonat, logic, cu matematică muzicală, nu haotic.
Astfel apare matematica ascunsă în muzică, univers, legile muzicale ideale necunoscute omenirii şi în sunet, gândire, sunet muzical.
Desigur nu vei afla aceste lucruri la universitate şi nici un om nu le ştia, nu le ştiau nici Beethoven, Pavarotti.
Iată acum câteva videoclipuri cu sunetul creat ca sculptură formată din o mie de sunete, adică matematica muzicală a viitorului, muzica matematică, muzica complexă, creată de muzicieni cu tehnicile mele muzicale secrete care te-am învăţat eu, cu melodii modificate care sună diferit, mai bine decît le-au compus marii compozitori. Vei observa că uneori vocile, instrumentele cântă diferit unele faţă de altele acelaşi sunet sau moment muzical iar alteori combină între ele sunetele lor diferite iar alteori cântă diferit faţă de partitură melodia:
https://www.facebook.com/upliftnews/videos/2544911309053895/
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=209317064473562&id=98966392351
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=298311062056735&id=406293536785922
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=546739272694838&id=209401936371216
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=405076767102878&id=78477869690
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=2467203560195073&id=283154165081345
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=2327963260769114&id=137262053696535
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=10153070718147352&id=98966392351
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=10154639891187352&id=98966392351
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=10152791929367352&id=98966392351
https://www.facebook.com/medicitv/videos/10155204863197352/
https://www.facebook.com/worldelegantmusic/videos/1233393933823676/
https://www.facebook.com/DJMAHMichaelAndreas/videos/873581849844345/
https://www.facebook.com/DJMAHMichaelAndreas/videos/765523134400367/
https://www.facebook.com/worldelegantmusic/videos/3092175811028411/
https://www.facebook.com/worldelegantmusic/videos/213774929378580/
https://www.facebook.com/114855486827125/videos/2320484168246614/
https://www.facebook.com/BerlinPhil/videos/10154589079819691/
https://www.facebook.com/BerlinPhil/videos/10156281866629691/
https://www.facebook.com/medicitv/videos/346752293071387/
https://www.facebook.com/medicitv/videos/229756921536691/
https://www.facebook.com/320737698113958/videos/720713721449685/
https://www.facebook.com/660383361008217/videos/327746964438184/
https://www.facebook.com/WorldParrotTrust/videos/297879631629352/
https://www.facebook.com/Master.Sunnyofficial/videos/637881866295598/
https://www.facebook.com/goldvoiceindonesia/videos/329102818064547/

Iată, acum următorul nivel secret al tehnicilor mele muzicale numit „polisunet”, în care sunetul e format, compus din o infinitate de sunete, care sunt şi ele compuse din o infinitate de sunete fiecare.
Polisunetul se creează simplu la început prin tehnica muzicală secretă a mea cu care aceşti copii, muzicieni cântă în aceste videoclipuri:
https://www.facebook.com/t5stories/videos/929042384199441/
https://www.facebook.com/OneVoiceChildrensChoir/videos/286258963058655/

Transmiteţi acest mesaj cântăreţei Laura Bretan.
În ultimul mesaj spuneam că polisunetul este sunetul compus din o infinitate de sunete, fiecare din aceste sunete fiind compus din o infinitate de sunete. Asta înseamnă să creezi, să compui, să descompui cît mai complex, în cât mai multe feluri un sunet cât mai complex, de maximă complexitate.
Iată cum cântă, creează cu măiestrie polisunetul aceşti muzicieni, modificând mult melodiile compozitorilor ca să sune ca un polisunet, mult diferit de partitură:
https://www.facebook.com/suntaramusic/videos/1014187332052865/
https://www.facebook.com/musiclessonssouthflorida/videos/751404785377967/
https://www.facebook.com/BerlinPhil/videos/2203295446418782/
https://www.facebook.com/medicitv/videos/769751750356966/
https://www.facebook.com/BerlinPhil/videos/2845792788807036/
https://www.facebook.com/EuroArtsMusic/videos/442890523891504/
https://www.facebook.com/BerlinPhil/videos/349543266315655/
https://www.facebook.com/legendarymusicians2020/videos/367033771269697/
Iată cum o infinitate de sunete muzicale diferite de păsări diferite compun un singur sunet, polisunetul, o singură melodie:
https://www.facebook.com/zein.nasser.9/videos/2916152138400267/
https://www.facebook.com/HallandaleHouseOfLearning/videos/548370792776383/
Iată şi muzica cum o cânţi tu dar şi eu:
https://www.facebook.com/AFV/videos/10154748624336661/
Îţi dăruiesc aceste flori:
https://www.facebook.com/awesomecinema92/videos/585840378904315/
https://www.facebook.com/awesomecinema92/videos/570822500133644/
Apoi, iată cum îţi voi compune melodiile:
https://www.facebook.com/MusicTraveler/videos/2085158845141606/
Iată alte melodii cîntate cu tehnica mea de polisunet:
https://www.facebook.com/mjscreationsmusic/videos/795030640532327/
https://www.facebook.com/ClassicFM/videos/10156244614479260/
https://www.facebook.com/Allegorica/videos/257310129706994/
Iată al cincilea cel mai bun muzician din toate timpurile, violonista Mari Samuelsen, cântând cu ajutorul meu miraculos melodii care reunesc, exprimă simultan toate cele vreo 6 tehnici muzicale secrete pe care ţi le-am arătat. Ea îţi arată şi a 7-a tehnică secretă a mea, aceea de a face să izvorască sunetul fără a cînta obişnuit şi direct sunetul. Astfel, prin acest efect de izvor poţi controla, crea, compune, modifica sunetul ca să fie sunet ideal, încîntător, să sune cum vrei, să compui inventiv, genial melodia.
https://www.facebook.com/BeethovenAndBeyond/videos/1435187226609152/
https://www.facebook.com/BeethovenAndBeyond/videos/1448980398563168/
Tehnica izvorului înseamnă să laşi sunetul să cânte singur, să izvorască singur din voce, iar tu nu cânţi nimic cu vocea, nu cânţi cu corzile vocale.
Adică te prefaci că nu cânţi, iar sunetul este obligat atunci să izvorască singur din voce, să cânte diferit. Dar să vedem cum cântă cu tehnica izvorului domnişoara Mari Samuelsen şi apoi alţi muzicieni, modificând melodiile cu această tehnică secretă a mea ca să sune mai bine decît le-au compus compozitorii, aşa cum le compun eu, cel mai bun compozitor din toate timpurile:
https://www.facebook.com/ClassicFM/videos/10153967017764260/
https://www.facebook.com/ClassicFM/videos/10154805459824260/
https://www.facebook.com/EscuelaBellasArtesUP/videos/269190536776027/
https://www.facebook.com/MariSamuelsenOfficial/videos/664936797470817/
https://www.facebook.com/adrian.sosa.10485/videos/288596844608738/
https://www.facebook.com/francisco.selva.92/videos/659403241206538/
https://www.facebook.com/mar.frost/videos/3512395775503268/
https://www.facebook.com/medicitv/videos/1474828062705099/


Cel mai important lucru pentru un muzician este sunetul muzical ideal pe care îl obţine făcând vocalize cu cele 7 vocale, cum te-am învăţat în mesajele mele anterioare.
Cu sunetul ideal, cântînd cît mai ideal poţi să obţii şi să descoperi toate tehnicile mele muzicale secrete şi toată muzica ideală a Idealului, stăpânul universului aşa cum o cântă el.
Eu am exersat muzica şi 12 ore pe zi ca să obţin sunetul ideal cu care am devenit muzicianul ideal, cel mai bun muzician de pe glob şi din toate timpurile.
Iată a 8-a tehnică secretă a mea, ritmul ideal. Ritmul ideal se creează cu celelalte 7 tehnici secrete ale mele şi cu celelalte învăţături muzicale, tehnici muzicale ce ţi le-am explicat în mesajele mele, afişate şi în textul meu „Laura”, de pe blogul meu şi de la poezie.ro.
Iată ritmul ideal secret, creat cu cele 7 tehnici muzicale secrete de aceşti mari muzicieni:
https://www.facebook.com/rmbandservice/videos/351727078723521/
https://www.facebook.com/MusicTraveler/videos/2462743620673441/
https://www.facebook.com/lovetolivex/videos/1121141501714835/
https://www.facebook.com/vlad.isac.56/videos/1006675856059194/

Iată cum trăiesc eu acum în natură, care este viaţa mea:
https://www.facebook.com/flowervillage135/videos/2744144069152816/
https://www.facebook.com/RealVideoTheWorld/videos/656296228089932/
https://www.facebook.com/107460684637543/videos/3079022162343839/
Iată cum fac baie şi mă spăl eu iarna asta în munţi, la zero grade, în apă îngheţată, în natura încântătoare:
https://www.facebook.com/uniladmag/videos/682257146012488/
Iată cum dorm eu ca eschimoşii direct în zăpadă iarna asta cu curaj, dar fără hrană şi calorifer:
https://www.facebook.com/lMaTRaXl/videos/1337339887079/
Iată o reţetă savuroasă pentru tine:
https://www.facebook.com/IdeiReteteRomania/videos/973948833468950/
https://www.facebook.com/delicatese.net/videos/7078467415512495/
https://www.facebook.com/RetetaVideo/videos/935661587216951/
Poftă bună, pe curând.

.  | index










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!